Cine este tipa asta. Si de ce vrea Harry sa avem grija de ea. Cred ca e vreo noua partida de al lui.-Buna, eu sunt Zayn. Ma prezint eu
- Imi pare bine, Anais dar poti sa imi zici Is. Se prezinta blonda
Ma poti duce acasa ? continua ea-De ce doar ce ai venit.
-Defapt idiotul de Styles m-a luat pe sus de pe strada.
Okkkk. Cred ca Styles a inebunit, cum naiba sa ia o fata de pe strada cu japca.
-Nu pot
-De ce ?
-Nu pot Harry a zis sa am gtija de tine nu sa te duc acasa
-Idiot idiot idiotu naibi. Il urasc sunt satula de el. Vreau acasa sunt satula ca bruta asta sa ma priveze de libertate.
- Zayn, ce naiba ii faci fetei astia ? ok acum a mai aparut si crizata de Ada
-Nimic
-Cum nimic de ce plange atunci ?
-Vrea acasa
-Si de ce nu o duci
-Styles a zis...
- Idioti idioti cretini si iar idioti!
-Lupta, lupta, lupta !
-Hai ca incepe! Blondo vino incoa
Ce se intampla de ce striga toata lumea lupta. Ce e locul asta ce fel de lucruri se intampla aici?
Zayn ma trage dupa el inaintand spre ceva. Oare unde mergem si ce este acolo. Iesim din depozit si ne indreptam spre o alta cladire paraginita. Il urmaresc pe barbatul din fata mea si intru in cladirea paraginita ce sta sa cada. Cum intru inauntru totul se schimba. Oricat de paraginita este pe exterior arata mult mai bine pe interior. Este luminata de becuri multe. Ce mi se pare ciudat aici este cusca mare din mijlocul camerei. De ce este o cusca aici si pentru ce o folosesc?
Ohhh eu sper ca nu este ceea ce banuiesc eu.-Buna seara oameni buni! Cine mai doreste sa parieze bani la mine. Asta seara am o surpriza pentru voi toti! Asta seara Harry a.k.a Lucifer v-a participa la lupte din nou.
Ce naiba. Harry nu e normal la cap. Vrea sa intre in cusca aceea si sa se bata cu tot felul de tipi dubiosi. Nu e normal la cap. Baiatul asta ma omoara.
Multimea incepe sa tipe si sa faca zgomot atunci cand Harry apare in cusca impreuna cu adeversarul lui. Am aflat ca pe celalalt barbat il cheama Rex.
Si pot sa spun ca adversarul lui ma sperie al naibi de mult. Este plin de cicatrici pe tot corpul iar privirea lui ma inspaimanta la propriu. Ranjetul acela sadic. Iar ochi aceia negri ca de smoala ce ma privesc insistent imi provoaca scarba si repulsie.
Ma bag mai in Zayn. Practic ma bag in sufletul lui si nu stiu cum fac dar il strang de brat. Acel barbat imi observa gestul si imi zambeste exact cum imi zambea acel barbat in seara aceea. Acelasi scarbos si pervers zambet acel zambet ce imi provoaca fiori pe sira spinari. Instinctiv ma dau in spatele lui Zayn. Ca si cum el ar fi scutul meu. Prietenul lui Harry imi observa reactia si isi indreapta privirea intrebator spre mine. Eu ma fac mica la acea privire si revin la pozitia mea initiala.
Il vad pe barbatul plin de cicatrici cum se indreapta spre Harry. Dupa ce termina ce are de zis Harry da din cap in semn de da si bate palma cu el. Cu pasi mari si apasati Harry se indreapta spre barbatul ce se ocupa de pariruri.
La scurt timp dupa ce termina de vorbit barbatul ce cred ca avea in jur de 30 30 si ceva de ani ma fixeaza cu privirea. Privirea lui e una plina de compasiune si mila.-In seara aceasta avem un meci cu totul si cu totul diferit! In aceasta seara cei doi adversari pun la bataie ceva, in aceasta seara amandoi pun in joc ceva, in aceasta seara lucrurile vor lua o intorsatura nebuna. Asta seara Harry Styles aka Lucifer v-a pune la bataie o fata si arata spre mine iar Rex suma de 500.000 dolari.
Toti au inceput sa aplaude sa fluiere si sa zambeasca erau in extaz. Erau fericiti. In timp ce eu ma sufocam incet incet. Nu puteam reactiona deloc, eram impietrita. Eram ca o stana de piatra. Harry tocmai ce pariase pe mine. Camera incepuse sa se invarta cu mine corpul meu incepuse sa tremure frenetic ochi ma intepau iar lacrimile erau pe cale sa iese. Mi-am indreptat privirea spre el iar el zambea. Al naibi nenorocit zambea si se bucura. Idiotul naibi. Ma privea in ochi si imi zambea.
Nu am mai stat si am fugit. Da asta am facut am fugit am luato la fuga ca ultima nebuna. Nu am nicio directie doar fug si iar fug in timp ce Ada striga dupa mine sa ma opresc.Ma opresc atunci cand simt ca nu mai pot ca nu mai rezist. Cad in genunchi si imi sprijin mainile de picioare. La scurt timp Ada ajunge langa mine ma ia in brate si incearca sa ma linisteasca.
-Blondo calmeaza-te nu ai sa patesti nimic. Harry nu v-a pierde lupta. Calmeaza-te.
-Vreau acasa, vreau sa merg acasa te rog du-ma acasa. Te rog !
-Ok stai sa sun pe cineva sa vina sa ne ia te voi duce acasa.
Dupa ce termina de vorbit la telefon Ada se reintoarce si ma tine strans la piept precum o mama protectoare. Ma mangaie pe par sa ma linistesc. Chiar daca ma cunoaste de putin timp e extraordinar de grijulie si atenta. E o fata asa buna. Si ii multumesc ca a venit dupa mine si ca ma duce acasa.
Dupa o jumatate de ora un ferrari rosu isi face aparitia. Iar din el coboara o fata cu o privire extrem de panicata.
-Ada ce se intampla e ranita ce are? Intreaba alarmata fata
-Nu nu e ranita dar Styles e un idiot a pariat pe ea. Ii raspunde Ada facandu-ma sa plang mai tare.
-Ce ?!? Am sa il omor!
Sunt acasa. In sfarsit acasa. Ada si Anda mi-au dat numarul lor sa le sun in caz de ceva si sa mai petrecem timp. Sunt niste fete foarte bune. Sunt aceleasi fete din prima zi de scoala. Le sunt recunascatoare datorita lor am ajuns acasa teafara si nevatamata. Pe Styles nu vreau sa il mai vad in viata mea.
CITEȘTI
Cosmarul mult dorit
Fanfic"Esti un cosmar pentru mine" " Iubito, eu voi fii cosmarul tau de noapte si de zi iar tu imi vei zice ca sunt toata viata ta " Coperta realizata de daniellejdc