Hey Hoy! Merhaba! Umarım hikayemi arkadaşlarınıza öneriyorsunuzdur :D
Sizi seviyoruuum. Çokça öptüüüüm :)
Görüşmek üzereeeee :D
İyi okumalar!Elimi çıplak tende dolaştırdım. Sıcaktı. Çok sıcak ve istediğim tendi. Beni mutlu eden ten. Yanımdaydı, kokusu baştan çıkarıcıydı o tanıdık koku. İster istemez dudaklarımın kenarlarının kıvrıldığını hissettim. Kokusunu biraz içime çektim. Çok güzel kokuyordu. Im...
Gözlerimi açtım.
‘Günaydın.’ Diyerek gerindim.
‘Imm nefis gözüküyorsun.’ Diyerek beni iyice kendine bastırdı.
Gülümsedim ve yuvarlanarak yataktan kalktım. Kendimi neden bu kadar yorgun hissettiğimi bilmiyordum. Dün akşamdan beri uyuyordum ama içimde bir huzursuzluk vardı.
‘Aç mısın melek?’
‘Biraz ‘ diyerek kıvırdım aslında kendimi açta hissetmiyordum çok garip hissediyordum. Bilmediğim bir histi bu.
Banyoya girdiğim de yüzümü defalarca yıkadım çıktığım da Porsche mutfaktaydı. Bende mutfağa giderek bir sandalyeye oturdum.
Sessizce Porsche izledim. Üstünde tişörtünün olmaması benim için bir görsel şölendi. Teninin yanıklığı etkileyiciydi. Kasları hayal ürünü gibiydi. Onlara dokunmak isteği içimde gittikçe büyüyordu. Kafamı ne kadar dağıtmaya çalışsam da başarılı olamıyordum. Yavaşça ayağı kalktım ve arkasına geçtim. Çekinerek ellerimi sırtına yerleştirdim. Ellerimi yavaşça sırtında gezdirdim. Omuzlarına küçük masajlar yapmaya başladım ve sırtına küçük öpücükler kondurdum. Yavaşça bana döndü ve ellerimi tutup dudaklarımı emercesine öpmeye başladı. Dudakları gergindi demek ki gülüyordu.
‘Seni istiyorum’ diye mırıldandı.
Gözlerimi kapatıp kendimi dudaklarının akışına bıraktım.
Gözlerimi açtığım da yatak odasındaydık. Porsche sırtımı yatağa koydu. Boynumu yavaşça öpmeye başladı.Zevkten ne yapacağımı kestiremiyordum. Dudaklarımda ki gülümseme çoğalmıştı. Tekrar dudaklarıma geri döndüğün de küçük iniltiler çıkarmaya başlamıştım. Geri çekildiğinde pantolonunu çıkarmaya çalışıyordu.
‘Harry?’
‘şşt’ diyerek tekrar dudaklarımı öpmeye çalıştı ama geri çekildim.
‘Sen bir şey hissetmiyorken bunu yapmamız anlamsız.’
Sıkıntılı gözüküyordu. Başını sallamakla yetindi ardından kendini yanıma bıraktı.
‘Özür dilerim Harry ama bir an kendimi şişme bebek almış gibi hissettim.’
‘Duygusal olarak hissetmek daha önemli ‘ dedi omuz silkerek.
Ne kadar umursamaz taklidi yapsa da pek başarılı değildi çünkü umursadığını anlayabiliyordum. Ona sokuldum ve kafamı göğüsüne koydum.
Ne diyeceğimi kesiteremiyordum. Korkuyordum.'Seni seviyorum.' dedim bir çırpıda.
Dudaklarının uçları kıvrıldı ve fısıldadı 'Ne olursa olsun mu?'Ah ben ne diyorum ve onun bana söylediğine bakın. Onu onayladım 'Ne olursa olsun.'
Saçlarımın arasına bir öpücük kondurduğunda bu sözü ona ilk kez söylediğimi algılamıştım. Bugün ona ilk kez seni seviyorum demiştim. Bu güzel bir gün gibiydi.
Yatakta doğruldum.
‘Porsche bugün bara gidelim mi?’
‘Bu da nereden çıktı?’
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meleğin Fısıltısı (Harry Styles Fanfic)
FanfictionKötüyü ve iyiyi oynayan bir melek. Geçmişinden habersiz bir kız. Onları bekleyen amansız maceralar sizlerle. Her şey bir araba yangınıyla başladı. Sonra ikisi de uzun zamandır aradıkları aşkı buldu ama önlerinde büyük bir engel var. Bu engel ne...