A trecut deja doua zile de cand am ales sa ma distantez de Harry. Imi e greu foarte greu fara el dar nu stiu am o retinere, imi este teama. Teama ca Harry se va satura de mine odata si odata. Imi este teama ca ce avem noi nu va tine la nesfarsit.Imi este foarte greu sa il vad la scoala si sa nu il ating sa nu ii simt bratele in jurul meu. Imi lipseste imbratisarile lui, saruturile lui, parfumul lui puternic combinat cu fum de tigare si menthol. Ii simt lipsa in fiecare noapte ma intorc si pe o parte si pe alta ma uit pe geam de enspemii de ori crezand ca poate poate va aparea dar degeaba nici urma de el. Imi este dor de carliontii lui moi si fini. Sa isi aseze capul in poala mea sa imi permita sa ma joc in parul lui iar si iar. Sa ma pierd in abisul lui verde.
Bunica mereu imi zicea ca daca voi iubi vreodata o persoana o voi accepta cu bune si rele, ca nu va conta ceea ce spun restul atata timp cat eu sunt fericita. Doar ca imi e frica imi e frica ca se va plictisi de mine si ca voi ramane cu inima franta, si mai este teama aceea ca isi va bate joc de mine apoi cand se va satura de mine.-Anais ce faci de nu raspunzi te strig de ceva timp. Ma intreaba indignata Rose
-Scuze Rose...la nimic.
-Is Harry nu este nimic. Stiu ca la el te gandesti. Uite eu atat iti spun temerile tale sunt prostesti. Is ce naiba Harry te iubeste, nu il pierde dintr-o prostie...nu se merita.
-Rose nu intelegi...
-Is iubiul meu este si el la fel ca Harry si totusi am trecut peste poti si tu.
-Hai sa nu mai vorbim despre asta.
M-am saturat Rose imi vorbeste mereu despre Harry. Harry in sus Harry in jos. Ce nu intelege ca nu stiu ce sa aleg. Adevarul este ca imi e frica si nu ca mie frica ca Harry ma poate lasa ci de altceva imi este frica ca imi voi dezamagi parintii. Tata cu siguranta nu si-l dorea langa mine pe Harry. Dar cateodata ma intreb daca fac bine, daca renunt la Harry i-ar face fericiti pe ai mei. Mama intotdeauna imi spunea sa aleg cu inima ca este cea mai buna alegere. Inima mea a ales deja, a ales Harry. Am asa nevoie de ei, de mama si de tata.
-Anais mergi diseara in club?
-Nu stiu Rose nu prea...
-Nici sa nu te aud asta seara club si gata. Ne vom distra.
-Ok.
Dupa ce m-am despartit de Rose am intrat putin in parcul unde l-am cunoscut pe Harry. Unde m-a salvat de acel barbat. M-am plimbat putin prin parc apoi m-am asezat pe o banca sub o salcie plangatoare. Simteam nevoia sa fiu singura. Am zabovit circa 30 de minute si apoi am plecat acasa.
Este ora 7 seara iar la 8 trebuie sa ma intalnesc cu Rose. Ma imbrac intr-o rochie rosie cu spatele gol mulata tocuri negre iar parul il las pe spate liber putin machiaj si parfum si gata. Cobor scarile si o gasesc pe bunica in living pe canapea.
-Scumpo pleci ?
-Da buni.
-Sa ai grija si sa fi cuminte.
-Am bunico am. Pa!
Ma urc in taxiul comandat in urma cu cateva minute si ii dau adresa unde trebuie sa fie clubul. Ma intalnesc cu Rose si restul acolo.
In 10 minute ajung platesc taxiul si ma indrept spre club. Clubul arata frumos din exterior. Neaoanele rosi din jurul lui il faceau mult mai misterios si pacatos. Numele clubului era intr-o limba straina necunoscuta mie, araba mai mult ca sigur deoarce Rose m-ia zis ca ptronul este arab.
Intru in clubul aducator de pacate si incep sa o caut pe Rose din priviri. O gasesc la o masa mai retrasa dupa ce salut pe toata lumea ma asez langa ea.-Dansezi Anais? Ma intreaba Luke. Sosise din deplasare. Se pare ca el si echipa de fotbal erau plecati de 3 saptamani in cantonament.
-Da ! Ii raspund imi cuprinde mana si ma trage spre ringul de dans. Incep sa dansez cu el sa ma misc in jurul lui si sa imi unduiesc corpul pe ritmul muzici.
Dupa cateva ore in care am dansat si am incercat sa ma distrez ca sa uit de mine de el de noi am clacat, el sta in fata mea acum ma privea in ochi iar eu la fel. Imi era asa dor de smaraldele lui. Privirea lui coboara in jos spre talia mea, uitasem uitasem complet de Luke si ca eram pe ringul de dans acum ma oprisem din dansat si doar il priveam pe el, ma desprinsesem de realitate si m-am lasat prada lui. Mare greseala mare caci din verdele senin si crud al priviri lui calde s-a transformat intr-o privire rece plina de ura furie si venin.
Ii indepartez mana lui Luke imediat ce imi revin din transa.
Harry se napusteste imediat asupra gatului lui Luke si il ridica in sus. Luke il priveste sfidator ceea ce il enerveaza pe Harry.-Lucifer ne deranjezi, nu vezi ?
-Cred ca tu esti a cincea roata vierme. Dupa ce zice asta da cu el pe jos si ma ia de mana. Ma trage prin multime netinand cont de tipetele mele.
Ajungem in parcare si imi da drumul. Se uita la mine fioros si calm ma intreaba
-De ce ?
-De ce ce ?
-Pentru el! Urla la mine facandu-ma sa ma indepartez un pas.
Zi-mi la naiba Anais, pentru el ma lasat?!? La dracu fetito, ce nu intelegi ca eu te vreau aproape de mine, sa fi langa mine. Ce are Luke asa special ?-....
-Raspunde-mi Anais !
-....
- La dracu Anais imi raspunzi astazi? Cand zice asta se napusteste asupra mea si ma prinde de umeri. Ma strange si ma zgaltie provocandu-mi cateva lacrimi ce le dau drumul fara sa vreau.
-Harry! Aud un strigat. Imi intorc capul spre locul de unde se aude sunetul si il vad pe Zayn care vine intr-ub suflet la noi.
...
-Harry ai inebunit? Il intreaba Zayn calm dupa ce ma scos din mainile lui.-Nu te baga Zayn nu te baga.
-Omule du-te acasa...
-Ce nu! Am venit sa ma distrez si asta am sa fac. Dupa ce zice asta se indreapta glont spre club.
-Esti bine Anais ? Ma intreaba Zayn ingrijorat. Dau din cap in semn ca da, chiar daca stiu ca nu este asa. Zayn isi infasoara mainile in jurul meu si ma tine in brate. Stii eu nu stiu cum sa consolez o persoana Anais, mai mult de o imbratisare nu iti pot oferi imi pare rau. Zice el soptit
- Multumesc Zayn. Stii cateodata o simpla imbratisare face cat o mie de cuvinte frumoase.
-Hai ca deja am devenit siroposi si sentimentali nu e de bine imi strica imaginea de bad boy. Spune Zayn mandru provocandu-mi un zambet.
-Promit ca ramane intre noi. Ii zic razand
Hey dragilor m-am intors cu forte proaspete si cu multee dar multe idei. :) Pot saspun ca vara a inceput si pentru mine gata cu medile gata cu profi care ma exaspereaza si cu notele in sfarsit a venit vacanta. Spre ca va place acest capitol va pup:*:*:*:)
CITEȘTI
Cosmarul mult dorit
Fanfiction"Esti un cosmar pentru mine" " Iubito, eu voi fii cosmarul tau de noapte si de zi iar tu imi vei zice ca sunt toata viata ta " Coperta realizata de daniellejdc