''If you're alone,
I'll be your shadow.
If you want to cry,
I'll be your shoulder.
If you want a hug,
I'll be your pillow.
If you need to be happy,
I'll be your smile.
But anytime you need a friend,
I'll just be me.''-UNKNOWN
☆
'איכזבת ליאו. דווקא שאני צריכה שתהיה דוגמה לאחותך ותתנהג למופת אתה עושה בעיות. יש לך מושג כמה דאגתי לך? יכולת להודיע שאתה ישן אצל אבישג, זה לא כל כך קשה לכתוב הודעה. בכל מקרה כשתסיים ללמוד תבוא הביתה, אנחנו צריכים לדבר'
התעלמתי מההודעה שאימי שלחה לי.
'אתה לא מתכוון לענות?' שלחה. סגרתי את הפלאפון, שלא תתקשר אליי. שיחקתי עם המילקשייק שלי, הטיתי את הכוס מצד לצד. אני, אביתר, דורי ולהב החלטנו שיותר מלבב להבריז מספרות וללכת לאכול בשתיים עשרה.
"אז איך אבישג?" שאל אביתר. הוא לא הסתכל לכיווני, אבל ידעתי שהוא מדבר אליי, הרי דורי ולהב לא מכירים אותה טוב כמוני.
"בסדר. לא שואלת עלייך אם לזה התכוונת."
להב גיחך."אז מה הקטע עכשיו אביה? אתה עם סיוון?"
"לא יודע, לפעמים יש לי כוח אליה ולפעמים אין. אנחנו לא זוג, אני משהו באמצע."
"יעני יזיזים?" שאל דורי.
"יעני יזיזים." הסכים אביתר.
גשם דפק בחוזקה על חלונות הזכוכית בבית הקפה."מה יש היום ליאו?"
"מה יש?" הסתכלתי על אביתר.
"לא יודע.. אתה נראה מוזר."
"גם אתה נראה מוזר." השבתי חזרה.
"נו מה קרה אחי?"
"סתם.. אני חושב על... על יערה." אמרתי כי לא היה לי תירוץ אחר וידעתי שהוא לא בחור שמרפה בקלות."מה איתה?" שאל להב בפה מלא עוגת דבש.
"היא נישקה אותי שלשום," אמרתי באדישות. אביתר הפסיק לעלעל בפלאפון שלו והסתכל עליי.
"ורק עכשיו נזכרת לספר?" אמר בקול טיפה פגוע.
"לא ידעתי שזה חשוב. זה היה סתם."
"תן לי להבין," אמר דורי. "היא נישקה אותך? או אתה נישקת אותה?"
"הוא אמר שהיא נישקה אותו י'דפקט." להב נתן לו כאפה בראש.
"כן.. כאילו היא נישקה אותי. אבל אני בכלל לא רוצה אותה, סתם זונה כמו כולן."
"אחי," אביתר גיחך. "אתה לא יכול להגיד שיערה היא כמו כולן. פשוט לא."
"אבל היא כן!" התווכחתי, לא יודע למה אפילו. "במה היא שונה מהן? בזה שהיא טחונה? בזה שיש לה ביטחון עצמי?"
"באיך שהיא נראית," להב הכניס פרוסת עוגה שלישית לפיו.
"זה לא נכון, אז מה אם היא כוסית, יש יותר ממנה." אמרתי.
YOU ARE READING
YOU&I
Romance״תמיד היית אחד שבורח. ברגע שהכל היה מתחיל להיות טיפה לא בסדר, היית נעלם. תמיד תהיתי לאיפה אתה הולך. או למה אתה לא לוקח אותי איתך. ומה אם הכל יהיה לא בסדר לגמרי פתאום? אולי תיקח אותי איתך? כן, ככה חשבתי. לא ציפיתי ממך ליותר מזה. יודע מה? לך לאלף עזא...