O clipa de romantism si o maraitura

4.4K 180 4
                                    

Am iesit din birou indreptandu-ma cu Harry spre hotel. Ma simteam ciudat stiind ca probabil angajiati ne auzisera facand dragoste in birou. Mana cretului imi cuprindea talia tinandu-ma cat mai aproape de el, in timp ce pasea fara nicio jena pe holul plin de angajati. Femeile pot spune ca se tot holbau la el mudcandu-si buza de jos si zambind cu subinteles. El nu avea nicio problema ca ei auzisera tot. Doamne nici nu stiu cum am putut fi atat de iresponsabila si irationala. Doar ca atingerile, cuvintele, saruturile, mangaierile lui sunt pentru mine un drog. Ma induc intr-o stare de euforie. In acel moment nu imi pasa de nimic si nimeni.

-Iubito deabia astept sa ajungem la hotel sa te aud gemandu-mi din nou numele. Imi sopteste la ureche facandu-ma sa rosesc mai tare ca inainte

-Nici gand ! Trebuie sa ma pregatesc pentru petrecerea de maine seara. Spun hotarata

-Ne pregatim! Il aud spunand

-Da Harry ne pregatim.

....

Priveam rochia lunga si vaporoasa de culoare neagra aleasa de Harry. Imi placea foarte mult. Harry ma priveste admirativ si cu pasi apasati si privire de pradator inainteaza spre mine. Imi cuprinde usor talia si ma trage spre el. Ma tine in brate strans si imi saruta cast buzele. Cu buricele degetelor imi mangair usor spatele gol.

-Deabia astept sa o dau jos. Imi maraie in ureche fiori strabatandu-mi corpul.
.......

Doua ore mai  tarziu   eram in masina  cu Harry  indreptandu-ne  spre  hotel.  Rochia aleasa  de Harry    a ramas, si este alegerea perfecta.   Imi intorc privirea de la geam spre  Harry. Este asa frumos.    Ochii de jad sunt  atintiti  spre  drum   in timp ce cu limba  linge buzele rozali.  

-Iubito  nu te mai holba la mine ma   distragi de la drum.  Spune el

-Scuze!

-Iubito   nu te scuza  ca si mie imi place.  Anais  Adam  sta la acelasi hotel  cu tine ?   Intreaba  el. Aha deci de asta era el asa  ganditor.

-Da!  De ce ?  Intreb   curioasa

-Bine  ca tu mergi cu mine!  Spune autoritar si imi cuprinde mana.

El cumva  m-ia ordonat s-au mi se pare  mie?  Nu imi vine sa cred ca  el chiar face asta.  Sa o creada  el ca   am sa  plec de la hotel. Nici gand.  Eu  voi ramane la hotel, el poate pleca.

.
.....

Am intrat in camera   si m-am asezat   frumos pe pat. Harry ma priveste  insistent larca asteptand ceva, si stiu si ce.  El  vrea sa imi iau  bagajul imediat si sa plec cu el. Se pare ca el nu a inteles ca  nu plec nicaieri cu el si ca raman aici fie ce o fi.

-Harry  ce astepti?  Intreb facand pe nestiutoarea

-Sa   plecam!

-Harry nu merg!  Am vorbit despre asta acum nici un sfert de ora.

-Ba da mergi!

-Ba nu!

-Ba da !

-Ba nu!

-Ba da !

-Ba nu!

-Ok daca tu nu vi la mine poi  vin eu la tine!  Spune si se aseaza  in pat zambind   si tragandu-ma in bratele sale. 

-De acord! Spun vesela ca  i-am tinut piept  putin tigrului

Seara  ne-a " prins"  pe amandoi   in camera dr  hotel  imbratisati. Stam cu capul pe pieptul dezgolit  al tigrului meu  si faceam  cu  degetele   cerculete in timp ce el   se juca cu  parul meu. Este o atmosfera   placuta  si relaxanta. Ador  simplitatea acestui  moment.

-Multumesc ! Il aud pe Harry, imi ridic  capul de pe pieptul lui  si ma uit  nedumeerita la el   Iubito iti multumesc ca existi ca esti aici pentru mine si cu mine,  ca mai acceptat  asa cum sunt si nu mai judecat. Esti cel mai bun lucru  care mi se putea intampla tu mai invatat  sa respect femeia  tu  mai invatat sa iubesc, sa am rabdare continua el in timp ce imi saruta    fruntea usor.

-Harry pot sa te intreb ceva ?

-Da iubito.

-Harry ti-ar place daca  tatal tau  ar avea o relatie....adica  sa...

-Da! Raspunde el ferm si  hotarat  nelasandu-ma sa imi termin propozitia

-Harry eu am ceva  sa iti spun. Spun gandindu-ma la  aceea conversatie cu Danielle. 

......

-Spune-mi ca ma ajuti Harry te rog!!!  Ma pisicesc la  pieptul lui sa il fac sa cedeze   si sa accepte ideea mea trasnita

-Iubito mie ce  imi iese din asta ? Intreaba Harry zambind    malefic  si facand  o mica aluzie 

-Nimic!  Spun ferm  abinandu-ma sa nu rad

-Atunci nu ma bag, nu e corect asa.  Zice si face o fata bosumflata

- Harry  doar stii ca...

Buzele lui  se lipesc de   gura mea cu o viteza  uimitoare.  Se rostogoleste    acum fiind deasupra mea. Coboara cu sarutul pe  gat   si sopteste   pe tine si incepe sa ma gadile.

-Harry opreste-te....nu mai pot!

-Nu, nu !

....

Ma ridic   din pat si ma indrept spre usa  sa vad cine    poate fi  la ora asta.  Il aud pr Harry mormaind  cateva cuvinte de nemultumire apoi ma urmeaza. Deschid usa si il vad pe Adam zambind  cu gura pana la urechi tinand in mana dreapta un buchet de  flori imbaracat la patru ace. Bratul lui Harry  imi strange  talia mai tare si maraitul  sau nu prevestete lucruri bune.

AZI 29.08.2016 SUNTEM  PE LOCUL #82 IN FANFACTION !!!! VA MULTUMESC !

Buna fetelor  scuze ca nu am mai postat dar am fost plecata  din nou dar am revenit in forta  :) 
Deci  am doua intrebari legate de acest capitol:

-Ce credeti ca va face  Harry in aceasta  situatie  cu Adam?

-Ce intenti credeti ca are Adam cu Anais?

Acest capitol a mai fost publicat dar wattpadul a anulat publicare si nu stiu de ce  scuze :(  azi am vazut   

Cosmarul mult dorit Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum