-Urasc, urasc, urasc ca tipi aia trebuie sa vina aici si acum. Ingerule asta nu are un buton de oprire ca sa nu ne mai deranjeze? Spune Harry ofticat la culme ca bebe ne- a deranjat.
De circa un sfert de ora plange intruna asa ca l-am sunat pe Luke sa vina sa isi puna amprenta pentru a se linisti bebele. Logic ca lui Harry nu ii convine deloc. Nici Zayn nu este incantat ca trebuie sa vina Mike dar asta este situatie nu avem incotro.
Luke si Mike ajung intr-un final.-Anais ce faci ? Ma intreaba Luke in timp ce tine in brate bebele simulator
-Face bine. Raspunde Harry
-Nu pe tine te-am intrebat.
- Gura mica! Spune Harry nervos si ma trage in bratele lui. Cretul asta e nebun.
-Anais poti veni putin, te rog. Ma roaga Luke
-Nu! Raspunde Harry
-Harry te rog. Il rog si ma desprind din bratele lui si ma indrept spre Luke
-Poti sa il ti putin? Dau din cap si iau bebele din bratele lui Luke. Ma uit spre Harry care acum sta bosumflat si nervos,vena de la gat mai are putin si explodeaza cred. Luke isi aseaza mana pe spatele meu si se apropie suficient de mult de mine, mult prea mult dupa parerea mea.
-Iti sta bine cu copil. Imi sopteste in ureche, intr-o fractiune de secunda cretul meu ajunge langa noi si ii da un pumn lui Luke, si meciul de box a inceput deja, de asta imi era cel mai frica. Tip la Zayn sa ii desparta dar el doar se aseaza pe canapea si priveste satisfacut lupta. Mike ii da bebele lui Rose si sare in apararea lui Luke, logic ca Zayn sare si el la bataie in apararea lui Harry si uite asa ajunge livingul nostru ring de box.
-Incetati! Tip cand eu cand Rose
-Harry, iubitule, te rog. Si nimic nici macar un gest nimic...
Dupa ce s-au batut ca chiori Luke si Mike pleaca acasa mai mult morti decat vii. In timp ce baieti nostri arata foarte bine.Eram sigura ca la asta se va ajunge, la bataie. Urc dezamagita impreuna cu Rose scarile.
Intru in camera mea si a lui Harry. Ma schimb intr-un tricou de al lui si ma bag in pat. Sasha ss ghemuieste langa mine. Un scartait de usa se aude semn ca Harry a intrat. Prefer sa ma prefac ca dorm chiar daca sunt treaza. Patul se lasa sub greutatea lui,aseaza bebele langa mine, mai exact langa Sasha, bratul lui imi captureaza talia si se apropie mai mult de mine, spatele meu atingandu-i pieptul bine lucrat. Imi sarut usor umarul apoi isi baga nasul in parul meu.-Iarta-ma, ingerule!
Wowww 3 capiole in doar o zi :) stiu ca al treilea este scurt dar credeti-ma imi pica ochi de somn :*
CITEȘTI
Cosmarul mult dorit
Fanfiction"Esti un cosmar pentru mine" " Iubito, eu voi fii cosmarul tau de noapte si de zi iar tu imi vei zice ca sunt toata viata ta " Coperta realizata de daniellejdc