Pohled Kim:
Když jsem se ráno probudila, děsně me bolela hlava a v krku jsem měla jako na Sahaře. Protáhla jsem se a bolestí se chytila. Ale to jsem ještě netušila, že bolest hlavy je to nejmenší.
,,ÁÁÁÁÁ!"
Ano, právě v téhle chvíli jsem zjistila, že neležím ve své posteli s Philem u nohou, nýbrž u JUSTINA v pokoji s JUSTINEM za zády. A jestli si myslíte, že je tohle všechno, tak se sakra mýlíte. Dámy a pánové-byla jsem jen v kalhotkách.
Justin se probudil hned po mém výkřiku a dal se do křiku stejného, zatímco já jsem si uvědomila, že před ním ležím skoro nahá a tak jsem popadla peřinu a zakryla s ní vrchní část svého těla.
,,Co se tady sakra dělo?"vyjela jsem na něj naštvaně a zároveň zmateně.
,,Uklidni se!"snažil se mě dostat do normálního režimu i když on sám na tom nebyl o nic líp. ,,Nic se nestalo, jasný?"
,,Nestalo?"vyjekla jsem. ,,Podle tebe se nic nestalo? Vždyť tu ležím nahá ve tvé posteli, pitomče!"
,,Můžeš se laskavě uklidnit?"okřikl mě. ,,Včera se nic nestalo, pokud nepočítám všechny na mol. Mezi náma nic nebylo."
,,A jak to můžeš vědět?"
,,Třeba proto, že si to pamatuju?"Včera:
Pohled Justina:
I když jsem v hlouby své duše věděl, že nedělám správnou věc, moje srdce láskyplně plesalo blahem. Líbal jsem ji, měl jsem ji jen pro sebe a nejspíš se chystám vzít si něco, co neměl nikdo jiný přede mnou.
Pomalu jsem si ji vedl k sobě do požnice. Nepřestával jsem ji líbat a dotýkat se jí, nechtěl jsem ji od sebe pustit. Každý dotek její ruky byl pro mě vstupenkou do nebes a její rty pro mě byli posvátné. Sundal jsem jí šaty a pomalu z ní dostal i podprsenku. Položil jsem jí na postel a líbil ji na krku.
Najednou jsem uslyšel podezřelé zvuky a zpozoroval jsem, že se Kim přestala rukama otírat na mých zádech a naopak jí jen bezvládně ležela na sametovém povlečení mojí postele. A když jsem se od ní odtáhl a pořádně se na ni podíval, spala jako zabitá a chrápala jako malý medvěd.
No super. A mám po úžasným večeru. No....co se dá dělat? Prostě si lehnu a půjdu spát.
Položil jsem svoje tělo vedle jejího, zakryl nás a po pár minutách jsem usnul jako špalek.
Současnost:Pohled Kim:
,,No a tak to bylo."dovyprávěl Justin.
,,Ch-chceš říct, že....že jsme se líbali a málem jsme..."
,,Jo."kývl. ,,Málem."
Schovala jsem se celá studem červená pod peřinu.,,Nebuď naštvaná."zaťukal na mě Justin, jakoby čekal, že klepe na zavřené dveře a já mu otevřu. ,,Není proč se stydět. Byli jsme opilí a tak. Měla bys být ráda, že to dopadlo takhle."
Já ale zůstala pod peřinou.
,,A jen tak mimochodem..."dodal Justin a svému hlasu dál svůdnou toninu. ,,Líbáš fakt dobře."
Pohled Justina:Asi je vám jasný, že jsem včera celou tu dobu opilý nebyl. Miluju ji a vím, že ať udělám cokoli, nemůžu ji získat. Je mladá, je úplně jiná než já a navíc moje maličkost není to, po čem by toužila. A navíc si uvědomuju, a to mě bolí nejvíc, že vím, že tak jako miluju jí už nikdy nikoho milovat nebudu a ani jsem takhle nikoho nikdy nemiloval. Správně, ani Selenu ne.
Teď tady sedím s Kim u snídaně a smějeme se všem těm trapárnám, co jsme včera udělali, zatímco bych ji nejraději celý den líbal tak, jako včera. Už není cesta ven. Jsem do ní zamilovaný a vím, že jí to musím říct.Tak je tu další část :) jak se vám líbila? Budu ráda, když necháte komentář o vašem názoru na momentální situaci, nebo když se vyjádříte k pocitům postav. Zároveň vám chci poděkovat za vaši podporu a za to, že jste se dokázali vcítit do mojí momentální situace. Lovuju vás :*
Kim
ČTEŠ
My Idol
FanfictionJeden den se jí stane osudným. Bude to jen setkání na pár minut? Nebo jí to změní celý život?