Pohled Justina:
A byla pryč. Stejně tak rychle, jako se objevila i zmizela.
,,Bro neboj,"utěšoval mě Ryan v letadle. ,,Teď pojedeme do Německa. A než se naděješ, skončí turné. Už za pár dnů."
,,Hm..."přikývl jsem a kouknul se z okna. ,,Už jí ale stejně asi nikdy neuvidím."Pohled Kim:
Jasně jsem Amber vysvětlila, že o mém setkání s Justinem nebude nikde mluvit. Sice máme dvě ryvalky, které jsou prostě na zabití, ale bude se muset krotit. Nechci, aby na celé škole všichni mluvili jen o tom, jak jsem byla na schůzce s Justinem. A ano, ne rande, ale schůzka. Žádné rande to nebylo, jasné?
Ve třídě jsem hodila aktovku směrem k lavici a sedla si společně s Amber.
,,Tak jakej byl koncert, nuly?"
Pane Bože. Ashley a Paris. Za co?
,,Báječnej."začala Amber. ,,Byli jsme na Meet and Greet a Kim byla one less lonely girl."
,,Já se s Justinem setkala přímo v jeho šatně."mrkla Ashley. ,,A byl...prostě dokonalý. A dal mi tohle."
Ashley hrdě ukázala náramek:,,To by vám, dvěma nulám nedal. Omg, kde jste vzali ty trika od Diora? Levný náhrašky?"
,,Tak abys věděla, tohle nejsou žádný náhrašky! Ty nám koupi.....jau!"
To jau Amber vykřikla, protože jsem jí silně dupla na nohu. Vždyť by jim všechno vyzradila. Naštěstí už přišel učitel a mi se museli učit. Já ale jeho výklad neposlouchala. Neustále jsem se myšlenkami vracela zpátky k Justinovi. Kde jsi? Chybíš mi.
V kapse mi začal vibrovat mobil. Když se učitel nedíval, opatrně jsem ho u kapsy vytáhla a podívala se na SMSku.Hádám, že si ve škole, že?
Justin. Musela jsem se pousmát. Přece na mě nezapomněl.
Máme nudnou matiku. No...a co děláš ty?
Chystám se na dnešní koncert. Jsem pěkně unavenej. Zavolám ti později, až se nebudeš muset učit. Ahoj.
Vrátila jsem mobil zpátky do kapsy a s úsměvem začala poslouchat učitele.
Přišla jsem domů a sedla si k televizi. Nikdo nebyl doma a tak jsem měla klid. Přepnula jsem si to na očko news.
,,Justin Bieber strávil minulý víkend poprvé v našem hlavním městě v rámci naší tour. V rozhovoru se rozpovídal, že se mu moc líbí Karlův most a místní kuchyně. Naše jídlo ale zřejmě není jediná věc, která se Justinovi líbí. Fotografové ho totiž načapali s neznámou, velmi mladou dívkou. V nočních hodinách se procházeli po městě. Je tohle Justinův nový objev, nebo jen chvilkový úlet."
Omámeně jsem zírala na obrazovku. Můj a Justinův obrázek z onoho večera tam v té televizi opravdu byl. Polil mě studený pot. Okamžitě jsem to volala Justinovi.
,,O nic nejde."řekl Justin. ,,Za pár dní se na to zapomene. Konec konců, mezi námi...nic není, ne?"
,,Ehm....to ne ale..."rudla jsem jako rajče. ,,Jestli to viděl někdo ze školy, je se mnou amen."
,,Prostě řekni, že si to nebyla ty a je to."poradil mi Justin. ,,Hele...já už musím jít. Volají mě na stage. Tak ahoj."
,,Zlom vaz."
Hodila jsem svým tělem na postel. Co když to bude větší průšvih?Pohled Justina:
Byl jsem zase na pódiu, ale jediné, na co jsem myslel, byla ona.
,,Teď si dáme stuck in the moment."rozhodl jsem se s úsměvem.
A i když vím, že jsem se měl víc držet na uzdě, slzy mi najednou stékaly po tvářích. Beliebers křičeli a já se nemohl ovládat. Zlomilo se to ve mě. Všechno.
ČTEŠ
My Idol
FanfictionJeden den se jí stane osudným. Bude to jen setkání na pár minut? Nebo jí to změní celý život?