Rochia

5.8K 232 4
                                    

Eram in masina impreuna cu Harry ne indreptam spre mall. Deci baiatul asta e asa ciudat ma adus in alt oras doar pentru o rochie pe care o puteam cumpara de acolo. Nu vreau sa par nemultumita doar ca mi se pare ciudat.

-Iubito am ajuns. Mi-am ridicat privirea de jos si mi-am indreptato spre cretul meu. Zambea asa frumos iar gropitele il faceau asa dragalas.

-Harry dar de ce am venit tocmai...

-Shh ingerule nu mai pune intrebari. Vei afla acum.

Am coborat din masina impreuna cu el. Bratul lui s-a infasurat in jurul taliei mele si m-ia plasat un sarut cast pe buze.

In fata mea la cativa metri era o cladire mare cu vreo 10 etaje cred. Am inaintat spre cladirea impetuoasa impreuna cu Harry.

Mergeam pe holul luxuriant impreuna cu Harry. Eram fascinata de acest hol. Era atat de elegant si luxos dar si cu bun gust. Cum imi miscam eu ochii pe pereti aceia ai holului nu am bagat de seama ca dintr-o camera incepusera sa iese fete aproape dezbracate. Aveau pe ele doar un amarat de sutien si o perche de chiloti tanga.

Toate isi lungeau ochii dupa Harry. Altele ii zambeau unele ii faceau cu ochiul. Dar el nici nu le baga in seama. Mergea cu mine de mana catre usa din capatul holului.

Am intrat impreuna cu Harry pe usa ce mi s-a parut ca a durat o vesinicie sa ajungem la ea.

In interiorul camerei era o nebunie total. Multi barbati la bustul gol erau in aceea camera. Un barbat ce era imbracat in roz si alb isi tot flutura mainile in aer si tipa cat il tineau plamani "incompetento!". O femeie blonda de varsta a treia tot incerca sa il calmeze pe barbatul care tipa la aceea fata. Peste tot camere reflectoare haine dar toata lumea era aproape dezbracata in acea camera. Ceea ce era ciudat. Fata ce era numita incompetenta tipa si ea la randul ei ca nu poate lucra in astfel de conditii.

Dupa inca cateva secunde in care toti tipau si urlau barbatul imbracat in roz s-a intors spre mine si Harry si a tipat

-Ea e! Ea e perfecta! Cum l-am auzit m-am facut mica lipindu-ma de Harry. Ursul meu si-a infasurat bratul in jurul meu.

In incaperea era o liniste mormantala. Toti ma priveau pe mine si pe cret. Femeia blonda a inceput sa zambeasca si a venit spre noi.

-Harry dragule ce faci? I s-a adresat femeia

-Daiana am venit sa te rog sa imi faci o favoare.

-Orice pentru tine Harry.

-Vreau o rochie pentru iubita mea. Ii zice Harry si ma impinge in fata femei

-Oo dar ce frumoasa e! E ca o papusa din portelan. Am sa o las pe mana lui Julian, el va stii ceea ce ii trebuie. Va gasi rochia perfecta pentru aceasta papusa.

Cum am auzit asta m-am agatat de bratul lui Harry nevrand sa raman cu acel Julian. Ma sperie al naibi de rau.

-Ok Daiana am incredere in tine.

-Julian

-Da

-Vreau sa o ajuti pe aceasta mica papusa sa isi gaseasca rochia perfecta.

-Desigur draga mea. Micuto urmeaza-ma. Mi-am indrepatat privireea spre ursul meu iar el a zambit.
Julian a adus cateva rochii in fata mea.

-Micuto dezbracate si probeaza pe asta. Imi da blondul o rochie de culoare mov in brate. Ma uit in jur dupa o cabina dar nu vad niciuna. Il aud pe Julian cum imi zice sa ma dezbrac aici in fata tuturor. Imi indrept privirea spre Harry panicata.

-Nici vorba! Afara toti! Ridica tonul cu o octava mai sus. Dupa ce au iesit cu toti afara am inceput sa imi dau jos hainele ramanand in lenjerie intima.

Julian ma fixat cu privirea si ma analiza din cap pana in picioare. Ma simteam asa ciudat chiar daca stiu ca Julian este gay tot ma simt ciudat.

Dupa cateva ore in care am probat rochie dupa rochie am ales una. Una care era si pe gustul meu dar si pe gustul lui Harry. Rochia este rosie ca sangele. La bust are corsaj in forma de inima cu spatele gol in v. Iar din talie pornesc valurib de matase rosie, rochia are trena lunga. Ma simt ca o printesa in ea. Este perfecta simpla nici prea indrazneata dar nici prea comuna. Este fix ceea ce imi trebuie. Incaltamintea este o pereche de sandale din lac negre cu o bareta grosuta cam de 2 cm lata si se inchide la glezna.



........

-Harry dar trebuie sa dorm acasa la mine. Nu am mai fost de mult timp.

-Iubito intelege-ma ca vreau sa te stiu in siguranta. Si tu singura acolo nu dormi.

-Atunci poti dormi tu cu mine.

-Iubito Sasha iti va duce lipsa. Si nu vrei asta.

-Dar Harry...

-Nu iubito nu

Am ajuns deja in micutul nostru oras. Ne indreptam spre casa. Maine v-a fi o zi grea foarte grea. Sunt sigura de asta.






Buna stiu ca inca este plictisitoare cartea dar nu vreau sa grabesc lucrurile vreau sa o iau incet cu aceasta carte nu sa o fac pe fuga. :*:*:*

Daca doriti capitole mai lungi sa imi spuneti iar eu le voi face mai mari :) :*:*:*:*:*:*:*:*:*

am foarte multe ideii in cap iar in capitolul urmator se vor intampla multeee :)

Needitat :)

Cosmarul mult dorit Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum