Mirhabalar. Aşağıda 3020 kelimelik bir bölün var, iyi okumalar efem.
Random atıyım çok ciddili oldu fndjncdıcndı.
Başım Uraz'ın omzunda, ellerim ise sıkı sıkıya onu tutarken harekete geçen midem ile birlikte ayaklarım da harekete geçmişti. Uraz'ı itip yataktan fırladığım gibi odadaki banyoya koştum. Kapıyı kilitleyecek kadar vaktim olmadığını biliyordum ama kapatmak yerine kapıyı kitledim. Kendimi riske atamazdım.
Klozetin başındaki yerimi aldığımda Uraz kapının kolunu aşağı indirmiş ama açılmayınca bir tekme atmıştı. "Alya aç şu kapıyı!"
Üzgünüm ama şuan cevap verebilecek bir durumda değilim...
Midemde ne var ne yok çıkmıştı galiba. Ellerim klozetin iki yanında ordan destek alırken Uraz ses kesilince yine bağırdı.
"Alya, iyi misin?"
Cevap vermek üzere ağzımı açmışken gelen öğürmeyle önüme döndüm. Sadece öğürmekle kalmıştım sanırım. Birde dışarıda Uraz vardı. Öğürme sesini duyunca yumruk atmıştı. Tekme de olabilir, emin değilim.
"Kapıyı aç!"
Tek yapabildiğim "Girme." Demek olmuşken tekrar kusmaya başladım. İç organlarım sıvılaşıp araya katılmış olamaz dimi?
Hayır tek seferde çıksa ya hepsi. Neden parça parça? Tekrar durulmuşken ağzımı silip kafamı yukarı kaldırdım ve derin bir nefes aldım. Bu sırada anahtar yere düşmüştü.
Wtf?
Uraz çok mu film izliyon annem? Yapacağı şeyi anladığımda anahtara hamle yapmam gerekirken lanetler okuyup önüme dönmek zorunda kalmıştım.
Uraz kapıyı açıp içeri girdiğinde filmin sonuna yetişmişti. Artık midemdeki safra sıvısı geliyordu galiba.
Başımı tekrar kaldırdığımda Uraz eline gelen havluyla ağzımı silmişti.
"Ben sana kapıyı aç dedim, neden açmıyorsun da uğraştırıyorsun beni?" Sitemine gülüp artık kusmayacağımı anlayarak sırtımı küvete yasladım.
"Ah, çok pardon. Benim hatam. Kusmaktan fırsat bulamamışım. Bağışlayın beni."
"Senin hatan. Başka kimin olacaktı? Kapıyı kilitlemeseydin."
"İstemedim böyle görmeni. Kısmen görmüş sayıldın ama sonuna yetiştin."
"Gerizekalı..." Diye mırıldanıp beni ayağa kaldırdı.
Kaşlarımı çattım. "Sensin gerizekalı!"
"Ben miyim? 8 bira içip kanepeye yatan, rüyasında ağlayan ve kusan sensin."
Tamam bunlar gerizekalı olduğumu gösterir ama olsundu.
"Şimdi kimmiş gerizekalı?"
"Senin yüzünden."
"Hay sikeyim böyle işi. Ben ne yaptım yine?"
"Ne yapmadın ki? Gece gece bir insan uyandırılıp tartışmak için çağırılır mı?"
"Sen telefonu salonda bırakmasaydın babanla tanışmış olmayacaktık."
"Gündüzleri Kutay yedi zaten, sen gece ara Uraz."
Beni kucağına alıp lavabonun önüne bıraktı. "Sen artık çok oldun bücür."
Ona 'sen hayırdır bilader?' Der gibi bakıyorken bir eliyle belimden tutmuş, diğer eliyle de musluğu açıp avcunun içine su doldurmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POYRAZ
Chick-Lit*Küfür İçerir* Uyuz Kahraman ve Yaramaz Bücür'ün hikayesi... Birbirlerine bağlanan ama kabul etmeyen iki aşık... "Ona aşık mıydım? Hayır! Ama...Çok yakışıklı bee, ayrıca zengin. Ay ne güzel zengin kocam olucak sanırım. Yine saçmaladım bundan koca fa...