Let's go to London!

1.5K 117 5
                                    

Pohled Kim:

Druhý den jsme na letiště přijeli kolem deváté ráno. Bylo to brzy, ale chtěli jsme se vyhnout davům.
,,Kde je?''podupávala nervózně Demi nohou, zatímco Nick už dávno seděl v letadle.
Najednou se z dáli vyřítilo auto a zastavilo před letadlem.
,,Sorry, jdu pozdě, ja vím.''
Justin. Trochu jsem se začervenala, když jsem ho uviděla.
,,To je dobrý, jdeš právě na čas.''usmála se Demi a konečně šla po úzkých schodech do útrob letadla.
,,Ahoj Kim.''kývne na mě Justin.
Nervózně si mnu pramen vlasů:,,Ehm..Ahoj.''
Nechci ztrácet čas mlčením a tak rychle úzké schody vyběhnu.

V letadle jsme se bavili. Imitace slavných šli asi nejlépe Demi, Jak jinak. Při její Miley Cyrus jsme umírali smíchy a když Justin předváděl Donalda Trumpa, málem jsme se počůrali. Řeknu vám jedno-nikdy s Nickem nejezte brambůrky. Řekněme, że je to nebezpečné vám i lidem ve vašem okolí.

Když jsme dorazili do Londýna, byli jsme nabití energií. Hotel už jsme měli domluvený, ale unavení jsme byli hodně.
,,Nevím jak vy, ale já si vybalim věci a půjdu si dát dvacet.''oznámil Nick na hotelové chodbě.
,,Vidím to stejně.''řekne Justin.
Já a Demi jsem ale ještě pořád měli energii v zásobě.
Demi po mně vrhla pohled:,,Zajdeme na Starbucks?''
,,Proč ne?''usměju se.

,,Takže, ty a Justin... zdáte se být v pohodě.''prohodí Demi nad hrnkem Latté.
,,Em... Jo, asi jo.''přikývnu a popadnu svůj hrnek frapucina, abych si upila.
,,Nevím, jestli sis toho všimla, ale dělá na tebe zamilovaný oči.''mrkne Demi a já se začervenám.
,,Oči? Na mě? Pff... to určitě.''odfrknu si, rozpaky ale jen tak neskryju.
,,Jen se nedělej.''zasměje se Demi a plácne mi přes stůl o dlaň. ,,Moc dobře si všimám toho, co mezi váma je. Neříkej mi, že ti nedošlo, že se do tebe zamiloval.''
Nervózně polknu a začnu klepat nehty o stůl:,,Ono mi to vlastně ani nemuselo dojít.''
Nervózně odvrátím pohled:,,On mi to vlastně řekl.''
Demi na mě zírá s otevřenou pusou a já usuzuju, že by bylo nejlepší jí vše vysvetlit.
,,A to je to, o čem mluvím.''řekne Demi vítězoslavně po mém vyprávění. ,,Moc dobře víš, že k tobě už dlouhou dobu něco cítí, stejně tak jako víš, že si ho nikdy nepřestala mít ráda.''
Zabořím oči do stolu, jakobych se ho snažila propálit pohledem.
,,Mám Jakea.''hlesnu.
,,No tak, Kim.''Demi mi položí dlaň na tu mojí. ,,Copak chceš strávit život s ním, když víš, že miluješ někoho jiného?''
Po chvilce váhání Deminu ruku odstrčím:,,Nikdy jsem neřekla, že Justina miluju. Já miluju už tři roky Jakea, Demi. Justin měl šanci, ale o tu přišel.''
Demi přikývne:,,Pokud to takhle cítíš,bránit ti nebudu. Víš, že mám Jakea ráda. Jen nechci, aby si později něčeho litovala.''

Když se kluci probudili, rozhodli jsme se zajít na Londýnské oko. Tohle byla moje první návštěva Londýna a tak jsem si chtěla město pořádně užít.
Výhled z oka byl krásný. Londýn je úžasné město, o tom neni pochyb.
Stála jsem u skla a pozorovala krajinu podemnou. Demi stála s Nickem na druhé straně ''kokonu'', jak jsem téhle věci říkala.
Náhle se vedle mě objevil Justin:,,Krásnej výhled, viď?''
Usmála jsem se:,,Jo. Počítám, že tys ho viděl mockrát.''
,,Dá se říct.''přikývne.
Je mezi námi podivné ticho, dokud Justin promluví:,,Co Jake?''
Touhle otázkou me zaskočil.
,,Má se dobře.''
Popravdě, ani jsem nevěděla, jak se má. Od mého odjezdu se mi ještě neozval, ale já neměla náladu to s Justinem řešit. Vlastně jsem ani neměla náladu, dělat mu tu radost.
Až doteď jsem se opírala o zábradlí před sklem. Justin mě nenápadně chytil za ruku. Nebo si možná myslel, že to bylo nenápadně. Rozhodla jsem se to ignorovat. Na jednu stranu.... nebylo mi to nepříjemné.
,,Jak ses celou tu dobu měl ty?''zeptala jsem se ho, jelikož ta chvilka začala být poměrně...divná.
,,Turné a album byly super.''odpoví a stále drží mou ruku.
,,A jinak?''
Justin se nadechne:,,Jinak...jinak jsem spíš přežíval.''
Věděla jsem, co tím myslel a tak jsem mlčela. Tušila jsem, že Justin bude pokračovat, zatím ale jen koukal ven za sklo a neříkal nic.
,,Na chvíli jsem myslel, že to nezvládnu.''promluvil konečně. ,,Měl jsem pocit...že už nebudu moct normálně fungovat. Ne bez tebe. Tu noc co jsi mu napsala...''
Chtěl něco říct, ale odmlčel se a pustil mojí ruku, kterou do teď držel. Objevil se za námi Nick s Demi.
,,Chceme potom zajít někam na oběd.''oznámí Nick. ,,Přidáte se?''
Než bych stačila odpovědět, Justin to převzal:,,Vlastně asi ne. Chtěli jsme se spolu někam podívat, pokud vám to nevadí.''
Nemohla jsem si nevšimnout podivného úsměvu na Demině tváři.
,,Jasně, v pohodě. Takže.... chcete se pak někde sejít, nebo se uvidíme až u večeře.''
Připadalo mi, jakoby byl Justin můj mluvčí:,,Jo, u večeře by to bylo lepší.''
To už jsme byli dole.

Stáli jsme na ulici a domlouvali poslední detaily.
,,Kdyby náhodou něco, zavolejte.''řekne Demi.
,,Spolehni se.''mrkne Justin a to už odcházíme ulicí někam pryč.

My IdolKde žijí příběhy. Začni objevovat