בכי. הדרך להקל על הנפש- בין אם זה בגלל עצב ובין אם זה בגלל שמחה. אבל הדבר היחידי שאני לא מבינה זה- איך ברגעים הכי לא צפויים, אפשר פשוט לבכות? איך מהקנטה שטותית אפשר לבכות נהר? איך אפשר להיות חזק כל כך הרבה זמן, ובשניה אחת פשוט להתפרק? למה אי אפשר להשתלט על הבכי ברגעים שהכי צריך? למה הבכי חייב לבוא ולהוכיח שאני לא חזקה כמו שחשבתי שאני? למה הוא חייב להרוס את כל מה שניסיתי לבנות? למה הוא נלקח כדוגמה לחולשה? הרי כולם יודעים שלפעמים, גם האנשים הכי חזקים בוכים.
☆
"וואו," אמר אביתר ונשך את שפתיו אחרי שהתרחקתי.
"אל תתרגש כל כך. זאת רק נשיקת סילבסטר." אביתר הסתכל עליי במבט חודר וחייך, אני חושבת שזה היה הרגע שהבנתי שהוא באמת אוהב אותי ולא סתם רוצה אותי כמו כל אחת אחרת.
"אני הולכת.. לחפש את אדל." אמרתי במבוכה. גאד מה קורה לי? אני אף פעם לא הייתי נבוכה ליד אביתר!
מיהרתי להתרחק ואז ראיתי את הגב של ליאו."ליאו חיפשתי אותך! איפה-" הוא הסתובב והפה שלי נפל לרצפה. שפתיו היו מרוחות באודם שחור דוחה והוא חיבק את יערה עם ידו הפנויה. אני לא יודעת מה עבר עליי באותו רגע, אבל פשוט הסתובבתי וברחתי משם, כשהתמונה המחרידה הזאת לא יוצאת לי מהמוח.
ליאו
"חייבת להודות שאתה מנשק טוב." יערה ממש נמרחה עליי. טוב גם היא ידעה איך לנשק. לא שזה משנה את מה שהיא עשתה לי..
היא לקחה את ידי וכרכה אותה סביב כתפיה. ניסיתי לחשוב איך להשתחרר מהמצב הזה לפני שמישהו יראה אותנו. אבל עם המזל שלי שוגי צעקה עליי מאחורה. הסתובבתי בחוסר רצון והיא הייתה המומה. לא היה נראה שהיא מקנאה, פניה הביעו פשוט.. אכזבה. ללא רצוני הפרצוף המאוכזב הזה נחרט בזיכרוני.
אבישג
הגעתי לסמטה חשוכה והתיישבתי שם. חשבתי על מה שראיתי כרגע- לא האמנתי שליאו נישק אותה אחרי כל מה שהיא עשתה לו! פשוט לא האמנתי. "למה את בוכה?" קול הקפיץ אותי.
"מי זה?"
"עומרי." זכרתי אותו- הוא מסתובב עם אביתר בהפסקות לפעמים. ילד נחמד כזה.. הייתה לו חברה מהממת, קלואי, אבל הם נפרדו לפני חודש. "אני יכול לשבת?" שאל בהיסוס. משכתי בכתפי.
"אז.. מה קרה?"
"כלום." מחיתי דמעות מעיניי. לא ידעתי בכלל למה אני בוכה- זה החיים של ליאו והוא יכול לעשות מה שבא לו איתם. אני לא קשורה לזה. "זה לא נראה כמו כלום."
"לא בא לי לספר."
"אני מבין," התשובה שלו הפתיעה אותי- בדרך כלל כל אחד אחר היה מת לדעת פרטים כדי שאחר כך יוכל להיות במרכז העניינים, זה שיודע את כל הסודות.
YOU ARE READING
YOU&I
Romance״תמיד היית אחד שבורח. ברגע שהכל היה מתחיל להיות טיפה לא בסדר, היית נעלם. תמיד תהיתי לאיפה אתה הולך. או למה אתה לא לוקח אותי איתך. ומה אם הכל יהיה לא בסדר לגמרי פתאום? אולי תיקח אותי איתך? כן, ככה חשבתי. לא ציפיתי ממך ליותר מזה. יודע מה? לך לאלף עזא...