Fericire umbrita

6.6K 272 9
                                    

-Ingerule,  vreau sa iti arat ceva. Imi zice Harry dupa o vreme de lenevit in pat in tacere.

Dintr-o data tavanul camerei din sticla opaca  se desprinde in doua lasand la iveala luna  si stelele. Era  asa frumos  si minunat. Era uimitor. Ma asteptam la orice dar nu la asta. Nu ma asteptam la  lucrul acesta. E perfect eu in bratele protectoare ale lui Harry sub clar de luna. E totul parca prea desprins din povesti. Ziua aceasta a fost una plina de  surpize.

-Ingerule iti place?

-Daca imi place?!? Ador! E prea minunat Harry.

-Ma bucur ca iti place iubito ma bucur.

- Harry iti multumesc pentru aceasta zi si pentru micutul Sasha. Il ador!

-Orice pentru ingerul meu, orice. 

.....

Harry niciodata nu a fost tipul romantic.  Niciodata nu a facut cadouri celorlalte fete. Si uite ca micutul inger l-a facut sa fie romantic sa ofere un cadou la care tinea ca la ochii din cap. Sa ii arate conacul. Sa ii arate toate secretele, aproape toate.

Mai era o parte intunecata  ce nu dorea  sa io dezvaluie Anaisei. Nu isi dorea  ca ea sa il priveasca ciudat. Nu isi dorea ca  sa ii poarte mila. Nu isi dorea ca ei sa ii fie si mai multa teama decat este pana acum.   Nu dorea sa cunoasca si partea intunecata. Monstrul din el.

Trecutul  se pare ca ii umbrea din nou prezentul. Ambele mari secrete ale lui ii umbreau fericirea. Unul era din trecut iar unul din prezent. 

Acum  tinea in brate micuta faptura dar nu era sigur ca v-a putea sa o tina pentru totdeauna asa. Nu si daca ii afla unul dintre cele doua mari secrete.

.....
La dracu!  Cum este viata  asta. Iti ia  totul apoi iti da totul si  din nou te ameninta ca ti-l ia.   De ce  nu pot sa fiu si eu un baiat normal,  de ce nu pot sa fiu si eu genul de baiat cu o viata  banala si normala.   Sunt un nenorocit cu o viata de rahat.  Pana sa nu te cunosc ingerule nu imi pasa decat de  baietii atat. Zayn, Louis, Naill si  Liam  ei au fost alaturi de mine  ei nu m-au lasat sa ma cuprinda ura desi de cateva ori au clacat si ei.  Si Ada si Anda care fac si ele parte din familie de un an.

Dar tu, tu esti  altfel iubito. Tu  esti asa de importanta  incat imi este frica sa nu afli mai mult. Imi este  frica ca poate daca  vei afla tot vei fi dezgustata de mine, cum sunt eu de mine. Ca vei simti o repulsie  fata de mine...

.....

Batai in usa si strigate se aud dupa usa mea. Anais incepe sa se foiasca in bratele mele. Ma ridic din pat  cu viteza lumnii si o las pe Anais singura si deschid usa.  Baietii stau in fata usii zambesc ca niste dobitoci. Doamne ce ma fac eu ca  astia parca sunt niste copii.  Dau sa zic ceva dar ei dah buzna in camera de parca ar fi o receptie de hotel.

-Aha deci v-am spus eu ca aici era! Zice idiotul de Naill de parca descoperise America

-Ba ce aveti? Ii intreb eu

-Nimic. Zic ei in cor

-Bine afara! Le zic si parasesc camera  cu toti.
Sunt asa copii. Mai ales Naill si Louis. Mai mereu sunt pusi pe glume. Zayn si Liam sunt mai seriosi putin. Dar atunci cand avem treaba sunt foarte  seriosi.

Dupa ce fac un dus ma schimb si ies usor din camera. Ma indrept spre bucatarie unde este si restul lumii. 

Fetele pregatesc micul dejun.  Zayn o tine pe Rose in brate. Si ii sopteste ceva la ureche. Naill face misto de Louis iar Liam sta plictisit cu capul pe masa. Ii salut si ma asez la masa.

La scurt timp  isi face aparitia si Anais. Ii fac semn sa vina langa mine si o trag in bratele mele.  Imi sprijin barbia de umarul ei si ii inspir parfumul dulceag.

...
- Styles prietene! O voce enervanta se aude. Este vocea italianului. Al naibi mancator de  picioare de broasca. Trebuia el sa strice ziua aceasta minunata.

-Enzo...

-Harry ce faci nu ma prezinti domnisoarei ?  Ma intreaba mancatorul de broaste

-Enzo, Enzo nu te juca cu mine si zi-mi de ce ai venit tocmai aici.

-La fel de posesiv ca tatal tau. Nu e bine Harry nu e bine. Am venit sa  vorbim despre aceea afacere. Imi zice Enzo

-Prea bine. Hai la mine in birou. Stii unde este nu ? Il intreb eu

-Desigur Harry! Imi raspunde el nelundusi ochii de pe Anais

-Ok atunci nu te mai holba atat la fata mea. Ii zic eu printre dinti iar el pleaca  razand. Al naibi broscar daca nu as avea nevoie de el l-as omora imediat. Dar nu pot, nu pot risca din nou o lupta intre mafii. Nu vreau sa imi pun in pericol familia. Si acum ca Enzo a vazuto pe Anais nu este bine. V-a trebui sa ii dau de inteles ca nu am o slabiciune pentru ea. Nu trebuie sa stie nimeni ca am un punct slab. Ca pot fi vulnerabil. Cu baietii este altceva. Ei stiu sa se apere in schimb de fete  nu stie nimeni. Nimeni nu trebuie sa stie de fete. Anais nu stie  si nici Rose probabil ca nu ia spus Zayn dar Ada si Anda fac parte din familie de un an aproape. Cele doua surori stiu regula aceasta de aceea trebuie sa o stie si Rose si Anais.

-Harry! Imi zgaltie bratul Anais. Imi intorc privirea nervos spre ea fara sa realizez.

Realizez asta prea tarziu atunci cand ingerul se retrage cuminte. O trag in bratele mele si imi lipesc buzele de ea cast si imi cer scuze.

-Ingerule tu te vei duce in camera la mine si te vei juca cu Sasha. Anais  sa nu iesi afara din camera. Inteles?

-Da. Zice Anais si pleaca spre  camera mea.

Eu ma indrept spre  birou unde Enzo ma asteapta. Imi va fi asa greu sa  nu imi scap un glont in capul lui. Al naibi de greu.





Cosmarul mult dorit Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum