Zapněte si písničku v médiích.
Pohled Kim:
Když Demi přišla, všechno co se stalo jsem ji podrobně vylíčila. Neřekla nic, jen mě silně objala zatímco jí moje slzy stékaly na svetřík, co měla na sobě.
Udělala jsem rozhodnutí. Je čas mu dát definitivní sbohem. Demi mi pomohla sbalit věci a po sléze mě odvezla na letiště, kde na mě čekalo soukromé letadlo. Normálně bych jela obyčejným letadlem, ale vzhledem k silvestrovskému večeru to nebylo moc vhodné.
,,Budeš mi chybět.''objala mě Demi, když jsme se na letišti loučili. ,,Doufám, že za mnou co nejdřív přijedeš.''
,,Spolehni se.''usměju se i když v nitru jsem naprosto zlomená.
,,Kim?''podivala se na mě Demi. ,,Nový rok je novým začátkem. Nech to všechno začít lépe.''
Pozvedla jsem koutky úst a naposledy ji objala. Za pár chvil už jsem seděla v letadle. Koukala jsem se z okna. Pršelo. Kapky stékaly po skle stejně jako slzy po mé tváři. Tohle je konec. Já a Justin. Ta naše story. Je to over a už to nechci vrátit zpět. Osud nám nepřál. Tohle je to, co jsem měla udělat už dávno.Pohled Justina:
,,Mezi náma je prostě konec!''
To ji přimnělo sbalit si věci a odjet. Copak jsem s ní mohl dál zůstat? Nemohl, miluju jí a já to nezměním.Volal jsem jí snad stokrát. Nezvedá to. Kim, prosím, vezmi to.
Stále žádná odpověď.Fredo mě vytáhnul na novoroční party u něj doma. Nechtěl jsem to odmítnout, možná jsem doufal, že to něco změní. Jenže já seděl v koutě u stolu a vybavoval si naše vzpomínky. Možná mě vážně vymazala ze svýho života.
,,DESET....DEVĚT....OSM.....SEDM.....'',,Okay?''
,,Okay.'',,Já nikdy neodejdu slibuju.''
,,ŠEST....PÊT.....ČTYŘI....''
,,Kim? Slib mi, že mě nikdy neopustíš.''
,,Slibuju.'',,TŘI.....DVA....JEDNA...''
,,I love you. Please, kiss me under the mistletoe.''
,,HAPPY NEW YEAR!''
Zatímco ostatní křičeli radostí, já si utíral tu jedinou slzu, která mi utekla z oka.
Sms: Demi
Justine, odjela pryč. Nadobro. A než jí to začneš vyčítat, měl bys vědět, že udělala to nejlepší, co mohla a i když to může vypadat sobecky.... neni to tak. Je to to nejlepší pro vás oba.
Ztratil jsem ji. Přišel jsem o ní a už z tím nic neudělám.
Sebral jsem se do svého pokoje a zpíval tu písničku, kterou tenkrát Kim našla u mě v pokoji, když ještě nebyla hotová. Teď je ale dokončena. Je o ní.
ČTEŠ
My Idol
Fiksi PenggemarJeden den se jí stane osudným. Bude to jen setkání na pár minut? Nebo jí to změní celý život?