Serpoaica cu ochii de smoala

4.5K 170 0
                                    

  Il priveam de minute bune cum tragea   in el fumul toxic al  tigari. De  ore  bune  asteapta ca gasca sa  vina   si tot de atatea ore  fumeaza tigare dupa tigare.   In doar cateva ore amarate  a  fumat  3 pachete   si acum la inceput pe al patrulea. Stiu ca e stresat ca isi face griji in legatura cu Erik.   

Ma ridic din pat si ma indrept spre el.  Imi asez mana  dreapta pe  umarul sau isi intoarce capul usor spre   mine si imi zambeste.  E un zambet stramb un zambet plin de stres,  ingrijorare nu este zambetul  lui real, e doar un zambet ce incearca sa ma imbarbateze pe mine. Zambesc si eu la randul meu   apoi ma asez in bratele lui. Fumul toxic ce il emana  plamani sai imi invadeaza  simturile  incep sa tusesc.  Imi intinde paharul cu apa de pe masuta  din fata nu inainte sa stinga tigara.   Beau usor apa  din pahar apou il pun inapoi pe masa.  Imi razm capul de pieptul lui iar  cu mana stanga  fac cerculete  pe unul din bratele sale ce imi inconjoara   talia.  Buzele sale  ce odata erau  moi si catifelate acum sunt  aspre  iar  ochii de un  verde  vesel   sa vestejit, noanta puternica si vie a disparut.

-Te voi proteja... il aud  soptindu-mi peste tampla  ce o saruta cast

- Stiu...nu imi este frica  de  pericol  atata timp  cat  esti alaturi de mine.  

Ii intorc usor capul si   il privesc in ochii  simteam  o nebuna  dorinta de al saruta,  de-ai simti buzele  trandafiri. Imi apropi  buzele usor de  ale lui  si mi le lipesc cast. Buzele lui se  despart usor dandu-mi de inteles ca vrea mai mult. O  bataie in usa ne intrerupe. Ma ridic  din bratele  lui  si  ma indrept spre usa. O deschid iar in fata mea  apare un Adam putin sifonat    si zambitor.
-Diseara la ora 7  sa fi gata. Spune si pleaca.  Inchid usa si ma intorc spre Harry care se uita intrebator la mine.

-Diseara trebuie sa fiu la  acea petrecere. Spun si ma asez  inapoi la  locul meu.

Seara

Harry a parcat masina  in fata localului, a coborat   si a inconjurat botul masini pana a ajuns la usa mea. A deschiso si m-ia intins mana. Am scos  usor piciorul drept     apoi pe cel stang, mana sa dreapta  si-a facut loc  pe  spatele meu. Am pasit spre localul select imediat ce Harry a inmant  cheile  masini unui  barbat.

Am intrat pe usa   pasind zambitoare spre  persoanele ce isi intorsesera capul spre noi doi.  Localul era dragut, simplu  dar  sofisticat.    Doi pereti ai  localului erau  crem    iar peretele  din spate  numai din oglinda.  Fetele de masa  erau  albe  iar in miljoc  aveau  o vaza din sticla  cu orhidee  neagre.

Ne-am asezat la  masa noastra unde  mai era Adam si inca  cativa asociati.  Adam a zambit si  la salutat frumos  pe Harry la fel si el. Sa fiu sincera aveam ceva emoti in legatura cu ei doi  si reintalnirea dupa  noaptea trecuta.   Dar se pare ca atat  Adam cat si Harry sunt   doi actori buni.   
Am facut cunostinta cu toate femeile  de la bratul   noilor mei asociati.    Ma asteptam  ca  noi mei asociati sa fie   mai tineri dar se pare ca m-am inselat sunt trecuti de varsta  a  doua desi la brat au  femei extrem de tineri  cred ca niciuna nu despaseste 30 de ani. 

-Iubito te simti bine ?  Il aud pe Harry intrebandu-ma   ingrijorat porbabil simtindu-mi strangerea   ferma exercitata asupra maini sale.

-Sunt bine.   Spun usor  iritata de privirile   celor trei femeie ce il sorbeau din priviri. Stiu ca nu  am de ce sa imi fac griji pentru ca Harry este doar al meu dar  totusi ma deranjeaza.  Il privesc doritoare toate  trei si asta ma enerveaza la culmea. Pana acum nu ma deranja asta dar  de cateva zile incoa  ma simt  tot nervoasa si ma deranjeaza orice absolut orice pana si o scama  daca este undeva la vedere ma deranjeaza desi nu ma incurca cu nimic si pot scapa de ea super usor.

- Iubito dansezi?  Ma intreaba  soptit la ureche  Harry

-Da!   Spun plina de entuziasm si ii cuprind mana   cretului pasind apoi impreuna cu el spre ringul de dans unde cateva cupluri   dansau. La jumatatea ringului Harry a disparut de langa mine indreptandu-se spre   cantareata .
A vorbit cateva secunde cu ea apoi  cantareata a zambit  si  dat usor din cap.

In cateva secunde a reaparut langa mine m-ia cuprins ferm talia  cu mana dreapta, apropindu-ma de pieptul sau,   mana mea dreapta  a popsit usor pe  umarul sau drept  in timp ce mainile noastre stangi s-au unit. Apoi ne-am lasat dusi de  val pe muzica  ce ne hipnotizase.

Nici prin gand  nu imi da  in cap ca   Harry stie sa danseze  tango. Am fost surprins placuta de   noua  descoperie facuta. Poate ca daca nu mergem la aceasta  petrecere nu stiam ca  cretul meu stie sa danseze  dansuri de societate.

-Slava Domnului ca  s-a ivit aceasta  petrecere astfel  cine stie   cand aflam ca stii sa dansezi tangou. Spun zambind

- Iubito de aflat aflai nu iti fa tu griji.  Zice si imi saruta usor  si discret tampla

-Imi este ciuda! Spun dintr-o data fara sa realizez

-De ce ?  Ma intreaba curios  Harry   ridicand din spranceana  dreapta

-Nimic...nu ma baga in seama, a fost o prostie. Spun repede ca sa ma scot basma curata. Chiar nu vreau ca Harry sa afle ca sunt geloasa pe cele trei femei  de la masa noastra  care s-au holbat  tot timpul  dansului nostru la el. Mai aveau  putin si le ieseau  ochii din orbite iar zambetele si chicotelile lor se vedeau de la o posta.

-Iubito spune-mi!

-Imi este  ciuda ca acele trei femei se tot holbeaza la tine,  te sorb din priviri, stau cu ochii pe tine de parca ai fi o masina de fite,  m-ai au putin si....

-Esti geloasa iubito?  Spune Harry  intrerupandu-ma  si razand

-Nu ! Spu prompt si  imi intorc capul in alta directie evitandu-i privirea. Nu vreau sa ma uit la el cat timp se amuza pe seama mea si a geloziei mele.

-Iubito uita-te la mine. Imi cere  si  ma intoarce cu fata spre el  si continua Ele nu conteaza  nu imi pasa de ele,  tu contezi de tine imi pasa. La ce am nevoie de ele  cat timp te am pe tine ?  Si in plus  eu ar trebui sa  fiu gelos si sa fac ca trenul in gara  deoarece fiecare barbat din aceasta  incapere te  soarbe din priviri.  Iti analizeaza  fiecare  miscare  pe care o faci nu te scapa niciunul din privire nici macar o clipa.  Nu tu trebuie sa fi geloasa ci eu,  dar eu  chiar daca sunt gelos si crede-ma chiar sunt iar in momentul  de fata as vrea sa rasucesc  fiecare gat al fiecarui dobitoc din sala  care te priveste  cu dorinta,  imi dau seama ca tu esti a mea si ca nu ai ochii decat pentru mine. Si asta se vede acum  cand tu esti geloasa pe  niste femei de moravuri usoare   si nici macar nu ai observat  privirile celorlati barbati.  Si crede-ma iubito ca sunt al naibi de mandru pentru treaba asta.  Te iubesc ingerul  meu!  Imi spoteste  in ureche apoi ma  saruta  cast pe  buze desi el dorea mai mult nu i-am dat voie  rujul meu   rosu nu prea se ia asa de usor iar roseata  ar fi ramas  pe buzele sale.

-Harry! Se aude  in spatele nostru  o voce de femeie ce ne face sa ne intoarcem automat  capetele....


Hei  ce faceti ? :D  Eu nu am somn si  ma plictisesc, sper  ca va place  capitolul :*:*:*:*

Voi cine credeti ca este femeia  ce il striga pe Harry ? :D 

Cosmarul mult dorit Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum