Yazım Hataları

152 49 13
                                    

Televizyon dünyasında "Çekim Hatası" ve "Kamera Arkası" gibi şeyler görmeye alıştınız. Ben de bir farklılık yapmak istedim ve bu minik bilgileri paylaştım sizlerle. Baştan beri kitabın oldukça şeffaf olmasını istedim. Kitapla ilgili bilmediğiniz tek bir şey bile kalmadı artık, bir tek şey dışında... Ve onu da sonsuza dek kimse bilmeyecek!

Y.H -  Yazım Hatası

K.A -  Klavye Arkası

K.A – Kitabın birçok yerinde kahkahalar atarak, "Mustafa delisin sen!" dediğim zamanlar oldu

Y.H – "Öz Traktöroğlu" markası, bir yazım hatasıyla doğdu, ama kulağa hoş geldiği için kitapta kullanmaya karar verdim.

K.A – Bir ara bu kitap hiç bitmeyecek sanmıştım! Yüz on yaşında, elimde bastonla ve düşen takma dişlerimi ağzıma sokmaya çalışarak, "Acı güzel mutsuz yemektedir günah..." dediğimi hayal ettim.

Y.H – "Boynu bükükler" yerine "Boynu küsükler" yazdım ve sonra düzelttim. Gerçi "Boynu küsükler" de fena olmadı. Boynu hem bükük, hem de küsük... Acı literatürüne yeni bir kavram eklemiş olduk böylece. Bunun şarkısını bile yaparlar yakında...

K.A – Masa hiç rahat değildi, ayağımı nereye koyacağımı şaşırdım.

Y.H – "Alice Harikalar Diyarında" yerine "Ailece Harikalar Diyarında" yazdım.

K.A – Masamın kenarında 22 tane boş şu şişesi duruyor. Biliyorsunuz, "İçiyorsam sebebi var"

K.A – Odada Internet bağlantısı yok ve maillerime bakmak için karla kaplı balkona çıkmak zorundayım.

K.A – Uzungöl buz tuttu, balıklar üşüyorlar mıdır acaba?

Y.H – "Kuantum Sıçrama" yerine, "Kuantum Fırlama" yazdım ve kimse fark etmeden hemen düzelttim. Ne güzel, kimse fark etmediJ

K.A – Garson "Mıhlama" yı önüme, "Al zıkkımlan" dercesine bıraktı. Yıkıldım, çok kötü oldum... Bir gün ona göstereceğim..."Yıllar önce mıhlama yiyen biri vardı, hatırladın mı?" diyeceğim. "Evet, ne olmuş?" derse", "Bir tane daha istiyorum" yanıtını vereceğim.


Mutsuz Olmak Günahtır - (Raflarda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin