Pohled Justina:
Ráno jsem se vzbudil s otřesnou bolestí hlavy a divným pocitem v žaludku. Jakoby mi v mozku právě běhali stonožky s ostnama místo nožiček a chtělo se mi zvracet.
Pomalu jsem si sednul na postel a podíval se z těch velkých prosklených dveří ven na sluncem zalitou krajinu. Sakra, palí mě oči. Co se vlastně včera dělo?
Zvednul jsem svoje tělo z měkké matrace a přesunul se do kuchyně. Měl jsem na sobě jen boxerky, ale proč by mi to mělo vadit, když jsem u sebe doma.
Když jsem sešlapal schody dolů (nutno podotknout, že každý krok byl pro moji hlavu utrpení), rozhlédnul jsem se po jídelně a na stole jsem spatřil snídani.
,,Co to kurva..."zablekotal jsem si pro sebe a přistoupil ke stolu. Byl tam talíř s pita chlebem a mletý maso, k tomu šálek kafe a mezi tím vším vzkaz.
,,Včerejší noc byla nádherná, doufám, že si to někdy....zopakujem?"přečetl jsem nechápavě.
Podíval jsem se na dolní část papíru a v pravém rohu bylo napsáno:Hailey.
Zůstal jsem stát, jakoby mě právě přejel vlak.
,,JÁ JSEM KOKOT!"Pohled Kim:
Když jsme konečně dorazili na chatu, nemohla jsem uvěřit tomu, co vidím. Tak schválně? Co si představíte pod pojmem "kamarádova chata"? No nevím jak vy, ale já si představím menší chajdu o dvou pokojích a kadibudce. OMYL!
Jakova chata byla asi padesátkrát větší, než dům mýho táty. No dobře, to asi přeháním, ale byla obrovská. Pět pokojů, ložnice a koupelna? FUNKČÍ koupelna?
,,Táta tady často s mámou pořádá firemní akce."pokusil se Jake vysvětlit rozlehlost sídla, ačkoli já jsem se právě věnovala kávovaru.
,,Čau kámo."ozval se jakýsi neznámý hlas. ,,Kdo je ta kočka támhle."
I když jsem nečekala, že by se mluvilo o mě, instinktivně jsem se otočila. Stál tam černovlasej týpek v kožený bundě, jako vystřiženej Travolta.
,,To je Kim."odpověděl stroze Jake. ,,Kim? To je...."
Jake nestačil odpovědět. Úlisně vypadající kluk vzal moji dlaň a neohrabaně ji políbil:,,Parker."
Ach bože, další pitomec.
Parker se podíval zase na Jaka:,,Hele, není to náhodou ta Bieberova holka?"
Zarazilo mě to:,,Nechodím s ním!"
Parker se otočil mým směrem:,,No na těch fotkách to vypadalo jinak. U nás na škole máš takovou zajímavou přezdívku. Vlastně často ti říkají...."
Jake se do toho vložil:,,Hele, nechejme tohle téma být. Mimochodem, kde je Elis s Gregem? Měli donýst to pití."
,,Jsou na cestě i se zbytkem grupy. Dojde jich přes dvacet. A kdyby nedonesli chlast, mám toho taky hodně. Včetně basy piv."
Hned od začátku jsem věděla, že tenhle kluk mi příjemnej nebude. ,,Hele, pojď mi radši pomoct zapojit ty repráky."řekl Jake a pak se podíval na mě. ,,Kim, můžeš si jít dát věci nahoru, jestli chceš."
,,Jo, diky."usmála jsem se na něj a šla po dřevěných schodcích do druhého patra. Našla jsem tam pěknou ložničku a tak jsem si tam nechala věci a sedla si na postel. Můj mobil je něco, co mám pořád po ruce a kromě hraní Pokémon go na něm dělám i jiné věci, jako je volání a tak na mě hned ze startu vykoukli dva nepřijaté hovory.
,,Justin?"
ČTEŠ
My Idol
FanfikceJeden den se jí stane osudným. Bude to jen setkání na pár minut? Nebo jí to změní celý život?