Wstęp

5.7K 205 25
                                    

Cho­ler­ny ucisk w klat­ce pier­siowej,
smut­ne oczy, uda­wany uśmiech,
pow­ra­cające uczu­cie za­gubienia
i bez­radności, znasz to?

Zayn według ludzi nie jest kimś kto przejmuje się innymi. Ma swoje zasady i nawet jeśli łamie przez nie prawo, nie obchodzi go to. Każdy ma o nim jedno zdanie na temat jego osoby- dupek bez serca. Nikt jednak nie przypuszcza, że cała sprawa z bad boyem została wymyślona przez Zayna Malika jako maska, którą nakładał każdego dnia, by ukryć wszystko, co działo się za ścianami domu jego przybranej rodziny, a co najważniejsze- Co tak naprawdę kłebiło się w jego głowie od lat.

Takie samo zdanie o mulacie miał Niall Horan, uroczy blondyn mieszkający trzy domy dalej od budynku, gdzie Zayn niegdyś się wychowywał. Dopiero gdy blondyn zakłada się o zniszczenie muru odgradzającego uczucia Malika i zdobycie jego serca, odkrywa jego prawdziwą twarz i coraz więcej tajemnic, nie mających prawa nigdy wyjść na światło dzienne. Okazuje się, że największy bad boy w okolicy jest jedynie zagubionym chłopcem, proszącym niemo o pomoc, w którym przy okazji nieświadomie zakochuje się Niall.

▪Zayn Malik jako Zayn Malik (19/20 lat)
▪Niall Horan jako Niall Horan (17/18 lat)
▪Louis Tomlinson jako Louis Tomlinson (17/ 18 lat)
▪Harry Styles jako Harry Styles (17/18 lat)

Fanfiction zawiera treści przeznaczone dla osób dorosłych (sceny erotyczne-boyxboy i wulgaryzmy). Czytasz na własną odpowiedzialność.

Od autorki: Przedstawiam wam nowe Fanfiction o Ziallu. Szczerze muszę przyznać, że uwielbiam je. Podbiło moje serce. Zamierzam dodać dwie lub nawet trzy części tej historii, oczywiście jeśli będzie się Wam podobać, tak jak mnie. I o ile wyrobię psychicznie z pisaniem tego XDD
Pierwszą część mam tak jakby za sobą. Pisałam ją razem z @sqiiv69 i jestem jej niesamowicie wdzięczna, że wytrzymała ze mną wszelkie katorgie przy tworzeniu realnych kształtów tego opowiadania.
Jedynie muszę popoprawiać błędy, zmienić zdania na poprawne, ewentualnie dodać co nieco więcej od siebie. A biorąc pod uwagę, że trwa szkoła mogę nie zawsze mieć na to czas. Postaram się dodawać regularnie rozdziały co tydzień lub nawet i co kilka dni, jednak nie jestem Wam w stanie tego obiecać. Kiedy nie będę miała zupełnie czasu napiszę to Wam i mam nadzieję, że zrozumiecie.

Tak więc zapraszam na nową historię o Ziallu. Oby się Wam spodobała. Amen.

Lost Boy ✔ | ZiallOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz