Pohled Kim:
Připadalo mi, jakoby se dočista zbláznil. Vůbec jsem nevěděla, co mám čekat a když jsem se ho zeptala, pověděl buď něco neurčitého nebo neříkal nic.
Rozhodla jsem se nevěnovat pozornost tomu, kam jdeme, ale co děláme. Až teď jsem si všimla, že mě až skoro ochranitelsky drží kolem ramen a já se ani nebráním, zatímco kráčíme ulicemi Londýna. Po asi pěti minutách chůze jsme se zastavili u stánku se zmrzlinou a šli ulici dál podél kanálu.
Na rohu ulice jsme se zastavili a Justin me zavedl do útrob nevysoké budovy.
,,Taneční studio?''musela jsem se zasmát. ,,To si děláš legraci, ne?''
Neodpověděl, jen mi jako správný gentleman podržel dveře.
,,Čau, Steve.''pokýve hlavou na mladšího kluka stojícího u zdi. Typický hipster.
,,Justine, kde ty se tady bereš?''
Překvapí mě, že nemá britský přízvuk. Přátelsky se s Justinem poplácal na zádech a obrátil svůj pohled ke mě:,,Oh la la, sotva je Bieber ve městě a už nám sem chodí mladý kočky.''
,,Kroť se, Steve, je zadaná.''
,,Snad ne s tebou?''ušklíbne se Steve a vyslouží si herdu do zad.
,,Tenhle pitomec je Steve.''představí ho Justin. ,,Steve, to je Kim.''
,,Ahoj.''hlesnu.
,,Rád tě poznávám.''
Justin hodí Stevovi na pult nějakou kartu a řekne:,,Hele, půjdeme teď do čtyřky, je volná, že jo?''
,,Pro tebe vždycky.''
Steve hodil Justinovi pár nějakých klíčů a Justin mě chodbou zavedl k dveřím, nad kterými visela čtyřka.
Octli jsme se v menším sále se zrcadlí po levé straně. Okna byla jako ve většině tělocvičen v horní části zdí, tudíž nebylo vidět dovnitř, ale prostupoval sem dostatek světla.
,,Vítej!''rozhodí Justin rukama.
,,No pěkný.''zadržuji smích. ,,Pořád ale nechápu, co tady děláme.''
Justin se na mě podívá:,,Upřímně? Ani já nevím, proč jsme tady.''
Justin popadne ze stolku v rohu ovladač a zapne ním radio. Místnosti se rozezní hip hop beaty a on začne poměrně vtipně tancovat:,,ALE MOHLA BY BÝT SRANDA!''
Jak jsem se tak na něj dívala, musela jsem se smát. Přitančil ke mě a začal mě tahat doprostřed tělocvičny.
,,Jayi, ne, já fakt netančím.''
,,Ale no tak, zlato, ukaž co umíš.''
,,Jayi, to fakt ne, pusť mě!''
To už si mě ale přitahuje a dělá se mnou otočky.
,,Ty si blázen.''
,,Cože?''
,,Že jsi blázen!''
Justin se zasměje:,,Jasně, do tebe.''
Další dvě hodiny se mě snažil učit některé jeho choreografie z turné, které měl tento rok. Nakonec naprosto umořená klesám na podlahu a odmítám vstát.
,,Dáme si pizzu?''navrhne Justin, ze kterého už byste taky nic nevymáčkli.
,,Blbá otázka.''Za dvacet minut už nám Steve nesl pizzu i s colou.
,,Dobrou chuť.''řekl a zmizel za dveřmi.
Sedli jsme si s Justinem na podlahu a prostě jedli. Bylo to nenucené, jen my dva, žádní fotografové ani nic takového. Zdál se mi uvolněný, svůj.
,,Vážně toho sníš hodně.''konstatuje.
Podívám se na pátou kůrku, kterou už přežvykuji a kývnu:,,Ehm.. asi jo.''
Justin se zasměje a vztane z podlahy. Začala zrovna hrát nějaká pomalá písnička.
,,Smím prosit?''
Usměju se:,,Ještě nemáš dost?''
Vezmu ho za ruku a pomůže mi vstát. Přitáhl si mě k sobě a tančili jsme v rytmu ploužák.
,,Neručím ti za to, že ti nepošlapu nohy.''zašeptam mu do ucha a on se zasmál.
Kolébali jsme se sem a tam. Bylo to klidné. Vlastně bych ani neřekla, že jsme tam poprvé. Jakobych měla de ja vu.
Zastavil se a díval se mi do očí. Uhnula jsem pohledem.
,,Neuhýbej,''řekne a chytí mě za bradu. ,,Chci vidět ty očí.''
Musela jsem být červená jako rak. Kdo ví, co by se stalo, kdyby mi nezazvonil mobil.
,,Demi?''
,,Kim, kde vězíte? Chceme ještě s Nickem na bowling, tak ať jste tady.''
,,Promiň, trochu jsme se zdrželi. Dej nám pár minut.''
Tipnula jsem hovor.
,,Konec ráje?''
,,Tak nějak.''přikyvnu. ,,Máme být za chvíli v hotelu. Demi s Nickem chtějí s náma na bowling.''
,,To abychom si pohli.''
Vzal mě za ruku. Zase. Jakoby o nic nešlo. Jenže já.... já vlastně nechtěla, aby ji pouštěl.
ČTEŠ
My Idol
Fiksi PenggemarJeden den se jí stane osudným. Bude to jen setkání na pár minut? Nebo jí to změní celý život?