Merhabaa! Bu benim size ilk notum yani tahmin ettiğiniz gibi bir bölüm falan değil. :D üzgünüm en son eklediğim bölüm (35.Bölüm) 100’lü okuyucuda kalmış bende biraz daha sonra yayınlayacağım bölümü.
Öncelikle bahsetmek istediğim şey hikayenin hush hush serisine benzemesi! :D Bir çoğunuzun özenti diye bağırdığını duyuyorum! Evet bahsettiğiniz bu ise özentiyim ama unutmayın hikaye yazanların çoğu özenti kategorisine giriyor. Benim bu kadar fark edilir olmam bu hikayeye benzer olan hikayelerin sayısının oldukça az olması. Böylelikle hikaye ortaya çıkıyor ve o hayattan soğumuş ergenliğini dana atlatamamış nereye saldıracağını bilmeyen şahıslar için gün doğuyor hepsi bana “ÖZENTİ! EMEK HIRSIZI! HER ŞEY AYNI HUSH HUSH’TAKİ GİBİ.” Diye bağırıyor.
Bunu facebookta bir sayfada paylaşırken de böyle yorumlar aldım ve inanır mısınız? Beni aranızda tanıyan pek fazla insan yok belki ama tanıyanlar benim kimseyi takmadığımı bilirler. insanları takmıyorum. Gerçekten.
Sayfada hikaye yazdığım zamanlar (BELKİ BAZILARINIZ BİLİYORDUR. ORADAKİ HİKAYELERİM İĞRENÇ TABİ TAVSİYE ETMİYORUM) hush hush serisine kafayı takmıştım ve o zaman böyle bir hikaye yazabileceğimi düşündüm çünkü o zamanlar pek fazla Harry’le alakalı fantastik hikayeler yoktu. Genelde vampir ya da bad boy tarzı yazılıyordu. Şimdi Meleğin Fısıltısının aslında ne kadar eskiden yazdığımı anladınız mı?
Hikaye o zaman fazla ilgi görmese de bir şekilde beni memnun etti.
Sonra yazmaktan vazgeçtim. Birçok hikayem orada yarım kaldı.
5-6 ayın ardından tekrar yazma isteği ile doldum sonra kendimi wattpadde buldum.
Çıldırtan Aşkın finalinden sonra yarım bıraktığım hikayemi (Meleğin Fısıltısını) baştan yazarak paylaştım.
Keşke gidip Becca’dan izin isteme şansım olsaydı. Ona gider ve derdim ki “ Becca ben bir internet sitesinde uyduruk bir hikaye yazıyorum ve senin şu çok tutmuş romanından birkaç önemli ayrıntıyı aldım. İnsanlar bana özenti diye bağırıyor. Üzgünüm. Kendi hayal gücümü hiç katmamışım gibi hissediyorum. Bana izin verir misin?”
Hikayenin ilk bölümlerini okuyup bana özenti diye bağıran insan. Amacın ne? Kimse seni bu hikayeyi zorla okutmuyor beğenmesen okumazsın. Ben insanlar okusun diye yazmıyorum.Ben rahatlamak için yazıyorum. Bu kadar da bencilim.
Final hakkında yorumlar görmüyorum. Kimse merak etmiyor sanırım. Aslında etseniz bile verebileceğim bir cevap yok devam ediyoruz. Ben ilgi iyi oldukça devam edeceğim sanırım. Zaten finalin ne zaman olacağını da bilmiyorum.Bunu okuduğunuz için teşekkür ederim yeni bölüm Cuma günü gelecek gibi. 35.Bölüme yorum atarsanız mutlu olurum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meleğin Fısıltısı (Harry Styles Fanfic)
FanfictionKötüyü ve iyiyi oynayan bir melek. Geçmişinden habersiz bir kız. Onları bekleyen amansız maceralar sizlerle. Her şey bir araba yangınıyla başladı. Sonra ikisi de uzun zamandır aradıkları aşkı buldu ama önlerinde büyük bir engel var. Bu engel ne...