-A mea... soptea in urechea mea in timp ce se legana cu mine prin camera. Usor, usor se apropie de scaun ma aseaza in el apoi dispare din camera din nou.
Apare dupa cateva minute cu o plapuma alba in brate, o aseaza pe jos aproape de oglinda mare apoi dispare din nou si revine cu un buchet de trandafiri albi si lumanari. Aseaza in jurul plapumei albe lumanarile si le aprinde. Petalele buchetului le-a imprastiat prin toata camera. Stiam ce urma si nu imi doream acest lucru.-Scumpa mea in seara asta ne vom contopi.
-Edgard eu, eu mai vreau sa dansam te-te rog. Ii spun mieros ca sa aman momentul
-Dar scumpa mea de ce sa dansam acum cand putem...
-Edgard nu am mai dansat de mult si mie imi place sa dansez cu tine, te rog. Nu vrei sa ii faci pe plac Annei tale ? Ii spun, ii fac jocul lui Edgard doar pentru a amana momentul acela. M-am gandit si asta este singura solutie alta nu vad.
-Orice, orice pentru Anna mea. Rasuflu usurata atunci cand il aud.
Dansam si iar dansam, nu este nicio problema ca se termina melodia incepe alta si tot asa. Cred ca au trecut cateva ore bune de cand a inceput toata sarada asta iar singurul meu gand este ca Edgard sa continuie, sa nu isi dea seama de ceea incerc sa fac pana ajunge Harry.
-Frumoasa mea Anna la ce te gandesti ? Ma intreaba Edgard in timp ce ma mangaie pe spate, zabovesc ceva timp pana ii dau raspunsul:
-Poi ma gandesc la cat de norocoasa sunt ca te am. Pe chipului lui se vede satisfactia, numai simplele mele cuvinte il fac sa fie asa de euforic.
-Stiam, stiam ca tu simti pentru mine ceva, am simtit asta de prima oara cum te-am vazut. Imi spune si ma saruta pe gat in timp ce se deplasa cu mine in brate spre plapuma. Lacrimile au inceput sa imi curga pe fata din nou mai violente ca niciodata.
Dintr-o data o bufnitura se aude iar privirea mea zboara spre usa ce acum este la pamant. Cretul meu pasea spre noi cu pasi hotarati. Edgard ma asezat pe plapuma si se indreapta spre Harry la fel de nervos.
Pentru cateva secunde s-au privit unul pe celalalt. Harry il prinde pe Edgard de cravata de la gat si trage de ea. In timp ce Edgard incearca sa scape din mana lui Harry Zayn isi face apritia in camera impreuna cu restul baietilor. Harry il impinge pe Edgard la picioarele lui Zayn si vine spre mine.-Stiti ce aveti de facut. Spune rece. Zayn doar da din cap si il ridica pe Edgard de pe jos.
-Iubito...
-Harry... spun iar in secunda urmatoare buzele noastre se contopesc.
In acest sarut ne punem tot dorul, toata suferinta. In sfarsit a trecut, in sfarsit ma simt din nou in siguranta. Ma ridica in brate si iesim afara. Aud urletele de disperare ale lui Edgard din una dintre masinile noastre. Stiu ca nu e bine sa imi fie mila dar totusi imi este. Chiar daca acest barbat ma tinut inchisa si departe de Harry aproape 3 saptamni totusi imi pare rau pentru el. Acum fiind in siguranta, alaturi de Harry inteleg de ce ma rapit ma rapit doar pentru as repara gresala din trecut. Edgard nu este un barbat rau este doar un barbat care a gresit iar acum plateste. Crucea ce o poarta este una grea dar eu nu pot sa il ajut, eu nu sunt Anna lui asa cum crede el.M-am urcat in masina alaturi de Harry. Cretul a pornit masina iar eu mi-am razmat capul de geamul masini si am privit tacuta cum ma indepartez de acest cosmar.
Mi-am intors privirea spre Harry care nu prea conducea atent. Privirea lui era atintita asupra mea mai mult decat pe drum. I-am cerut sa traga pe dreapta si asta a si facut.
Ne priveam unul pe celalalt si ne analizam din nou fiecare trasatura. Ii simteam dorul din privire, numai dupa cum ma analiza foarte amanuntit. Imi face semn sa stau in poala lui. Ma asez usor la el in brate si imi sprijin capul pe pieptul lui. Imi era asa dor de bratele lui ce acum ma strang la pieptul lui, de buzele sale ce imi saruta intruna parul, de parfumul lui ce imi incanta acum simturile dar cel mai mult imi era dor de vocea lui suava.
-Iubita mea imi pare asa rau... Ingerul meu eu nu stiu cum sa...
