Eram in avion in dum spre Sicilia. Trecusera deja doua luni de la petrecere. Relatia mea cu Harry era din ce in ce mai buna. Ne intelegeam perfect desi cateodata Harry devenea rece. Erau momente in care radea cu pofta si apoi brusc se schimba totul. Dar il inteleg, adica din cate am inteles de la Alexander Harry a avut o copilarie mai grea. Probabil aceasta si-a pus amprenta pe el.
Acum mergem in Sicilia in vizita la tatal sau. Maine este ziua tatalui sau si trebuia sa fie prezent logic ca a trebuit sa vin si eu cu el. Sunt agiatata si am emotii recunosc. Adica ii voi cunoaste tatal plus restul rudelor sale. Sunt asa de emotionanta.
Chiar daca Harry mi-a zis ca sa nu imi fac griji eu tot imi fac nu am cum.-Iubito aterizam in cateva momente. Ma anunta Harry
-Ok! Le-ai spus baietilor si lui Rose ?
-Da! Oricum Rose e cu Zayn in separeu lor dorm probabil.
Acum inteleg cu cine seamana Harry atunci cand vine vorba de lux si opulenta cu tatal sau. Domnul Styles locuieste in ditamai palatul in Sicilia si sa fiu a naiba eu credeam ca Harry este excentric dar tatal sau depaseste limita. Numai marmura scumpa ce imbraca podeaua livingului sau ce naiba este asta imi ia ochii sa nu mai zic de candelabrele de cristal. Mobilierul este unul special adus din nu stiu ce colt de lume lucrat manual cu scluptati fine ce iti iau ochii. Mobila este facuta la comanda si este unica. Gradina este superba. De-a dreptul uimitoare, exuberanta nu am cuvinte sa o descriu este de poveste. Floriile multicolore imi fura ochii. Totul este uimitor fantanita plina de nuferi si pestisori aurii. Iar tigrul bengalez ce este precum o mata blanda se tot joaca cu mine. De cum m-a vazut a sarit la propriu pe mine si nu ma mai lasa o clipa singura. Ceea ce este ciudat.
Tatal lui Harry trebuie sa soseasca din clipa in clipa de la firma. El nu stie ca am venit. Harry a dorit sa ii facem o surpiza.
Acum ma duc sa iau un pahar cu apa mor de sete.
Dupace imi iau paharul de apa ma indrept spre usa dar m izbesc de ceva. Si paharul se varsa. Aud o injuratura infundata. Imi ridic privirea in sus si dau de ochii lui Harry, de parul lui cret, de pometi lui, de maxilarului lui, de inaltimea lui...dar totusi nu era el, nu era Harry al meu. Micile riduri il dadeau de gol. In rest nimic, era Harry intreg. Pana si privirea furioasa o are la fel. Aceiasi ferocitate emana si barbatul din fata mea.
-Cine esti?! Mi se adreseaza pe un ton forte aspru si feroce barbatul din fata mea. Las capul in jos si tac imi este prea frica sa scot vreun sunet. La naiba e asa intimidant. Raspunzi azi? Tipa barbatul la mine. Oh la naiba am dat de probleme.
-Anais, iubito cine tipa asa? Il aud pe Harry strigand. Nu raspund deloc inca suntca o stana de piatra. Aud si vad tot doar ca nu ma pot misca nu pot vorbi. Aceasi problema a reaparut din nou. Iubito? Il mai aud o data. Tata ce faci in usa bucatriei? Il da la o parte pe acel barbat si se uita panicat la mine. Iubito, Anais ce -s-a intamplat esti bine ? Ma inttreaba Harry ingrijorat in timp ce ma strange in brate.
-Fiule iarta-ma eu am cam tipat la ea putin... nu am stiut cine este si... de cand a varsat apa pe mine este asa. Harry se uita spre tatal lui apoi la mine. Incet, incet ma desprind de starea aceea naspa si revin la realitate sa zic asa.
-Nu am nimic Harry. Imi cer scuze domnule ca am varsat apa pe dumneavoastra.
-Nu-i nimic copilo, sunt sigur ca nu ai facut-o cu intentie. Scuze ca te-am speriat nu am vrut. Henry Styles imi pare bine. Mi se adreseaza barbatul.
-Anais Black la fel! Ma prezint si eu si ii cuprind sfioasa mana. La fel ca Alexander imi saruta galant mana. Dupa ce imi elibereaza mana ma masoara din cap pana in picioare. Are o privire foarte ganditoare meditatoare chiar. Oare nu ma place s-au ce ?
CITEȘTI
Cosmarul mult dorit
Fanfiction"Esti un cosmar pentru mine" " Iubito, eu voi fii cosmarul tau de noapte si de zi iar tu imi vei zice ca sunt toata viata ta " Coperta realizata de daniellejdc