Afaceri si ganduri

6.3K 267 6
                                    

Am lasto pe Anais in camera stiu ca este nedumerita si ca are multe intrebari in legatura cu Enzo. Ochii ei mari si albastri imi arat asta. I-am citit ca pe o carte.

De ar sti ea cate griji imi fac acum. Nu stiu cum sa fac sa o protejez de Enzo si de restul. Cu siguranta Enzo le v-a spune tuturor de ea. Iar toti vor incerca sa ma loveasca prin ea. Sunt un mare prost. Trebuia sa fiu mai atent.

-Harry imi place fata ta! Spune Enzo dupa un moment de liniste

-Enzo nu ai venit sa vorbim despre ea ci despre afaceri. Ii zic eu

-Harry tot la fel ai ramas.

-Deci?

- Deci Harry vreau sa iti propun o afacere foarte interesanta. Din care avem amandoi de castigat.

-Te ascult....

....

-Enzo sunt de acord. Ii spun eu la final

-Ma bucur Harry. Eram sigur ca vei fi de acord cu aceasta afacere. La revedere Harry.

-La revedere Enzo!

Al naibi broscar cred ca am stat ore intregi cu el in birou. Dupa ce l-am condus afara m-am indreptat spre bucatrie. Am luat un sendvis un pahar cu suc de portocale si am plecat spre camera mea. Unde cu siguranta ingerul ma asteapta.

Deschid usa usor si deacopar o imagine frumoasa. Anais sta in pat linistita imbrcata in unul dintre tricourile mele iar Sasha sta si el ghemuit langa ea. Micul ghem de blana ii vegheaza somnul.

Asez tava cu mancare pe birou si ma indrept spre pat. Incerc sa ma asez in pat usor dar Sasha ma fixeaza cu privirea si incepe sa isi arate micuti colti.
A naibi mata ! Ma asez usor in pat in ciuda protestelor si a micilor colti ai sai si o trag pe Anais in bratele mele.

Incerc sa o trezesc usor din somn. Ceea ce nu ii convine si mataie precum o mata. Ghemul de purici observa ca ii deranjez stapana, sare si isi infinge coltii in mana mea. Mic, mic dar al naibi se simte foarte bine. Il prind de coada si o trag in sus. Facand micul puricos sa miorlaie urat. Un miorlait de mat ranit. Facando pe Anais sa se trezeasca alarmata. Prinzandu-ma in fapt atunci cand trageam ghemul de purici de coada. Deci oricat o iubesc pe mama lui atat de mult il urasc pe el.

-Harry ce ii faci?

-Nimic. M-a muscat cand am incercat sa te trezesc. Ti-am adus de mancare iubito.

-Multumesc dar nu mai il chinui pe Sasha

-Ok am inteles.

Ma ridic din pat si iau tava cu mancare. Defapt senvisul acela. Asta e sunt mafiot nu bucatar. Ii intind umilul meu sendvis iar ea il ia zambit. E foarte fericita. Si nu stiu de ce. Am facut doar un simplu sendvis nu am facut nimic sofisticat.

-Ingerule iti sta foarte bine in tricoul meu. Ii soptesc eu la ureche. Obraji ei mici si bucalati prind o culoare rosiatica imediat. Rad usor e asa dragut cand roseste si sexy. Si e doar a mea. Numai si numai a mea.

-Scuze. Nu am vrut sa iti iau tricoul dar imi doream ceva mai comod. Imi zice rusinoasa

-Nu-i nimic ingerule. Imi poti purta orice vrei tu din dulap. Mie imi place. Mi se pare sexy. Iar negrul te prinde bine. Ii zic eu si ii sarut crestetul capului.

Anais a adormit dupa un timp in bratele mele. Respiratia ei linistita o ador ma calmeaza. Ma linisteste.

Buzele ei rozali intredeschise si genele lungi o fac sa fie asa inocenta. Daca atunci cand e treaza e inocenta dar cand doarme e precum un inger. Precum o mica bucatica rupta din Rai.

Viata este ciudata. Asa de ciudata dar atat de frumoasa. De mic am crescut intr-un mediu ca acesta. Mereu am avut lucruri rele nu bune. Mereu am fost inconjurat de oamenii parsivi si ambitiosi.
Intotdeauna am crezut ca femeia este parsiva. Si ca nu trebuie sa pui sentimente. Chiar daca tata zicea altceva. Eu continuam sa fac ca mine.

Mereu am fost inconjurat de lucruri rele de sange de arme droguri si curve. Am avut o adolescenta ciudata. Plina de pericol. Am invatat sa fac orice de la trafic de droguri la armament curse ilegale lupte de strada. Orice. Orice care sa ma faca sa ma simt complet. Implinit.

Dar uite cum in 4 luni de zile viata mea a luat o intorsatura ciudata. Uite cum centru universului meu s-a schimbat. Cum micul inger din bratele mele m-ia schimbat perceptia despre viata despre tot. Ea ma face sa ma simt implinit suta la suta.

Cosmarul mult dorit Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum