The first time

1.2K 108 6
                                    

Pohled Kim:

Ráno mě probudilo sluneční světlo, které prosvítalo skrze záclony, co viseli na okně nad mou postelí. Promnula jsem si ospalé oči a překvalila se na pravý bok tak, že jsem si hlavu mohla položit na hruď ještě stále spícího Justina. Vnímala jsem tep jeho srdce a tempo, s jakým se jeho hrudník zvedal a zase vracel na původní pozici. Nádech, výdech....
Začala jsem si vybavovat včerejší noc.

Včera večer:

Stála jsem tam před ním, nechala jsem ho, aby se na mě díval a při tom jsem stále odvracela pohled.
,,Jsi nádherná.''zašeptá mi a jemně mě políbí na rty a zatímco se líbáme, odkopnu pravou nohou ručník, který teď leží na zemi někam do rohu.
,,Jayi?''zašeptám mu do ucha.
,,No, baby?''
Kousnu se do rtu:,,Víš já jsem to ještě...''
Sakra. Červeň.
Justin přestane líbat můj krk a podívá se na mě takovým pohledem, jakoby ho někdo praštil pánví po kebuli:,,Ty si panna?''
Sakra, další nával červené.
Opět se kousnu do rtu:,,Prostě jsem se na to nikdy necítila... neměla jsem pocit, ze bych měla a...''
Justin mě pozoruje s úsměvem a pak mě vezme do náruče a šeptne:,,Opravdu to dneska chceš?''
Přikývnu a on mě políbí.
Než se naděju, ležím na posteli a Justin mě líbá na krku, na klíční kosti a já cítím, jak se dostavuje husí kůže.
Pak si začne hrát s mejma kámoškama. Vzdychla jsem a zaryla prsty do matrace, když mi jazykem sál pravou bradavku.
Začal mapovat mé břicho svým jazykem a začínám být nervózní. Dostává se níž a níž a zavírám oči. Pak cítím jeho prsty. Nevydržím to a přistihnu se, jak jsem vykřikla jeho jméno. Nekřičím ''Justine'', křičím ''Jayi''.
,,Baby, jsi dokonalá.''zašeptal a cítila jsem jeho rty na těch mých.
Otevřu oči a vidím, jak mě pozoruje tím nejlaskavějším pohledem, jakým může kluk holku pozorovat.
,,Slibuju, že si dám pozor, aby tě to nebolelo.''zašeptá a položí si nos na ten můj.
Pak už ho cítím v sobě. Trochu sebou škubnu, bolí to. Bolí to, ale zároveň jsem šťastná. Šťastná, že to zažívám s ním, šťastná, že je se mnou a především šťastná, že se cítím milovaná.
,,V pohodě, babe?''ujistí se Justin a já přikývnu.
Bolest ustala a já už se jen oddávala tomu nádhernému pocitu, prožívala jsem každičký okamžik jako když pijete dobré víno. Nakonec jsem v orgasmu vykřikla a Justin se svalil na polštář a držel mě v objetí.
,,Trochu moc si mě tahala za vlasy.''
Podívám se na něj pohledem jako ''děláš si prdel?'' a on se zasměje.
,,Miluju tě.''zašeptá a políbí mě.
,,Taky tě miluju.''

Současnost:

Justin sebou trochu šije a pak otevírá oči.
,,Dobré ráno, krásko.''
,,Dobré ráno, šípková Růženko.''
,,No, myslím, že Růženka nemá tak velký.....''
,,Velký řeči.''usměju se a políbím ho na tvář. ,,Měli bychom se jít dolů najíst. Demi tam už určitě je.''
,,No já bych šel, ale pan prezident je jinýho názoru.''
,,Tak si pan prezident bude muset dát ledovou sprchu, protože už je skoro půl jedenácté a v jedenáct už tam žádná snídaně nebude.''
,,Ty vážně necháš pana prezidenta čekat?''
Zasměju se:,,Pan prezident uvidí večer. Ale neuvidí, jestli přijdu dolů a nebude tam co jíst.''
V tu ránu Justin vyskočil z postele a než jsem stačila mrknout, nasoukal se zpátky do jeanů a trička tak, jak jsem to ještě nikoho neviděla udělat.
,,Tak se mi líbíš.''mrknu na něj a taky se vsoukám do kalhot a košile. Popadnu ještě ze stolku prášky, co jsem si včera večer zapomněla uklidit a zavřu v koupelně do šuplíku.
,,Můžeme jít.''
Justin mi otevře dveře:,,Dáma první.''
Když procházím, pleskne mě po zadku.
,,Hej!''zasměju se a vezmu ho za ruku.
,,Reflex.''

Když přijdeme dolů do jídelny, Demi už se chystá k odchodu.
,,Kde jste byli vy dva?''
,,Zaspali jsme.''řekneme jednohlasně.
,,Aha.''kývne Demi s úsměvem a prohlédne si Justina:,,Nemáš na sobě to stejný, co včera, Justine?''
Justin znervózní:,,Heh... ni vidíš, ani jsem si nevšiml.''
,,No to je jedno,''máchne rukou Demi. ,,Nick se ještě neukázal, ale psal mi SMS, že zajde na snídani s Larou.''
,,Lara je ta blondýna?''
Demi přikývne:,,Vypadá to, že se nám Nick zamiloval.''
A tak tam sedíme, jíme pečivo a nejrůznější dobroty a děláme, že se večer nic nestalo.
Najednou za sebou uslyším známý hlas:,,Kim?''
Otočím se a zkamením:,,Jakeu?'

My IdolKde žijí příběhy. Začni objevovat