Pazea ca vin !

4K 200 2
                                    

-Dovedeste-mi! Aud  firava  voce  a  ingerului meu. O sarut usor pe  tampla  strangand-o usor la pieptul meu.   Micutul sau corp  fragil il simt cum tremura  atunci cand    doar o tin in brate.   Imi era asa dor de mirosul ei dulce  de buzele ei moi imi era asa dor sa o am in brate din nou. Sa o simt aproape.  Stiu ca  am suparato si ranito ca un  prost  ca nu i-am dat  voie sa imi explice situatia. Am interpretat gresit  totul.  Daca o ascultam acum nu era in stadiul acesta.  Neincrederea mea a aduso in starea aceasta si regret al naibi de mult.

-Da iubito iti promit,  iti jur,  iti voi dovedi ca merit iertarea ta desi stiu ca nu este asa. 

-Harry orice om greseste...

-Iubito  nu spune asta te rog... eu nu merit... spun si o strang la piept inhalandu-i pentru a mia oara    aroma dulce a sa.

Secunde,minute si ore intregi au trecut        timp in care nu am mai scos niciun cuvant am stat imbratisati  bucurandu-ne unul de altu.    M-am gandit la multe in tot acest timp. M-am gandit la ea la mine...la noi, la povestea noastra  ciudata.   I s-au intamplat asa de multe si totusi  ea a ramas langa mine. Am ranito de atatea ori am puso de enspemii de ori in pericol si inca este in pericol dar ea totusi a ramas  langa mine si inca ramane. Nu ii pasa de pericol de dusmanii mei de nimic. Mie in schimb imi pasa. Imi pasa de ea.  Imi este frica pentru ea si pentru siguranta ei. Ma gandesc in fiecare zi ora  minut si secunda cum sa o protejez  de toti si de toate.   Sunt atatia care vor sa o raneasca doar pentru a-mi face mie rau. Stiu ca ea este punctul meu slab si incearca sa profite de asta.

O ridic in brate   stil mireasa si o asez in pat. A adormit. Este asa frumoasa. Ma uit la ea  si   nu imi vine sa cred ca este a mea. Ca o fata ca ea  sta langa mine.  Un  nenorocit ca mine  nu o merita. Ma  asez usor langa  ea  si o trag  in bratele mele.  O aud cum murmura ceva indescifrabil    e asa de draguta si dragalasa si este doar a mea.

-Shh...iubito aici sunt. Ii soptesc usor la ureche

-Mmm...Harry  trebuie sa plec acasa... murmura cu ochii inchisi

-Iubito te rog mai stai....te rog ii soptesc la ureche

-Harry maine trebuie sa plec cu... Adam

-Stiu iubito!  Uite promit ca maine te  duc de dimineata acasa iei bagajul si ce iti trebuie apoi te duc eu la aeroport.  Si asa voi face   doar ca  am omis un mic lucru.   Maine v-a avea o mare surpriza. 

-Ok Harry am incredere.

-Iubito promit desi... nu as vrea sa pleci deloc. 

-Harry... spune si deschide   acele oceane de care m-am indragostit peste cap

-Da iubito?   Spun zambind inocent

- Intelege intre mine si Adam nu este nimic el...

-Da, da stiu are iubita! Spun desi nu cred. Am vazut cum o priveste aceea nu este doar o simpla privire este  privirea   plina de dorinta  si pofta a unui barbat. Dar ea nu observa  nu isi da seama dar eu am observat si mi-am dat seama ce  vrea de la ea.   Daca avocatelul acela de doi bani crede ca o va atinge si macar cu un deget se inseala. Nu voi permite ea este a mea si numai a mea.    

-Harry...

-Da iubito?

-La ce te gandesti ? Unde iti este mintea? Ma intreaba suspicioasa  iubita mea

-La tine,la plecarea ta...nu stiu ce  voi face  fara tine iubito.
Apropo cat stai plecata ?

-O saptamana. Spune ea zambind  inocent. Hmm... nici gand  nu o voi lasa  cu ala o saptamana. Doar daca as fii prea batut in cap sau  idiot as lasa-o singura cu ala.    Dar nu sunt nici idiot  si nici batut in cap.

-Ok iubito!  Hai sa dormim maine v-a fi o zi grea pentru tine.  Ii spun si o strang la piept  sarutandu-i crestetul.

Dimineata urmatoare  am  duso pe Anais acasa  si-a luat bagajul    apoi la aeroport unde  avocatelul  o astepta zambind  cu gura pana la urechi.  Desigur cand m-a vazut pe mine  zambetul a pierit.  Ma privit nu foarte  dragut ci cu ura.  A imbratisato pe Anais in acel moment am vrut sa ii sparg fata  noenorocitului dar m-am abtinut stiind ca   asta ar fi suparato.  Dar imediat ce  a  scapat din bratele bufonului am si  traso intre ale mele  si am sarutato    cum numai in filme  se vede asa.  Am si muscato de  buza  si i-am lasat un semn mic-mare pe gat.   I-am aratat eu avocatului cui ii apartine  Anais.   Ea este doar a mea.

-Domnule Styles  vom ateriza  in cateva minute. Sunt anuntat de catre personal.  

...

-Iubito  pazea ca vin!  Spun si  cobor din avion  indreptandu-ma spre masina. 

Cosmarul mult dorit Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum