Çekim Yasası

231 50 12
                                    

Yanlış yola tek bir dönüş yaparsın ve sonra o dönüş yüzünden,

Diğer tüm dönüşler yanlış olur.

Dokuz Filminden


Kitabın tam olarak bu sayfasının arasına ince, siyah bir poşet koymayı planlamıştım. Hani şu otobüslerde dağıtılan poşetlerden... Çünkü kitabın üzerine kusmanızı istemiyorum. Hiç beni kandırmaya çalışmayın; içinizden, "Off yeter artık ya, yine mi çekim yasası" dediğinizi duyar gibiyim. Çekiyorsunuz işte... Ne diyor çekim yasası, "Bir şeyden kaçtıkça onu kendine çekersin."

Gördüğünüz gibi, benim bir suçum yok...

Herhalde beni boğmak istiyorsunuz. Haklısınız da. Bazı uzmanlar gerçekten de sinir bozmak için gönderilmişler sanki bu dünyaya. Başınıza gelen her şeyden dolayı sizi suçlarlar. "Ama onu sen çektin", "Sen onu düşünmeseydin olmazdı", "Acaba hangi düşüncenle onu hayatına çektin?"

Çekim yasası kitaplarıyla birlikte, bir de oyuncak sapan hediye edilmeli bence. Biri size bu tür şeyler söylediği anda, sapana taşı yerleştirip; "Al, bunu da sen çektin hayatına" diye fırlatmalısınız o kişiye. Eğer size kızar ya da küserse bu defa ona gayet sakin bir biçimde, "Bundan ne öğrendin? O taş başının üstünden geçseydi yine de aynı tepkiyi verir miydin? Tepki vermen gerektiğini bildiğin halde tepki verememiş olmanın acısını çıkarmak adına vermek istediğin tepkiyi şimdi verebilecek gücün olmadığını bilseydin yine de o tepkiyi vermek istediğin zamanki duygularınla düşünerek bu tepkinin gerçekte senin karakterinle değil davranışlarınla ilgili olduğunu düşünür ve sonra da ilk tepkinin üzerinden epeyce bir zaman geçtiğine karar vererek artık bu tepkileri vermenin sana yaşatacağı acıyla birlikte davranışlarında bir düzenleme yapmak üzere derin bir nefes alır ve sonra da bütün bu tepkilerin sana kaybettireceklerini düşünerek benden özür diler miydin?" diye sorun ona... Size artistlik yapmak neymiş görsün...

Çekim Yasası, diğer yasalar arasında en çok popüler olanıdır. Ama bu popülerliği diğer yasaların gücünü gölgede bırakmıyor elbette. Bütün evrensel yasalar çok güçlüdür. Sadece bazıları daha çok bilinir ya da kullanılır. Bütün Evrensel Yasaları, "Yurtseven Kardeşler" olarak kabul edersek, "Çekim Yasası" İsmail YK'dırJ

Çekim Yasası üzerine yüzlerce kitap yazıldı. Bu bölümde bu yasayla ilgili çok kilit bir bilgi paylaşacağım sizlerle. Hayatımıza bir şeyi çekmenin en kolay yolu, o konuyla ilgili saf ve bozulmamış bir inanç oluşturabilmektir. Kendi kendimize bazı telkinleri tekrarlamak ya da istediğimiz şeylerin resmine bakmak değil. Elbette bunlar da önemli araçlardır ama Çekim Yasası, tam bir teslimiyet ve güçlü bir inanç gerektirir. Eğer duygularınız ve inancınız aynı paralelde değilse, milyonlarca telkin bile işe yaramaz.

En basit anlatımıyla "Çekim Yasası" istediğiniz her neyse, o kimliğe bürünmektir. Böylece olasılıklar dünyasına adım atmış olursunuz. "Armut piş, ağzıma düş" mantığı bu yasa için geçerli değildir. Eğer bir şeyi bulmak istiyorsanız, öncelikle onu aramalısınız. Ama elbette onu doğru yerde ve bulacağınıza inanarak aramalısınız. Onu buluncaya kadar aramalısınız. Onu göremediğinizde bile bulacağınıza inanmalısınız. Aklınıza, onu bulamayacağınıza dair tek bir tereddüt bile gelmemeli. Onu bulmuş olduğunuza inanmalısınız. Geriye tek bir şey kalır, onu bulmak...

İşte Çekim Yasası süreçlerini basit bir dille ve şifreli bir biçimde anlatan bir sır.

Şifreyi çözmek de size kalıyor elbette.

Mutsuz Olmak Günahtır - (Raflarda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin