Jazmyn a Jaxon

1.9K 138 7
                                    

Pohled Kim:

U snídaně panovalo hrobové ticho. Ani jsme se nepostavili a jeden druhému jsme nevěnovali ani jediný pohled. Pak ale Justin promluvil.
,,Ve dvanáct přijede Jazy a Jax. Dělej před nimi, jakoby se nic nestalo, jestli tě můžu poprosit."řekl.
,,Jistě, výsosti."
Vztala jsem že židle a udělala pukrle.
,,A teď, jestli mě omluvíte, se přesunu do svojí komnaty."
Po těchto slovech jsem odešla do pokoje.

Pohled Justina:

Ta její arogance mě začíná vytáčet. Za normálních okolností bych se tomu zasmál, dneska mi to ale nepřišlo ani za mák vtipné. Než Jazmyn s Jaxonem dorazili, nachytal jsem všechno u bazénu. Bylo teplo a mě bylo jasné, že se budou chtít koupat. Vyndal jsem lehátko, vodní pistole a další kravinky, se kterými by si chtěli hrát.
Dorazili přesně ve dvanáct. Táta je ještě u dveří objal a omluvil se, že spěchá. Pak odjel.
,,Justine!"objala mě Jazmyn a hned po ní následoval Jaxon.
,,Ahoj, moje zlatíčka."usmál jsem se.
,,Táta říkal, že tu máš nějakou kamarádku."pronesla Jazmyn natěšeně. ,,Nechtěl nám sice říct, kdo to je, ale s Jaxonem jsme se vsadili. Podle mě to bude Kendall!"
,,Hm...a podle mě Selena."usmál se Jaxon od ucha k uchu.
,,No víte...."
Ohlédl jsem se za sebe. Po schodech šla Kim.
,,Ahoj děcka."usmála se.
Obě dvě děti stály a zíraly jako surikaty.
,,Já jsem Kim."představila se. ,,Jsem Justinova kamarádka."
Jazmyn se odvážila jako první. Podala Kim ruku:,,Já jsem Jazmyn."
Jaxona jsem musel trochu popostrčit, ale i on se představil:,,Jmenuju se Jaxon."

Pohled Kim:

Byli oba tak moc sladcí. Měla jsem sto chutí je obejmout.
,,Chcete jít do bazénu?"usmála jsem se na ně tak, jak nejvřeleji jsem mohla.
,,Joooo!"zajásal oba a hned se běželi nahoru převléknout do plavek.
,,No...půjdu se taky převlíct."řekla jsem Justinovi.
,,Ehm...jo..."
Tahle chvilka byla poněkud...s divnou atmosférou. Trapnou.
Nicméně jsem šla nahoru a v koupelně jsem se převlékla.
Když jsem dorazila k bazénu, Jazmyn a Jaxon už byli ve vodě a stříleli po sobě vodní palbu. Justin stál po pás ve vodě a koukal na mě.
,,Co na mě tak koukáš?"zeptala jsem se.
,,Nic já...."zakoktal se. ,,Ehm..nic."
,,Dáme si kohoutí zápasy!"navrhl Jaxon.
,,To by bylo prima."usmála jsem se. ,,Tak holky proti klukům?"
,,Joooo!"zaječeli děti a Jaxon se začal drápat Justinovi na záda.
,,Uneseš mě?"zeptala se ustrašeně Jazy.
,,Bez obav."uklidnila jsem ji. ,,Nandáme jim to."
Šli jsme s Justinem proti sobě. Děti se snažili jeden druhého shodit do vody. Odsud jsem měla dokonalý výhled do Justinových očí. Byli jsme od sebe jen pár centimetrů, dokonce jsme se k sobě ještě víc přiblžovali.
Využila jsem jeho chvilkové nepozornosti a začala sebou tlačit víc dopředu, čímž měla Jazmyn dokonalou příležitost shodit Jaxona do vody.
,,Vyhráli jsme!"zaječeli jsme s Jazmyn a plácli jsme si.
Jaxon se konečně vyhrabal z vody a ďábesky se na sebe s Jaxonem podívali.
,,Ale ne."zaúpěla Jazmyn. ,,To není dobrý."
,,Co není...."
Než jsem to stačila doříct, vrhnul se Jaxon na Jazmyn a Justin na mě. Stáhli nás pod vodu. Dost mě to šokovalo a byla jsem až moc překvapená. Cukala jsem sebou. Pod vodou jsem otevřela oči. Koukal na mě Justin a usmíval se u toho.
Pak už mě ale tahal z vody.
,,V kohoutích zápasech jste možná vyhráli, ale v potápění jsme borci my!"usmál se Justin a plácnul si s Jaxonem.

Večer jsme grilovali. Byla to fajn atmosféra na zahradě. Jazmyn a Jaxon pobíhali po zahradě, kdo ví, co hráli, a já s Justinem jsme grilovali maso.
Ucítila jsem na mých ramenou jeho dlaň. Pak mi svoji hlavu položil zezadu na levé rameno tak, že mi dýchal na krk.
,,Nezlob se na mě už."zašeptal.
Odtáhla jsem se:,,S cizými kluky já se nebavím. Nejsi z rodiny."
,,Ale no tak, Kim!"zaskučel.
,,Dělám jen to, co si chtěl."řekla jsem a přesunula se od pultu ke grilu.
,,Možná jsem řekl pár pitomostí, ale taky dost věcí, co byly pravda."
Otočil si mě k sobě:,,Poslouchej. Nevím proč to tak je, ale mám pocit, že tě ztrácím. Posledních pár měsíců jsem jen hledal ten smysl života, kterej mi chyběl a když ho konečně najdu, tak mi uniká."
Položil mi palec na bradu a já ucukla. Náhle mě držel pevněji, než před tím.
,,Nechci, abys mi unikala, Kim."
Než jsem stačila cokoli namítnout, přiběhli Jazmyn s Jaxonem a Justin mě konečně pustil z toho sevření.
,,Dáte si kuřecí nebo vepřové?"usmála jsem se na ně.

My IdolKde žijí příběhy. Začni objevovat