Kalp Kıracağı / Mutsuz Edeceği

256 53 11
                                    

Sana canın cehenneme derdim ama

sen zaten oradasın...

Lord of War Filminden

Özür dilerim ama hepinizin canı cehenneme.

Olağan Şüpheliler Filminden


Bu icadımızı hemen her yerde sıklıkla görebilirsiniz. Tek başına da kullanılabileceği gibi, birkaç kişi ya da kalabalık bir topluluk üzerinde de denenebilir. Özellikle "Kalp Kıracağı", kullanımı kolay, etkisini hemen görebileceğiniz bir icattır. Bazen söylediklerinizle, bazen de yaptıklarınızla ve bakışlarınızla hemen oracıkta sonuçlarını görürsünüz. "Kalp Kıracağı", "Mutsuz Edeceği" ile birlikte kullanılır. Bir insanın kalbini kırdığınızda, aynı zamanda mutsuz da olacağı için, birini kullanmanız yeterlidir. Hangisi olduğu önemli değil. Ya önce kalp kırar sonra mutsuz edersiniz, ya da önce mutsuz eder sonra kalbini kırarsınız.

O kişinin çok mutlu olduğu, kendini harika hissettiği zamanlara denk getirirseniz, etkisi kat be kat artacaktır. Kişi zaten mutsuzken, içinde bulunduğu durum gereği, şok edici bir etki oluşturmaz. Ama mutluluktan havaya uçtuğu bir zamanda bu iki icadı kullanırsanız, sonuç garantilidir.

"Kalp Kıracağı" duygusal konularda etkisini hemen gösterir. O kişiyi terk etmek, birden bire hayatından çıkıp gitmek ya da ortada bırakmak, anında kalbinin kırılmasını sağlayabilir.

Ama eğer Kalp Kıracağını bir anda değil de, alıştırarak kullanmak isterseniz,

- Sanırım yürütemiyorum

- Sorun bende

- Sen daha iyilerine layıksın gibi klişeler kullanabilirsiniz. Kalbini yine kırarsınız ama en azından etkisi biraz hafiflemiş olur.

"Mutsuz Edeceği", diğerine göre daha kolay uygulanabilir. Zaten insanlar genellikle mutsuzdur. Siz onlara çok fazla bir şey yapmasanız bile, mutsuz edebilirsiniz. Hatta bazen gerçekten de bir şey yapmazsınız. Karşınızdaki mutsuz olmayı aklına koymuşsa, zaten mutsuz da olur, kalbi de kırılır.

Bu, Türk filmlerini aratmayan romantik tablo karşısında bile, "Aman, kırılırsa kırılsın. Çok da umurumda" dediğiniz an, Kalp Kıracağının ve Mutsuz Edeceğinin tam olarak hakkını vermişsiniz demektir. Hani usta bir şoför için, "Asfaltı ağlattı" derler ya. Sizin için de, "Ben böyle bir Kalp Kırıcı görmedim arkadaş..." diyeceklerdir.

Ben de o zaman sizinle gurur duyuyor olacağım.

Kalbi kırılan kişinin hali ne mi olacak?

Amannn... Bize ne?

Biz mi kırdık onun kalbini...

Nasıl icat ama?


Mutsuz Olmak Günahtır - (Raflarda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin