Iarta-ma

8.4K 354 16
                                    

In sfarsit in pat. In sfarsit in  siguranta departe de el .  Departe de acel loc  infect.  Stau si ma gandesc cum a putut face asta  cum a putut sa  ma... nici nu pot sa  scot acele cuvinte  pe  gura. 

Nu inteleg de ce sunt asa de afectata.  Recunosc ca imi place  Harry  dar totusi nu cred ca asa de mult incat sa  fiu atat de afectata.

Il urasc! Urasc  carlionti aceia bogati,  urasc  buzele acelea  rozali si atragatoare. Urasc acea gropita  inebunitor de  atractiva. Urasc  zambetul acela  seducator. Urasc acei irisi verzi  ce m-au  marcat de  cum l-am vazut. Urasc faptul  ca   tin la el. Urasc   ca nu pot sa  il urasc.

Pana si vremea e  trista  si posomorata.  Furtuna puternica    vantul, fulgerele si bububuiturile sunt precum o melodie  ce imi descrie foarte bine starea sufleteasca. 

-Ingerule... wow ce tare am inebunit de tot. Pur si simplu  imi imaginez ca  ma  alinta ca  e langa mine. E clara treaba m-m scrintit  de tot.

-Ingerule...  iar aceiasi  voce groasa  si sexy  ce mi-a marcat  auzul.
Imi intorc capul spre geam. Cu ochi inlacrimati disting o figura impunatoare ce sta la  fereastra mea pe balcon. 

Eu o privesc ea ma priveste. S-au asa am eu impresia. Probabil aceasta figura impunatoare este  precum alinturile auzite de mine. O fantasma.


Imi bag capul inapoi in genunchi si incep sa plang din nou pana aud  iar acelasi alint si o bataie in geam. 

Sar ca  arsa din pat si ma indrept spre fereastra  balconului. Deschid  geamul. Era el. Sta impunator in fata mea.

Afara  ploua si  fulgerele luminau  cerul.  Eu stam si il priveam . Era imbracat in hainele lui vesnic negre  cu  o gluga pe cap  pe post de  scut impotriva ploii.  

Mana lui incearca sa ma atinga dar ma dau  un pas in spate. Pasul acela il regret imediat  ce l-am facut.

Bruta mea cade precum toporul la fund. Ma reped imediat sa il ridic. Il aud  gemand de durere si  chinuindu-se sa se ridice si el. Dar nu putea era slabit ranit si  vulnerabil.  Cu chiu cu vai il pun in pat.

Caut ca  bezmetica niste  bandaje  spirt si  vata.  Ii inlatur hainele si incep sa ii bandajez si sa ii curat fiecare  rana. Cand termin il acopar  cu pilota  si ma pun si eu langa el.

-Iarta-ma ingerule. Iarta-ma  ca sunt un asa prost. A fost ultimul lucru pe care l-am auzit inainte sa cad intr-un somn profund.



Razele  soarelui isi fac aparitia usor usor in camera mea.  Este ora  7  iar eu stau treaza  de la 4 dimineata.  Nu am avut somn deloc. Pur si simplu nu am mai putut dormi.

Harry inca doarme. Fata lui e plina de vanatai  la fel si corpul lui.  Stiu ca  nu e bine  ceea ce simt acum dar simt ca  imi pare rau simt ca  nu trebuie sa  arate asa. Simt o durere mare in piept cand il  vad in starea asta.  Dar nu nu am sa il iert asa  usor.

-Anais striga bunica si bate in usa oh la naiba Harry e aici daca il vede  bunici mei in camera mea in patul meu aproape gol si plin de vanatai ce vor crede.

- Bunico vin eu jos la  voi 

-Ok scumpa mea

Imi iau in picioare papucei cu pisicute si plec jos.

Bunici au plecat deja de ceva vreme spre aeroport. Eu stau in pat si citesc noua mea carte Intre ratiune si scandal de Caroline Linden. Este genul de carte care ma atrage mult.  Un roman de dragoste.

Cateodata  imi doresc sa fiu si eu  protagonista unei povesti de iubire. Sa am propiul meu roman de dragoste. Sa am propriul meu Romeo. Sa am parte de  o iubire   desprinsa ca din basme. Sa simt ca atunci cand sunt cu el  ca zbor. Ca ma desprind de realitate.  Imi doresc ca eu pentru el sa  fiu centrul universului si invers. Sa simt acei fluturi in stomac. Sa simt ca  sunt vie ca traiesc.  Sa simt ca  apartin cuiva.

-Neata ingerule ce  faci ?

-Neata bine  asteptam sa te trezesti ca sa pleci. Ii scuip eu cu ura  cuvintele

-Ingerule

-Niciun inger Harry niciun inger ai pariat pe mine la naiba idiotule!

-Anais  iubito   am castigat lupta si...

-Si ce  si ce Styles  daca  nu castigai lupta eu acum  apartineam  aluia!  Styles  eu nu vreau sa te mai vad  vreau sa iesi afara  din camera mea casa mea curtea mea   viata mea!  Vreau sa ma lasi in pace ! 

-Anais  iubito nu...

-Nu mai imi zi asa   bruto nu mai imi zi asa! Iesi! Doar pleaca o data!  Il  vad  cum se ridica  din pat si se indreapta spre usa. Lasandu-ma in urma  plansa toata  si cu  ultimele lui cuvinte intipartite in minte:
" Daca  nu ma ierti tu am sa te fac eu sa ma ierti! Esti a mea ingerule si doar a mea!"

Cosmarul mult dorit Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum