פרק 7- מישהי אחרת

2.4K 138 24
                                    

"אהבה היא ישנה

אהבה היא חדשה

אהבה היא הכל

אהבה היא אתה"

-הביטלס

~שעה לפני כן~

"אננס ובננה." אמרתי למוכרת ג'ני. ג'ני, המוכרת בריבר, חייכה אליי במתיקות ופנתה להכין את ההזמנה שלי. התיישבתי על אחד הכיסאות שם וחיכיתי לשייק שלי. פתאום ראיתי את יערה, הולכת לבד שלא כהרגלה, עמוסה בשקיות של כסטרו וכמה שקיות קטנות של טימברלנד וגוצ'י. (מה שקורה שיש לך אחות קטנה) לא רציתי שהיא תבחין בי, לא היה לי כוחות לדבר איתה.

אז שקלתי את האפשרויות: 1. לברוח עכשיו. יתרון: היא לא תשים לב. חיסרון: אני לא אקבל את השייק שלי. וכבר שילמתי.
2. להסתתר מתחת לשולחן. יתרון: אולי לא תשים לב. חיסרון: תראה שאני מנסה להסתתר ממנה..
3. להגיד לה שלום טיפוסי ואדיש. יתרון: תחשוב שאני לא מעוניין בה. חיסרון: תחשוב שאני לא מעוניין בה.

"היי ליאו," לפני שהבנתי מה קורה היא התיישבה לידי.

"היי." חייכתי חיוך דביק אליה. היא לבשה חולצת בטן שחורה וחצאית מיני צמודה אפורה. הופתעתי שהיא לבד, בלי חבורת הפרחות שלה.

"ליאו.. שלחתי לך הודעה אחרי הסילבסטר. ויום אחרי זה. והיום בבוקר."

"הווטסאפ שלי נדפק." שיקרתי בלי להניד עפעף. ג'ני הביאה לי את השייק וחייכה אליי חיוך טיפה יותר מידידותי, שנעלם לאחר שמבטה פגש את יערה.

"טוב.. בכל מקרה, חשבת על מה שקרה שם? אני כן."

"כן. תשמעי יערה-"

"חשבתי על זה הרבה. להגיד את האמת- כבר הרבה זמן לא הייתה לי נשיקה כזאת."

"גם לי," אמרתי בכנות.

"אז.."

"אז," יצרתי שתיקה מביכה ונעצתי מבטים בשייק שלי. מה קורה לי?! ארבע שנים מילאתי את מוחי בביטחון עצמי כדי לעמוד פה, מול הילדה שהשפילה אותי כל היסודי. למה אני לא יכול להוציא משפט שלם מהפה שלי?!

"תראי יערה.." התחלתי, לא מסוגל להמשיך. לא היה לי אכפת ממנה, פשוט הפחד השתלט עליי לאט לאט...
החלקתי. ליד יערה. העפתי מחברת מידה בטעות. צחוק. לעג. סרקזם. לא יכול לעשות כלום. לא רוצה לעשות כלום חוץ מלברוח, הרחק הרחק מכאן.

"ליאו? שמעת מה אמרתי?"
"אממ כן." אמרתי למרות שלא היה לי מושג על מה היא מדברת.

מישהו זרק עליי מטוס. פתחתי אותו. ציור מכוער של ילד עם שביל לצד ומשקפיים ענקיות וחולצה שעליה כתוב 'חנון'. צחוק מתגלגל של ילדה שאני שונא. קיפלתי אותו וזרקתי אותו לפח.

YOU&IWhere stories live. Discover now