-28-

8.2K 311 30
                                    

20 BİN! 20 BİN!  HEPİNİZE TEŞEKKÜR EDERİİİİM. SİZİ SEVİYOM.
YORUM YAPAN BEBEKLERİİİM =)
MelekTaskule
harryninbukleleri
DoaAkren
DuaEge
sss_Directioner_sss
ayseirem
Demmree
muzo_38710
nutellalalalalala
HarrySBeyza
BestHoran
tugceeekls
Esraidil
BU BEKLEDİĞİNİZ BÖLÜMÜN DIŞINDA OLDU SANIRSAM UMARIM HOŞUNUZA GİDER. DİĞER BÖLÜM KIZIŞACAK.
SINIR- +40 VOTE- +200 READ- +12 YORUM

Arabanın bir kez daha sarsılmasıyla bedenim havalanıp tekrar sert-yumuşak zemine düştüm. İçerisi karanlıktı. Aslında karanlığı bir şekilde seviyordum, karanlığa karşı içimde bir dayanılmazlık vardı. Mike arabayı sürüyordu, her ihtimale karşı farları bile açmamıştı. Genelde ağaçların olduğu bir yolda ilerliyordu arada birkaç tane kulübe vardı ama onlarında ışıkları sönüktü. Ay vardı ama ışığı arabanın içini aydınlatacak kadar parlak değildi.
Arabanın arka koltuğunda uzanıyor ve arabadaki benden başka diğer iki kişinin nefes alış ve verişlerini dinliyordum. İkisi de can sıkıcıydı. Başımın altındaki elim uyuştuğunu anlayınca doğruldum ve dışarı bakındım.

'Birileri sıkıldı.' dedi Mike.
Aslında gündüz çıksaydık yola sanırım kitap falan okuyabilirdim.
'Yola sabaha karşı da çıkabilirdik.'
Mike ukala bir ses tonu ile konuştu.'Evet böylelikle bu son arabaya binişimiz olurdu.'

'Canları cehenneme!' diye inledim ve başımı cama dayadım. Çok karanlıktı. Sadece gökyüzündeki ayı görebiliyordum.

'Bunu meleklere söylemekten vazgeçmelisin pek hoşlanmazlar.'

Kendimce gülümsedim ve başımı camdan çekip 'Yaaa öyle mi?' diye sordum.
Harry sessizliğini bozdu.'Aynen öyle.'
Şeytani fikrime sırıttım ve popomu kaydırarak ikisinin koltuğunun arasına geldim, başımı aralarına sokup kıkırdadım. İkisi de bu tepkime bakarken 'İkinizin de canı cehenneme!' dedim nisbetle.

İkisi de birbirine bakıp sırıtırlarken arkama yaslandım ve kollarımı bağladım. Onlardan nefret ediyordum hem de bu hissi kuvvetli bir şekilde yaşıyordum ama yine de yanımda olmaları hoşuma gidiyordu. Beni korumları…

'Niye beni sen öldürmüyorsun Mike hem hislerinde gelmiş olur hem de en azından yakınımdan biri için işe yararım.' dedim Harry'nin öfkelendiğini hissedebiliyordum bu bana inanılmaz bir haz veriyordu.

'Öyle bir şey yaparsa emin ol pek iyi şeyler olmaz.' dedi Harry.

'Senle konuşmuyorum önüne dön!'

Aslında hiç bana döndürmediği kafasını bana döndürdü ve öylece gözlerime baktı.Kafamı çevirdim ve dışarıya çevirdim.

'Bare şarkı açın diye sızlandım.'

Harry uzun parmaklarını teyibe uzattı ve ‘ON’a bastı.

Şarkı kulaklarıma dolarken başımı yine cama koydum ve etrafın siyahlığını izledim. Her şeyin siyah olması eskiden canımı sıkardı ama şimdi anlamsızca bana kendimi hatırlatıyordu. Aslında duygularım değişmişti. Farklı hissediyordum. Yalnız hissetmiyordum.
'Çok sıkıcısınız.' dedi Mike. Şarkı üstümüze hüzün bırakmıştı.

'Aslında konuşmamız gereken şeyler var.'

'Yine mi?' Diye sataştım Porsche.
Ona sataşmamı umursamadı'Diana katılacağımız daha doğrusu katılacağın ayinde kimse mistral olduğunu bilmiyor-bilmeyecekte.' diye beni bilgilendirdi.

Meleğin Fısıltısı (Harry Styles Fanfic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin