יש לי כמה הודעות להודיע וזה לא יהיה כל כך קצר. אני אעשה את זה ברשימה כדי שהדברים יהיו יותר ברורים ובבקשה תקראו הכל:1.) על הסיפור you&I :
וואו אני לא יודעת מאיפה להתחיל...
אז קודם כל אני אדבר על הסיפור ועל עצמי: אני לא יודעת למה לקח לי כל כך הרבה זמן לכתוב את הסיפור הזה, התחלתי לכתוב אותו ב28 לינואר שנה שעברה וסיימתי היום ב-29 למאי, בסך הכל שנה ושבעה חודשים.
בדרך כלל לוקח לי פרק זמן של שנה לכתוב סיפור וגם תכננתי את הסיפור הזה כסיפור קל לכתיבה אבל באזשהו שלב הכל הסתבך לי, מאמצע הסיפור תכננתי משהו אחד וברגע האחרון שיניתי את כל מה שתכננתי ובחרתי בדרך אחרת.
לא היה לי קל והרבה מאוד פעמים לא היה לי חשק לכתוב, הרגשתי שאני מסתבכת מדי עם הסיפור ולקח לי המון זמן להעלות פרקים.
לא אשקר לכם, כמה פעמים חשבתי על לוותר ואפילו למחוק את הסיפור, אבל הגעתי למסקנה שאני לא אחת שמוותרת והכרחתי את עצמי להמשיך.
אל תקחו את המילים שלי כאילו כתיבת סיפור זה עונש - אני כותבת אך ורק בשביל התחביב שלי, אני אוהבת לכתוב ואוהבת לקבל שבחים על הכתיבה שלי ולראות שהיא מצליחה. אז נכון שיש הרבה צרות בדרך, זמן שיכולתי לנצל אחרת וכל כך הרבה רגשות ייאוש שלא הולך לי והכתיבה שלי לא טובה מספיק, אבל אני בחיים לא אתחרט על זה שאני כותבת.
לגבי אני עצמי, אני מרגישה שכל כך השתפרתי בכתיבה שלי. אני מסתכלת על הפרקים הראשונים של הסיפור ולעומת האחרונים יש כל כך הרבה הבדלים שאני נדהמת כל פעם מחדש.
נהניתי לכתוב את הסיפור וכל פעם שכתבתי עוד פרק התחברתי לדמויות יותר, אני יודעת שהיו כמה דברים לא ברורים במהלך הסיפור, שאכזבתי אתכן עם ההתנהגות של אדל ואביתר ועם הנטישה של ליאו. אבל בסך הכל, לפי דעתי הסיפור היה מוצלח ואני לא חושבת שאני אשנה אותו.
לגביכן, הקוראות שלי, כל זה לא היה מצליח בלעדיכן. כל פעם שרציתי לפרוש נהגתי להסתכל על התגובות שלכן, וזה בעצם נתן לי את המוטיבציה להמשיך. אני מודה לכל מי שהייתה איתי מההתחלה, לכל מי שהצטרפה באמצע ולכל מי שקראה את הסיפור שלי בכללי.
אז זהו, אחרי 248 עמודים בוורד שבמחשב (79,220 מילים לשואלות), שלפי האורך זה ממש יכול להיות ספר קצר, הגענו לסוף.
אני רק יכולה לקוות שהיה לכן מעניין והסיפור הצליח לחדור לכן ללב. בלי עוד חפירות מיותרות, יש לי רעיון לפרק בונוס אבל הוא עוד לא הוצא לפועל, אם יעלה אתן פרטים בהמשך.2.) על הסיפור 'באת ושינית את כל החוקים':
ב-1 בספטמבר לשנת 2016 התחלתי להעלות פרקים בסיפור זה. עברה כמעט שנה ויש שם פחות מ-10 פרקים, שזה ממש מגוחך. בהתחלה חשבתי שאני יכולה להעלות שני סיפורים באותו הזמן, אבל הבנתי שאני לא יכולה והעדפתי להשקיע בסוף של you&I לפני הכל. לכן מה שהולך לקרות עכשיו הוא כזה:
YOU ARE READING
YOU&I
Romance״תמיד היית אחד שבורח. ברגע שהכל היה מתחיל להיות טיפה לא בסדר, היית נעלם. תמיד תהיתי לאיפה אתה הולך. או למה אתה לא לוקח אותי איתך. ומה אם הכל יהיה לא בסדר לגמרי פתאום? אולי תיקח אותי איתך? כן, ככה חשבתי. לא ציפיתי ממך ליותר מזה. יודע מה? לך לאלף עזא...