Son

202 48 39
                                    

Yıl 2081

Dünyada herkes mutludur. Artık insanlar geçmiş ya da gelecekte değil, sadece içinde bulundukları zamanda yaşıyorlardır. Acı çekmek, hüzünlenmek gibi kelimeler sözlüklerden tamamen kaldırılmıştır.

Dünyada yalnızca tek bir mutsuz insan olduğu bilinmektedir. FBI ajanları, türünün son örneği olan ve nesli tükenmekte olan o adamı bulup, devlete teslim etmek için, uzun süren bir arayıştan sonra nihayet onu bulmaya çok yaklaşmışlardır...

            "Selam adamım! Buralarda çok iyi acı çeken biri varmış, bir of çekse, karşı ki dağlar yıkılırmış, onu arıyoruz"

"Hey adamım! Ben o işleri bıraktım artık. Geçen haftadan beri bu köyde acı çeken birisi olmadı"

"Kahretsin! Hadi gidelim dostum, buradan bize iş çıkmayacak gibi görünüyor. O lanet olası poponu kaldır da gidelim artık. Bulalım şu adamı"

"Evlat! Bu kitabı okumanı öneririm. Bu kitabı okumalısın. Bilirsin işte, hayatını değiştirmek için. Buralarda "İlaç" diye bilinir bu kitap"

"Hey adamım, canın cehenneme! Bir kitap mı değiştirecek benim hayatımı?"

"Belki o lanet olası yaşamını değiştirir ha?"

"Seni sevdim dostum, iyi birine benziyorsun. Ama yine de okuyacağım bu kitabı. Hey dostum, bu kitap, bu kitabın adı aman Allah'ım "Mutsuz Olmak Günahtır" yoksa sen..."

"Evet, ben o nesli tükenmiş olan mutsuz adamdım, bir zamanlar mutsuzdum. Ben de onlardan biriydim."

"Dur! Sakın o kitabı okuduğunu söyleme..."

            "Canın cehenneme! Tanrı biliyor ya, geç kaldın evlat! Çoktan okudum bile."

            "Kahretsin adamım! O kitabı okuyup mutsuz olan birini gördün mü sen? Öyleyse senin artık mutsuz olman mümkün değil! Hey Sam, toparlan... Hadi gidelim dostum. Mutsuz adamımızı kaybettik!"

Mutsuz Olmak Günahtır - (Raflarda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin