אושר. מה זה להיות מאושר? להיות מאושר זה לחיות את ההווה בצורה הכי טובה שיש, בצורה הכי טובה בעיניך, בלי לחשוב על העתיד כלל. להיות מאושר זה להרגיש הרגשה טובה בלב; לא לחשוב על הבעיות שלך בכל רגע נתון. כל אושר של אדם מתבטא בצורה אחרת: אדם מאושר עם בית גדול, אדם מאושר עם עבודה מצליחה, אדם מאושר עם משפחה. אבל זהו רגש שווה:תחושת האושר של אדם עשיר שעוסק בחברות הייטק ומרוויח מיליונים כל יום יכולה להיות שווה לתחושת האושר של עני שיש לו אישה וילד שהוא הכי אוהב בעולם.
אושר זאת תחושה שממלאת אותך, את מתמלא ומתמלא ומתמלא באושר עד ש-. עד שקורה משהו. גם לאדם שחושב שהוא האדם המאושר ביותר בעולם יש מקום קטן בלב שאומר לו 'זה לא יימשך לנצח, אתה יודע'
אז איך קובעים אם האדם מאושר? שואלים אותו מה יהיה בעוד יום, חודש, שנה, עשור. אם הוא יענה ישר, כנראה שהוא רק בדרכו לאושר. אם הוא ימשוך בכתפיו ויגיד 'מה זה משנה המחר? צריך לנצל כל שניה בחיים, אין זמן לחשוב על המחר' אז כנראה שהוא באמת אדם מאושר.☆
"אביתר קום!" הצרחה של אימי הידהדה ברחבי הבית. ממש דרך נהדרת להתחיל את הבוקר. פקחתי עיניים באיטיות, נזהר שאור השמש הצורב של אחר הצהריים לא יסנוור אותי, אך הוא לא היה שם. השעה הייתה 7:17.
יופי! יכולתי לישון עד אחת ועכשיו בטוח אני לא יירדם. שיפשפתי את עיניי בחוזקה. הרגשתי שעפעפיי הם סכינים. אתמול, כלומר היום, חזרתי עם דורי ולהב בחמש לפנות בוקר, שמתי סטייק על המכות שקיבלתי מליאו המזדיין הזה וצנחתי למיטה. שעתיים של שינה כמה נפלא.
"אביתר!!" עוד פעם צעקה אימי.
נאנחתי ויצאתי לסלון."מה אמא?" אמרתי בקול מלא סרקזם. אימי שכבה בסלון כמו תמיד וצפתה בשקרניות קטנות.
"תרד למכולת ותקנה לי אלכוהול להעביר את היום."
"סגרו את המכולת לפני שנה אמא. הסופר הקרוב לפה הוא במרחק של חצי שעה הליכה. ואני לא יכול לקנות לך אלכוהול, אני בן 16 לא 18."
"עד גיל 18 אתה אמור לשרת את אמא שלך לא הפוך! עכשיו לא אכפת לי מאיזה סופר מזדיין ומטונף תביא לי אלכוהול!"
"אני צריך כסף."
"אין לי."
"נהדר." נאנחתי וחזרתי לחדרי. התלבשתי במהירות בסתם ג'ינס וטי שירט שחורה, צחצחתי שיניים במקלחת וחפרתי בקופסה האטומה של המטבעות שעמדה מעל המקרר. היו בה רק עוד כמה מטבעות ספורים. לקחתי את כל מה שהיה שם, יצאתי מהבית ונעלתי אותו. בדרך למרכז, שם נמצאים כל החנויות, הרהרתי על אירועי אתמול.
אני אידיוט. אני אידיוט ומטומטם. אני אידיוט טיפש ומטומטם. עד שסוף סוף נישקתי את אבישג הייתי חייב להרוס את זה. היא לא תסלח לי בחיים. היא בטח שונאת אותי. אני שונא את עצמי.
YOU ARE READING
YOU&I
Romance״תמיד היית אחד שבורח. ברגע שהכל היה מתחיל להיות טיפה לא בסדר, היית נעלם. תמיד תהיתי לאיפה אתה הולך. או למה אתה לא לוקח אותי איתך. ומה אם הכל יהיה לא בסדר לגמרי פתאום? אולי תיקח אותי איתך? כן, ככה חשבתי. לא ציפיתי ממך ליותר מזה. יודע מה? לך לאלף עזא...