In sfarsit am terminat si cu rusul afacerile. A trebuit sa stau in Rusia o luna jumate al naibi rus avea chef sa fie gazda mai mult timp. Mafioti rusi sunt asa enervanti. Adica au un fel de ritual sau ceva de genul nu inteleg. Dar mereu cand am afaceri cu ei dureaza mult. Sunt foarte ospitalieri si daca stai prea putin la ei ii jignesti cica nu ii placi porcari.
Mai am doar 3 ore si ajung acasa. Deabia astept sa o vad. Fata asta ma omoara cu zile. In tot acest timp numai si numai la ea m-am gandit. Desi nu o iubesc mereu in gandul meu. Gandurile mele sunt defapt gandurile ei.
Sper ca micul cadou a fost pe placul ei.
Ma dau jos din avion imediat ce aterizeaza. Ma urc in masina si ma indrept spre casa. Probabil baieti ma asteapta deja.
Ajung in fata casei parchez si ma indrept spre casa. Asa cum speram baieti sunt toti pe canapea si se relaxeaza.
-Hey ce faceti ?
-Harry ai venit. Cum a mers cu rusu? Ma intreaba Bruce
-Da normal, ca da. Zayn unde este ? Ii intreb
-E in vacanta cu iubita lui. Imi raspunde Bruce
-Ce ? Ce iubita?
-Prietena fetei tale.
-Bine baieti eu am plecat. Ne vedem curand.
-Unde te duci Styles?
-Pe aici prin zona Bruce.
Ma urc in masina si ma indrept spre casa Anaisei. Dupa un drum de circa o jumatate de ora ajung in fata casei. Parchez masina pe cealalalta parte a strazi sa nu bata la ochi. Ies din masina si ma indrept spre casa ei. Traversez strada si ma catar pe geam. Noroc ca geamul este deschis, desi nu prea imi place acum e bine.
Cum intru in camera constat ca ea nu este. Astept putin timp crezand ca e jos cu ai tai dar in final ma satur si ies pe hol si constat ca nu este acasa. Oare pe unde umbla fata aceasta. Ma asez pe canapea in timp ce o astept.
Apare si ea intru final. Ii aud rasetul cristalin de pe hol. Dar se opreste brusc din ras atunci cand ma vede. Ma ridic de pe canapea si pasesc spre ea. O simt tensionata si respiratia ei e agitata. O atintesc cu privirea si o cuprind cu bratul tragando spre mine. O aud suspinand surprisa. Isi lasa privirea in jos facandu-se mica la pieptul meu.
-Unde ai fost ingerule? O intreb
-Pe afara. Imi raspunde
-Cu cine?
-Cu nimeni...
- Asa se numeste Nimeni? O intreb eu
-Cu Luke. O data ce ii aud numele bufonului nervi ma curpind si fara sa imi dau seama o strang mai tare decat trebuie. Incepe sa se zbata in bratele mele dar curpins de nervi o ridic pe sus si o imping in primul perete sarutanduo nebuneste. Imi pun toata frustarea toti nervi in acel sarut. Cand simt ca nu mai poate imi mut atentia spre gat. Incep sa o sarut si sa sug portiunea aceea a gatului. O aud cum geme la dracu fata asta ma termina. Ii cuprind fesele mai bine si strang in timp ce ii sug gatul.
-Hha...Harry imi aud numele din buzele ei ahhh la dracu ma omoara! Cuprins de o excitatie nebuna imi imping madularul in feminitatea ei.
-La dracu! Te vreau Anais, te vreau. Acum. Aici. Ti-as rupe hainele dupa tine si te-as face a mea fix aici pe acest perete.
O simt cum incepe sa se frece de madularul meu si cum manutele ei mici trag usor de parul meu excitandu-ma mai rau. Anais iubito inceteaza ca nu mai pot sa ma mai controlez daca continui asa. Ii zic dar logic ca nu ma asculta impingandu-se mai rau in mine. Ca sa scap de toata excitatia asta nebuna imi infing dinti in carnea dulce si fina a gatului ei provocandu-i cateva scancete si gemete. La naiba imi era asa dor sa o simt. Sa ii simt parfumul sa ii simt micutul corp in bratele mele. Imi era asa dor...-Zi el te atinge asa, te face sa te simti asa tremuri in bratele lui. Ii gemi numele cum mi-l gemi mie? Zi-mi ingerule! Zi-mi! Imi sopteste Harry la ureche seducator. Imi misc capul in semn ca nu deoarece nu mai am putere sa spun ceva. Sunt moale in bratele lui. Atat de moale incat daca ar pleca de langa mine si cu un cm as cadea nefiind in stare sa ma tin pe picioare. Ranjeste la raspunsul meu si ma ridica in brate stil mireasa si porneste spre camera mea.
-Sa nu mai iesi cu ala! Nu suport gandul ca tu ai iesi cu ala. Esti a mea, fata mea. Imi zice el pentru a suta oara.
-Harry am iesit doar ca amici, nimic mai mult. Ii spun eu exasperata
-La naiba, ingerule nu suport nici macar sa iesi asa ca prieteni. Ce nu intelegi. Eu nu impart cu nimeni nimic. Imi repeta iar si iar
- Mai taci! ii zic eu nervoasa
-La naiba! Anais nu suport cand zici asta. Imi zice el exasperat
.......
Nu stiu cand am adormit aseara. Dar de dimineata Harry nu mai era langa mine, disparuse. Locul lui era rece semn ca plecase de mult dar parfumul lui puternic barbatesc inca se simtea pe perina si prin camera mea.
M-am dus la baie si m-am uitat in oglinda aratam deplorabil. Parul imi era ciufulit iar buzele uscate ochi erau incercanati iar gatul meu era deplorabil. Pata mare neagra spre mov de pe gatul meu era mare. Mi-am dus mana dreapta spre ea si am atinso. Am regertat imediat deoarece durea ca dracu.
Am lasat balta oglinda si am intrat la dus. M-am imbracat repede mi-am luat geanta telefonul si am plecat spre scoala. O saptamana si gata vacanta. Ies grabita pe usa si o inchid dorind sa plec spre scoala cat mai repede.
Cum ma intorc il vad. Harry sta rezemat de masina lui cu mainile incrucisate la piept si avea ranjetul acela sexy al lui.
Mi-a facut semn sa vin spre el. Am traversat strada spre el.Bratele lui s-au infasurat in jurul meu si dupa un sarut cast am urcat in masina indreptandu-ne spre scoala.
CITEȘTI
Cosmarul mult dorit
Fanfiction"Esti un cosmar pentru mine" " Iubito, eu voi fii cosmarul tau de noapte si de zi iar tu imi vei zice ca sunt toata viata ta " Coperta realizata de daniellejdc