Priveam nedumerita cele doua persoane straine din fata mea si incercam sa inteleg toata aceasta situatie ciudata. Eram intr-o confuzie totala de cand am ajuns aici. Ma priveau asa de dragastos si zambeau iar eu ma intrebam doar ce naiba caut eu la prima oara a dimineti in acest birou alaturi se o femeie si doi barbati pe care nu ii cunosc. Tatuatul de langa mine inca se uita urat la barbatul ce ne deranjeasa somnul acum ceva timp. Este si el la fel de tensionat ca si mine. Blestem intruna ideea mea proasta de a deschide usa mai bine induram nenorocita de sonerie.
Flash-back
Un sunet enervant ma trezeste din somn, incerc sa il ignor dar degeaba el persita din ce in ce mai mult. Ma desprind din imbratisarea calda a lui Harry incercand sa nu il trezesc dar din pacate planul imi este dat peste cap.
-Iubito unde te duci ? Il aud mormaind din pat
-Suna cineva la usa. Spun si ies pe usa nervoasa
Traversez holul lung si plin de amintiri. Noaptea trecuta a fost una dintre cele mai grele din viata mea, a fost prima noapte fara ei, fara cele doua persoane dragi inimi mele. M-am gandit intruna la ei noapte trecuta mereu cand inchideam ochii le vedeam chipul iar aminitirile ma loveau din plin asa cum ma lovesc acum.
Soneria suna din nou iar eu abandonez orice amintire incercand sa o incatusez pe fiecare in parte.Oftez atunci cand trec pe langa camera unchiului si ma gandesc ca am ramas din nou singura ca si el a disparut fara urma si m-a lasat aici de izbeliste fara macar un cuvant.
Cobor scarile doua cate doua pentru a ajunge la usa sa vad cine este. Deschid usa, iar in fata mea apare un barbat zambitor cred ca de vreo 30 si ceva de ani imbracat la costum. Ma uit nedumerita la el cand vad ca ma priveste insistent, dar apoi imi amintesc ca sunt doar in tricoul lui Harry . Dau sa spun ceva dar o voce din spatele meu ma impiedica, cretul meu sta in spatele meu si dupa figura lui imi dau seama ca nu ii convine chiar deloc ceea ce se intampla acum.
-Anais in camera ma ocup eu de el! Tipa din capul scarilor
Dupa ce m-am schimbat in ceva mai decent barbatul m-ia spus ca trebuie sa mergem la el in birou ca avem ce de rezolvat.
-Merg si eu! Spune Harry
- Baiatule uite...
-Nu merge el nu merg nici eu. Spun apasat
-Ok, haideti! Spune si plecam
End flash-back
-Domnisoara Black eu sunt Adam Lwis avocatul buncilor tai si vreau sa va anunt ca bunici dumneavoastra te-au lasat in grija familiei Adams. Domnul si doamna Adams sunt parinti tai adoptivi asta a fost ideea bunicilor tai. M-au sunat acum o luna si ceva cand au aflat de boala bunici tale, doamna avea probleme cardiace foarte grave, probabil stiti ca bunica dumneavoastra a facut un infarct in timpul accidentului si...
-Gata, stop am inteles. Spun eu
-Anais eu sunt Lara si sunt o buna prietena de a bunicilor tai as vrea sa fi de acord si sa nu... imi spune femeia blonda cu ochii de cafea
-Nu! Tip si ies din birou domnului Lwis
Nu pot nu pot sa ii accept adica nu stiu nimic despre ei si nu inteleg de ce ei doi ar vrea sa imi fie pariniti adoptivi. Nu stiu, nu stiu ce sa fac in capul meu acum este o nebunie curata am zeci de intrebari.
Ma asez pe o treapta a scari si inchid ochii oftez si incep s ma gandesc la cum sa gestionez situatia nu vreau nici sa nu respect alegerea bunicilor pentru mine dar nici sa o accept.
Nu stiu ce fel de oameni sunt cum se vor purta cu mine si multe alte intrebari. Acel barbat s-a uitat urat de cand am intrat in incapere impreuna cu Harry, avea aceea privire care ma baga in sperieti si aceea aura periculoasa, ma analizat de cum am intrat la fel si pe Harry. Femeia in schimb nu este asa rea adica are privirea aceea calda si vocea melodioasa , pare asa finuta si delicata.-Iubito, doamne ce bine ca te-am gasit ce cauti aici pe scara de incendiu? Ma intreaba Harry ingrijorat
-Imi este teama Harry...soptesc
-De ce?
-Situatia aceasta ma depaseste pur si simplu nu pot, nu fac fata. Spun si izbucnesc in plans.
-Shhh nu plange ingerasule. Uita-te la mine. Imi spune Harry
Ingerasul meu tu esti puternica si poti sa o faci, acceptai pentru bunici tai. Dale o sansa iubito, Lara aceea este chiar de treaba si sunt sigur ca in scurt timp te va adora iar Max ala e genul ala de barbat protectiv si sunt sigur ca se va purta frumos cu tine ca de nu va avea dea face cu mine. Acceptai iubito ce ai de pierdut? Ma intreaba HarryMa uit in ochii lui verzi si vad tristete sunt asa de goi si-au pierdut aceea licarire datorita tristetei din ultimele 3, 4 zile. Il strang in brate mai tare si depun un mic sarut pe gat il aud soptind un te iubesc iar inima mea tresalata din nou si se bucura pentru prima oara in aceste zile.
-Deci ce spui iubito? Ma intreaba Harry
-Poi....
Buna stiu stiu probabil ziceti in mintea voastra ca ia uiteo din nou pe asta iar vine sa ne bata la cap cu pomelnicele ei :))))
Deci am o intrebare la care vreau sa raspuneti neaparat si anume vreti sa facem un Q&A ? :)
Daca da astept intrebarile voastre voi raspunde sincer la toate :) asa ca hai curaj, curaj astept intrebari :)
CITEȘTI
Cosmarul mult dorit
أدب الهواة"Esti un cosmar pentru mine" " Iubito, eu voi fii cosmarul tau de noapte si de zi iar tu imi vei zice ca sunt toata viata ta " Coperta realizata de daniellejdc