Heeey! Yorum ve vote için teşekkürleeer =D Siz bitanesiniiz.
Umarım bayramını çok güzel geçiyordur :D
Bu bölüm @MelekTaskule'nin benle düşüncelerini paylaştığın için teşekkkürrrleer =D
Yorum ve vote atmayı unutmayııın!Eli hala bileğimdeydi ikimizde uçurumdan aşağı bakıyorduk. Elinin hala bileğimde olduğunu anladığında hızla çekti. Şarjörü takma sesini duyduğumda gözlerimi sımsıkı yumdum. Kafama soğuk ve sert bir şey değdi.
Bileğimi tekrar sıkıca tuttu. 'İstediğin son bişey? Ya da sormak istediğin?'
Evet evet bir soru sorabilirdim. Buna istediğime emindim.
'Beni öper misin Harry?'
Perde gibi olan kirpiklerini defalarca kırpıştırdı. İri olan gözleri biraz daha irileşti sanki o mükemmel yeşil rengi biraz daha gözüme sokmak istiyordu. Eğer bunu istiyorsa başarıyordu. Gözleri.. Çok güzel.. Farklı bir güzellik. Benzersiz bir güzellik. Gözlerimi tekrar yumdum.
Şaşkın ses tonuyla 'Ne!' diye bağırdı sonra sessiz bir tonla mırıldandı 'Seni öpmek mi?'
Gözlerimi açtım. Yanağındaki çukurun derinleştiğini gördüm. Gülümsüyordu
'Evet.' diye karşılık verdim.
Gözlerini gözlerime dikti ve 2-3 dakika boyunca öylece baktı. Zihnimi okumaya çalıştığı belliydi ama bunu başaramayacaktı çünkü zihnimi korumaya çalışıyordum başarabilmiş miydim bilmiyorum ama yarım santim bana yaklaştı. Derin bir nefes aldım. Gayet tahrik ediciyidi. Vov! O ve ben eşittir; sıcak bir öpücük ya da sert ve uzun bir öpücük.
'Tamam, yaklaş bana.' dedi sesi tahrik ediciydi. Yaklaştım ama aramızdaki boy farkı o kadar fazlaydı ki parmak uçlarımda dursam anca yetişebilirdim.
'Yetişemem.' diye fısıldadım.
'Ayakkabılarımın üstüne bas.' dedi kıkırdayarak.
Imm kıkırdaması çok hoş bir ses çıkarıyor
Gözlerimi kısarak çemkirdim 'Sen problemlisin!'
'Hayır! sadece böyle tahrik edici.' dedi ve eğilerek dudaklarımı öpmeye başladı. Zaman kaybetmeden ellerimi boynuna götürdüm ve parmak uçlarımla koparılmış kanatlarının yara izine dokundum.
Vücudum küçük bir titreyiş geçirdi ardından karanlık bir tünelde küçük bir uçu gerçekleştirdim ve kendimi bir bilardo salonunda buldum.
Büyükbabam karşımda bilardo oynuyordu. Yine 20-25 sene öncesini andırıyordu. Genç.Elleri ıstakayı büyük bir ustalıkla tutuyordu. Dikkatli atışlar yapıyordu ve başarıyı yakalıyordu. Büyükbabamın bu kadar iyi bilardo oynadığına kim inanırdı ki?
Arkamdan ayak sesleri geldiğinde dönüp baktım. Bu Harrydi ya da Porsche ikisi de aynı kişiydi değil mi?
Tembel adımlarla büyük babamın yanına gitti. Bende hızla yanlarına ilerledim. Büyükbabam onun geldiği görünce onu dikkatle süzdü.
Büyükbabamın güveni her zamanki gibi yerindeydi. 'Seni burada beklemiyordum Porsche.'
'Bilirsin beklenmediğim zamanlar ortaya çıkarım.' dedi dudaklarının uçları yavaşça ukala bir gülümsemeyle kıvrıldı.
'Sökül bakalım. dedi ve elindeki ıstakayı yerine koydu.
Porsche boğazını temizledi 'Kabul ediyorum tabi sende kabul edersen?' Ciddi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meleğin Fısıltısı (Harry Styles Fanfic)
FanfictionKötüyü ve iyiyi oynayan bir melek. Geçmişinden habersiz bir kız. Onları bekleyen amansız maceralar sizlerle. Her şey bir araba yangınıyla başladı. Sonra ikisi de uzun zamandır aradıkları aşkı buldu ama önlerinde büyük bir engel var. Bu engel ne...