אז זה החלק השני הארוך של פרק 27. החלטתי לקחת את עצמי בידיים ולהעלות פרק תמיד כשיש לי זמן.
בנוסף אני מחזירה את הרף והוא יהיה עכשיו קבוע:20 הצבעות, 15 תגובות.
אם אתן עומדות אני מבטיחה שלא משנה איפה אני אני כותבת פרק וישר מעלה. אם אתן לא אז אני אעלה מתי שבא לי וזה יכול לקחת הרבה זמן. הכל תלוי בידיים שלכן אז אל תתלוננו אחרי זה שאני לא מעלה לעיתים קרובות!
°•○~○•°~°•○~○•°~°•○~○•°~°•○~○•°~○•°~°•○~○•°~°•○~○
ליאו
נאנחתי בהקלה כשאביגיל לקחה את הצלחת בחוסר חשק ברור. כנראה שהיום אני לא אצטרך להכריח אותה לאכול.
"מרוצה?" היא אמרה בפה מלא פסטה. "כן," אמרתי והלכתי משם לחדרי, מחליט שדחיתי מספיק את השיחה שלי עם להב על אביגיל. מחר הוא הולך לחטוף.
'אבישג תעני לי בבקשה, אין לי מושג למה התכוונת היום. באמת שאני לא יודע'
שלחתי לאבישג את ההודעה אחרי שהיא סיננה שתי שיחות ממני.
'אני בטוחה שאתה לא יודע.'
הציניות נטפה מההודעה הזאת ואני נאנחתי.
אבישג
זרקתי את הטלפון עלה המיטה בכעס. מה הבעיה של ליאו?! למה הוא לא סומך עליי? הרמתי אותו בחזרה וחייגתי לאלינור.
"למה הוא לא סומך עליי?!" צעקתי למסך הטלפון בתסכול.
"וואו חמודה תירגעי. הרגת לי את האוזן." אלינור הייתה כל כך אדישה וזה עיצבן אותי.
"תודה שאת עוזרת לי באמת!" צעקתי באותו הטון. "אויש נו אבישג זה היה בצחוק, רוצה שניפגש?"
"אבל מחר יום חמישי." אמרתי בתהייה.
"אנחנו אלה שקבענו שנפגשות בחמישי טיפשה. אפשר להיפגש גם היום אם בא לך."
"טוב אז למה את עוד לא פה?!" צעקתי והיא צחקה וניתקה.
אדל התקשרה אליי. כיווצתי את גבותיי במחשבה. אולי היא סוף סוף תהיה מוכנה להסביר לי מה עובר עליה בזמן האחרון.
"אבישג," הקול שלה היה מבוהל וגבוה כשעניתי. באתי לשאול מה קרה אבל דפיקה רמה בדלת הפריעה לי.
"אני אחזור אלייך אחר כך," ניתקתי לאדל, חושבת שאני כבר יודעת מי זה.
"מה אתה רוצה?" פתחתי לליאו שעמד בקוצר רוח מאחורי הדלת.
"שתסבירי לי למה את כועסת עליי." הוא נכנס לחדר שלי בלי הזמנה.
"מי הכניס אותך?" תהיתי. ההורים של לא היו בבית. "נווה." הוא משך בכתפיו ונאנחתי. בוגד בי ופותח לליאו את הדלת כשהוא יודע שאני כועסת עליו כי סיפרתי לו בצהריים. אחלה אח יש לי.
YOU ARE READING
YOU&I
Romance״תמיד היית אחד שבורח. ברגע שהכל היה מתחיל להיות טיפה לא בסדר, היית נעלם. תמיד תהיתי לאיפה אתה הולך. או למה אתה לא לוקח אותי איתך. ומה אם הכל יהיה לא בסדר לגמרי פתאום? אולי תיקח אותי איתך? כן, ככה חשבתי. לא ציפיתי ממך ליותר מזה. יודע מה? לך לאלף עזא...