-Shh Harry nu este nevoie de scuze, nu este vina nimanui, si uite sunt intreaga, nu am patit nimic. Am nevoie doar de o imbratisare atat, limbajul atingerilor spune multe iar imbratisarea e precum o noua gura de aer proaspat,te rog nu imi lua asta,te rog.
-Iubito zilele astea in care nu am stiut de tine m-au inebunit. De acum incolo nu te voi mai lasa singura nicio clipa. Iti promit!
Dupa cateva zile....
Trecuse ceva timp de la nefericita intamplare ce inca imi bantuie visele, lucrurile revenisera la normal cat de cat. Harry este acum mult mai grijiuliu, atent si posesiv decat inainte. Daca nu e el langa mine este un alt om de incredere. Toti sunt grijuli cu mine dar Harry este exagerat de grijuliu nu spun ca imi displace dar nici nu prea imi place. Cu Edgard nu stiu ce s-a intamplat si nici nu vreau sa il intreb pe Harry din nou. Cand l-am intrebat prima oara si-a iesit din minti.
Acum stau cu Harry si baietii in cantina. Totul a revenit la normal cum spuneam mai devreme dar ceva imi bantuia gandurile si anume Harry chiar ma iubeste cu adevarat? Eu una il iubesc simt asta, am simtit-o din prima dar despre el nu stiu ce sa zic, el m-ia spus ca ma place si tine la minr dar intre a place, a tine la cineva si a iubi pe cineva este o mare diferenta. E ciudat ca ma gandesc la asta tocmai acum. Oare povestea tragica de dragoste dintre Edgard si Anna m-a facut sa ma gandesc la asta ?
-Iubito la ce te gandesti? Il aud pe Harry- Harry eu, la nimic! Ma reped sa ii raspund
-Esti sigura? Ma intreaba cretul meu suspicios
-Da Harry stai calm, gandul meu este la profa nebuna de romana si la proiectul acela tampit.
-Care iubito ca nu stiu nimic de niciun proiect?
- Clasa mea e bagata intr-un proiect cu tema responsabilitate.
-Iubita mea nu te mai gandi la asta am incredere in tine si stiu ca totul va iesi bine.
-Multumesc iubitule! Ii spun si il sarut cast pe buze iar el zambeste cu gura pana la urechi si ma strange in brate apoi imi sopteste usor la ureche ca l-am facut cel mai fericit barbat din lume. Ma uit la el ciudat neintelegand la ce se refera.
-Nu te mai uita asa urat la mine ingerule, lasa-ma sa ma bucur de primul alint spus de iubita mea. "Iubitule"suna asa de sexy spus de tine. Imi sopteste miorlaind ca un pisoi
Soneria suna iar gasca se sparge fiecare ducandu-se la ora lui. Harry si Zayn ne-au condus pe mine si pe Rose la clasa. Rose mergea cu Zayn in fata noastra in timp ce eu cu Harry vorbeam de ale noastre. Dintr-o data Rose il impinge pe Zayn si mareste pasul, cu siguranta a suparat-o cu ceva.
-Nebuna e prietena ta iubito! Exclama Harry
-Nici cu al tau nu imi e frica iubitule. Io intorc
-De ce zici asta?
-Uite! Spun si arat spre cuplu naravas. Zayn o tine pe Rose ca pe un sac de cartofi.
-Da, dar are o scuza. Se repede sa imi dea replica
-Cum zici. Spun si ma trage in brate si ma saruta cast pe buze apoi ne intoarcem la drum. Cand ajungem in fata clasei dau sa plec dar Harry ma prinde de talie si ma opreste
-Incotro ingerule?
-In clasa.
-Nu ai uitat ceva?
-Ce ?
-Asta! Spune si ma saruta foarte posesiv ducandusi ambele maini pe fese si strangandu-le putin cam tare. Atingerea asta este una mult prea intima si coplesitoare pentru mine, intrerup sarutul si bag capul in pieptul lui fiind mai rosie ca rosia.
M-ia inlaturat parul de pe gat iar buzele lui si-au facut loc imediat acolo. A inceput cu un pupic mic si cast, apoi usor, usor suge portiune de piele. Respiratia mea incepe sa fie din ce in ce mai agitata.-Harry...
-Shhh.... spune apoi isi infinge dinti in gatul meu,foarte violent, imi bag unghile in bratul lui, durerea fiind destul de pronuntata. Dupa 5 secunde imi da drumul, zambeste satisfacut si spune:
-Gata iubito acum toti stiu ca esti a mea. Ca imi aparti! Saruta locul vatamat si pleaca.
CITEȘTI
Cosmarul mult dorit
Hayran Kurgu"Esti un cosmar pentru mine" " Iubito, eu voi fii cosmarul tau de noapte si de zi iar tu imi vei zice ca sunt toata viata ta " Coperta realizata de daniellejdc