Petrecerea

6.4K 243 4
                                    

Mai aplic un strop de parfum si gata.  Am terminat de imbracat aranjat machiat tot.  

Ma asez usor pe  pat si imi incalt sandalele. Mai trag cu  ochiul pentru cateva secunde la  rochie par si machiaj  sa fiu sigura ca totul este bine. Imi iau plicul negru si ma indrept spre usa.

Harry probabil  ma asteapta nerabdator jos.  El a fost gata la timp  si a trebuit sa coboare jos la invitati.

Cretul meu este  imbracat intr-un costum negru care ii pune in valoare corpul  facandu-l mai sexy. O camasa alba  si un papion negru. Parul este dat pe spate  iar urma de barba nelipsita.  Ce sa mai am un barbat frumos.

Ajung in capatul scarilor  inspir si expir   apoi cobor prima treapta. Simt priviriile tuturor indreptate spre mine.  E asa sufocant, simt fiecare privire  cum ma devoreaza  atat exterior cat si interior.

-Esti minunata in seara aceasta.  Ma complimenteaza Enzo imediat cum cobor si ultima treapata a scari. Ii zambesc si ii multumesc. Harry a zis sa fiu politicoasa  si zambitoare  chiar daca imi vine sa    il dau dracu pe italian cu tot cu accentul lui italienesc enervant. 

- Dansati? Ma intreaba Enzo,  ma uit panicata in jur dupa Harry dar nu dau de el.  Nu vreau sa dansez  cu Enzo. Asta il v-a enerva la maxim pe Harry si nu vreau asta. Un Harry nervos nu e de bine. Un Harry nervos aduce probleme.

Nu doresc ca lucrurile  sa fie ca ultima data cand am cumparat rochia. 
Acel model nu cred ca va mai prezenta nimic  pentru o buna bucata de vreme a avut Harry grija de asta.

Si acum il vad pe cretul meu  in fata ochiilor plin de draci impartind pumni in stanga si in dreapta.  Saracul baiat intr-un fel m-ia fost chiar mila de el.

-Deci? Imi intrerupe Enzo sirul gandurilor mele. Ma uit din nou in stanga si in dreapta mea  cautandul pe Harry.  In schimb nu dau de Harry dar dau de  Naill. Blondul imi intelege privirea si se indreapta spre mine cu viteza luminii pot spune. In 2 secunde este langa mine.

-Anais hai la dans. Zice Naill si ma trage  dupa el spre ringul de dans. Enzo ramane ca prostu singur in fata scarilor.

-Multumesc Naill. Habar nu ai cat apreciez ceea ce ai facut tu pentru mine. Iti raman datoare. Ii spun lui Naill

-Blondo stai calma.  Tu imi faci  o favoare mie.  Sunt mandru ca dansez cu cea mai ravnita fata de la aceasta petrecere. Toata lumea m-a intrebat de tine. Mai ales masculii. Dar da ai dreptate imi esti datoare cu ceva,deci stii ce vreau? Imi zice el zambind

-Hmm stai sa ghicesc mancare.

-Nu orice fel de mancare vreau fursecurile acelea pe care le prepari tu.

-S-a facut!

-Ok maine la prima ora vreau fursecuri. Imi zice Naill fercit. Blondul acesta mananca cat pentru 10 persoane. Ma mir cum de nu arata ca dulapul. Mananca si de 7 ori pe zi si mai mereu glumeste in orice situatie inafara de cea in care este vorba de mancare. Atunci  treaba este serioasa cu  mancarea nu este de gluma.

-Imi permiteti? O voce necunoscuta de aude  langa noi. Ne indreptam privirile spre  barbatul de langa noi. Este un barbat matur foarte matur, trecut de prima tinerete. Parul grizonat si ridurile proieminente din jurul  ochiilor il dau de gol.

Se uita la  noi zambind si ma analizeaza din cap pana in picioare. Ceea ce ma face sa ma simt inconfortabil.  Imi indrept privirea spre cea a lui Naill  dar in zadar el se uita in alta directie. Imi indrept si eu privirea si dau de Harry care vine spre noi.

-Iubito nici macar o clipa nu te pot lasa singura  ca atragi atentia. Spune Harry cand se apropie de  noi.

-Styles e foarte frumoasa dama ta. Spune barbatul, dar nu inteleg de ce imi zice dama. Bogati sunt ciudati.

Cosmarul mult dorit Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum