Yorumlar ve vote için teşekkür ederim :D
Size minettarııım .D
Bu bölüm esrranurr'un :D Teşekkürler yorum içiin :DBir şeyin paramparça olmasıyla uyandım. Bir ses beni etkilemişti ya da gerçekti. Ter içinde kaldığımı anladım. Rüyaydı sadece rüya. Yoksa bu kadar saçma bir şey hayır olamazdı. Yataktan ayaklarımı sarkıttım ve terliklerimi aradım ama yoktular. Ah evet Porsche kucağında gelmiştim buraya ve o şimdi yoktu. Karnıma saplanan bir ağrı ile kendimi tekrar yatağa bıraktım.Birkaç dakika sonra ağrı geçti ve bende bundan fırsat bilip mutfağa yöneldim. Tekrar ses geldiğinde duyduklarımın rüyada değil de gerçek olduğuna inanmıştım ama ne olur ne olmaz diye yine kolumu cimcikledim ve canım acıdı. Mutfağa girdiğim de geriye iki adım attım.
‘Bende ne zaman uyanacaksın diye bekliyordum.’ Dedi bardağı dudağına götürürken.
'Patron buraya nasıl girdin?' dedim onu incelerken. Garip gözüküyordu.‘Aslında seni uyurken de öldürebilirdim.’
Öldürmek mi? Uyurken mi?
‘Boş versene ‘ dedi omuz silkerek.
Parmak uçlarında tuttuğu bardağı yere bıraktı, bardak parçalara ayrıldı. Dudakları küçümseyi bir gülüşle kıvrıldı.
'Evime nasıl girdin?'
Parmaklarını hareket ettirdi. ‘Ellerimle kapıyı açtım.’
'Sen-sen kovulmuş meleksin!'
Kahkaha sesi evin içinde yankılandı.
‘Tebrikler bizden bir ölüm kazandınız!’Yutkundum. Patronum kovulmuş melekti ve beni öldürmek istiyordu.
‘Seni yakarak öldürürüm diye düşündüm her yere benzin döktüm.’
Biraz daha ciddileşmişti. Eskiden giydiği o iğrenç kıyafetler üstünde yoktu. Kırmızı bir elbise giymişti. Baldırından bileğine kadar yırtmacı vardı. O elbisenin içinde bile güzel gözükmüyordu. İstese de o yüz hatlarıyla güzel gözükemezdi.
Parmaklarının arasında kibriti döndürürken yeri inceledim. Tam benzin izinin son bulduğu yerde duruyordum. Yavaşça geri adım attım.
Birkaç adım yaklaştı. ‘Ölümden kaçamazsın tatlım!’
Çıkış kapısı çok yakınımdaydı. Kaçabilme ihtimalim vardı. Yanımdaki dolabın üstündeki lamba gözüme çarptı.
‘Ne o Porsche sana cesaret mi enjekte etti? ‘
Tısladım 'Bundan sana ne?'‘O beni de çok severdi.’
Dedikleriyle ilgimi toplayabilmişti. Porsche onu seviyor muydu?
'Ne diyorsun sen?'‘Bana aşıktı ama şimdi koca bir hiç. Boşluk. ‘ dedi bağırırken.
Kibrit kutusundan bir tane kibrit çıkardı. Yanımdaki dolaptan hızla lambayı aldım ve ona doğru fırlattım. Tam kaçmaya yeltendim ki sırtıma gelen ağır bir yumrukla yere düştüm. Nefesim kesilecek kadar canımı acıtmıştı.
Yüz üstü yerde yatarken Patronun kahkahaları kulaklarımda çınladı.
‘Dün seni öldürmeye çok çalıştım ama bugüne kısmetmiş.’
Yarı açık gözlerimle kendimi sırt üstü döndürdüm. Sırtımdaki ağrı o kadar çoktu ki. Ah! Ölmek istemiyordum. Şimdi hiç istemiyordum.
Kibriti kibrit kutusunun yanına yavaşça sürtüyordu.
‘ Ölüm bazen çok yakındır tatlım.’
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meleğin Fısıltısı (Harry Styles Fanfic)
FanfictionKötüyü ve iyiyi oynayan bir melek. Geçmişinden habersiz bir kız. Onları bekleyen amansız maceralar sizlerle. Her şey bir araba yangınıyla başladı. Sonra ikisi de uzun zamandır aradıkları aşkı buldu ama önlerinde büyük bir engel var. Bu engel ne...