Poate ca m-am pripit, poate ca nu asta este sfarsitul nostru ci doar o cumpana, poate ca viata ne mai da inca o sansa sa fim din nou noi amandoi, bagati in aceiasi ecuatie. Dar nu vreau sa trag concluzi asa repede sa imi imaginez ca totul s-a aranjat intre noi cand defapt este posibil sa nu se fi rezolvat. Poate acum sta in bratele si ma lasa sa ii dezmierd carlionti dar poate ca atunci cand lumina se va ivi toata magia va disparea, si sunt constienta ca problemele vor aparea din nou.
-Iubito la ce te gandesti?
-La nimic...
-Te cunosc stiu ca acum in capsorul asta mic si blond exista ceva, asa ca spune-mi.
-Mie frica Harry...mie frica. M-am saturat sa tot fiu pasata dintr-o parte intr-alta. Adica cand suntem cand nu suntem impreuna, cand esti cu mine cand esti cu alta. Stiu ca supararea si frica mea a fost infantila si am gresit cand am fugit dar nu stiam cum sa gestionez toata situatia, stii e greu sa aud din gura persoanei drage ca toate zvonurile despre ea sunt reale si nu sunt facaturi. Harry stiam deja ca tu esti implicat in lucruri nu prea legale dar banuiam ca poate nu sunt asa grave, ma asteptam la furturi bataii poker dar nu trafic de arme, droguri sau asasinii la comanda. Recunosc m-ia fost greu sa accept ca faci aceste lucruri dar stii imi este mai greu sa accept sa traiesc fara tine... stiu ca acum este tarziu si ca trebuia sa actionez mai devreme dar...
-Iubito despre ce vorbesti? De ce spui asta de parca ti-ai lua adio de la mine?
-Harry am auzit...
-Ai auzit ce Anais?
-Am auzit de Ea.
-Care ea Aanis?
-Cea cu care te afisezi peste tot Harry...
Rade idiotul rade isteric de parca pe fata mea scrie proasta sau as fi spus cea mai buna gluma sau banc. Oare am pierdut eu esentialul am adormit cu ochii deschisi pentru cateva clipe sau ce sa intamplat. Ma uit la el incruntata si nervoasa. Cu chiu cu vai se opreste din ras si apoi spune un nume.
-Danielle?!
-Nu stiu cum o cheama dar roscata cu zgarda a zis ca tu cu acea femeie umblati peste tot impreuna.
-Iubito esti asa amuzanta. Danielle este o buna prietena de a tatei si de a mea, imi este ca o mama. Am sa iti fac cunostinta cu ea promit. Te va adora si tu la fel pe ea.
-Harry ce se va intampla cu noi?
-Adica, nu e evident? Noi doi si atat. Promit ca voi avea grija de tine iubito si nu te voi mai rani. Acum sa trecem la treburi serioase matei tale ii e dor de tine, Sasha tot sta langa poza ta si miorlaie ca un nebun asa ca hai sa o vizitezi.
-Acum ?!
-Acum!
-Harry dar nu pot.
-De ce ?
-Bunici, unchiul James.
-Aaa da. Auzi dar nu cred ca il va deranja asa tare pe unchiul tau.
-De unde sti asta?
-Uita-te sus iubito la balconul de langa camera ta.
Unchiul sta rezemat de balustrada si tragea dintr-o tigara cu pofta si zambea. Si nu era nervos sau suparat ci din contra fericit si zambaret. Cum realizez ca eu stau in brate la Harry intr-un amarat de tricou vreau sa ma dau jos dar tigrul meu anticipeaza miscarea mea si ma prinde de miljoc, ma tine pe loc. Lasa geamul masini jos si scoate capul afara. Cu zambetul lui arogant si sexy si toata dulcegaria din lume ii zice unchiului
CITEȘTI
Cosmarul mult dorit
Fanfic"Esti un cosmar pentru mine" " Iubito, eu voi fii cosmarul tau de noapte si de zi iar tu imi vei zice ca sunt toata viata ta " Coperta realizata de daniellejdc