Gloante

5.5K 202 2
                                    

Trecuse deja o saptamana in care primeam  flori de la acel E.  Ma speria gandul  ca Harry putea pati ceva, ultimul bilet era unul mai aparte plin de amenintari, amnintari la adresa lui Harry.  Toti baietii  s-au mobilizat pentru al descoperi pe ciudat dar nici urma de el.  Am intrebat la fiecare florarie   de  un client care al carui nume incepe cu E si degaba.
Harry  avusese grija sa fiu in siguranta,  in permanenta doi barbati  erau in fata casei mele.  Stateau saraci cat e ziua si noaptea de mare nemiscati in masina.  Le mai duceam din caand in cand ceva de mancat si de baut. La inceput nu au vrut sa accepte nici macar un bob de mazare crezand ca Harry nu va fi de acord. Usor usor am inceput sa imprietenesc cu ei.
Cel mai ciudat lucru era ca buncii si unchiul disparusera din nou iar plecasera cu treaba in Las Vegas.  Ramanand iar singura ceea ce imi sporea teama si frica.   Stiu ca  nu ar trebui sa imi fie dar tot imi este.  In fiecare dimineata un barbat aducea  buchetul  si plicul cu bilet.  In fiecare zi era  un barbat diferit niciodata nu era acelasi.
Harry era din ce in ce mai nervos din ce in ce mai  ingrijorat la fel si restul.   Rose ma vizita mereu impreuna cu fetele  si cateodata mai dormeau si cu mine cand Harry nu reusea sa ajunga.  Saracul nu stiu daca a dormit macar o noapte normal fiind mai mereu ingndurat  mai mereu   pe durmuri incercand sa desluseasca misterul buchetelor si a biletelor. Nici de manacat nu mai mananca asa cum trebuie  mereu imi spune ca nu ii este foame  sau ma mintea ca a mancat, in schimb fumeaza tigara dupa tigara iar din cand in cand mai bea un pahar de tarie.

-Harry nu vrei sa mananci?

-Nu mie foame iubito mananca tu.

-Harry de cand nu ai mai mancat bine si de cand nu ai mai dormit ?

-Anais, iubito nu mie foame.

-Bine atunci daca nu mananci tu nu mananc nici eu.

-Anais mananca nu vreau sa te imbolnavesti.

-Nu, mananc doar daca mananci si tu.

-Iubito chiar nu mie fome.

-Nici mie!  Am zis si am impins     tava cu mancare ca un copil mic  si razgaiat. Eram mai hotarata ca niciodata sa il fac sa manance si sa doarm bine in noaptea asta sau ce mai ramasese din aceasta noapte ceasul indicand ora  unu noaptea.

-Copil rau ce esti treci incoa. Imi zice Harry si   face semn sa ma asez langa el

-Nu!

-Ingerule  treci sa manacam voi manca  cu tine numai hai sa mananci.

-Bine dar tu o gura eu o gura altfel nu mananc.

-Da Anais da.

M-am asezat langa el si am inceput sa ii dau  sa manance ca unui bebelus.  Dupa ce am terminat de mancat   Harry si-a pus capul in poala mea. Carlionti lui maroni se revarsau in valui pe picioarele mele.  Am inceput sa ma joc in parul sau  pana a adormit.  Dormea asa de linistit  in bratele mele si de calm. In scurt timp am adormit si eu.

O greutate  imi apasa corpul, Harry isi mutase  pozitia  capul lui poposa acum pe pieptul meu iar  jumatate din corpul sau  era pe mine.  Primul impuls a fost sa-l trezesc dar m-am razgandit si am ramas nemiscata. Oricum era devreme ceasul indica ora 6 jumate. Asta cred ca e prima oara cand Harry doarme  asa mult, inainte dormea o ora doua si astea adunate mereu atipea 10 20 de minute apoi se trezea mai verifica  balconul,mai fuma  cateva tigari una dupa alta, mai patrula prin casa sa vada  daca totul e in regula, mai da un telefon doua si asa se ducea noaptea. El probabil credea ca dorm dar mereu eram treaza atunci cand el nu era langa mine,mereu il simt atunci cand e nervos, agitat, ingrijorat, ingandurat chiar daca  dorm pe mine tot simt. 
Stiu ca probabil se simte vinovat acum dar nu e el de vina ca nu il gaseste pe acest E, stiu ca totul e sufocant pentru el si il epuizeaza la maxim situatia asta si chiar imi pare rau pentru  toata situatia  daca as putea sa il ajut l-as ajuta dar nu pot.

Cosmarul mult dorit Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum