Canlar selamunaleykum ;)
Nasılsınız?
Ben iyiyim çok şükür :))
Yeni bölümle karşınızdayım. Umarım beğenirsiniz.Seviliyorsunuz ♡♡♡
Vote ★ve yorumlarınızı bekliyorum.
«Keyifli okumalar»
Kapıyı açtığımda önde elinde bir buket çiçekle Ahmet amca hemen arkasında Hira teyze bize güleç yüzle bakıyorlardı. Ben de yüzüme bir tebessüm yerleştirip Ahmet amcanın uzattığı çiçekleri aldım.
"Hoş geldiniz."
"Hoş bulduk." Ahmet amcayı ve Hira teyzeyi içeri davet ettikten sonra ellerini öpüp üzerlerindeki montları alıp fortmantoya astım. Ahmet amca ve Hira teyze önde ben ve Emir arkada salona yöneldik. Ahmet amca ve Hira teyze berjellere oturmuştu. Biz de onların hemen karşısına ikili koltuğa oturduk. Sessizliği Hira teyze bozdu.
"Nasılsın kızım?"
"İyiyim Hira anne siz nasılsınız?"
"Biz de iyiyiz kızım. Ee bebek nasıl? Kontrollerini aksatmıyorsun değil mi?"
"O da iyi. Aksatmıyorum." Dakika bir gol bir başlamıştım yalanlara.
"Aman kızım dikkat et. İlk aylarda düşük tehlikesi yüksek olur. Ağır bir şey kaldırma,beslenmene de dikkat et."
"Dikkat ediyorum siz merak etmeyin."deyip Emire baktım. Eğer konu değişmezse sinirden patlayabilirdim. Emir annesine dönüp;
"Hadi yemek yiyelim,ben çok acıktım. Hem -elini karnımın üzerine koyup- bebek de acıkmıştır."dedi. Ben şok olmuş bir şekilde Emire bakarken annesi ve babası ayaklanmıştı bile. Emire gözlerimi kısarak baktım ve Emirin elini cimcikleyip karnımdan çektim.
"Ne yapıyorsun ya? Acıdı elim."deyip elinin üzerini oluşturdu.
"Asıl sen ne yapıyorsun? Ne o? Kaptırdın kendini herhalde."
"Abartma istersen."dedikten sonra Hira teyzenin seslenmesiyle tartışmamız yarım kalmıştı.
"Hadi çocuklar,hani açıkmıştınız?"
"Geliyoruz anne,geliyoruz."diyerek ikimizde masadaki yerimizi almıştık. Ahmet amca baş köşeye,Hira teyze Ahmat amcanın sağ tarafına , Emir sol tarafına ben ise Emirin yanına oturmuştum. Ahmet amcanın 'afiyet olsun' demesiyle yemeğe başladık. Sessizlik içinde yemeğimizi yiyorduk. Televizyonda görsem çok samimiyetsiz ve soğuk bulurdum bu tür sahneleri ama şimdi ben bizzat kendim yaşıyordum.
Yemeklerimizi yedikten sonra herkes 'ellerine sağlık ' diyerek salona geçti. Ben de masayı toplamayı sonraya bırakıp mutfağa girdim. Yemekten sonra kahve iyi giderdi. Yani en azından ben seviyordum. Kahveleri yapıp salona geçtim. Herkese kahvelerini verdikten sonra Emirin yanına oturdum. Çok sevmeme rağmen şimdilik içemeyecektim.
"Kızım yemekleri sen mi yaptın?"dedi Ahmet amca.
"Evet,ben yaptım. Beğendiniz mi?"
"Ellerine sağlık kızım çok güzel olmuş."
"Afiyet olsun."deyip gülümsedim.
"Keşke hiç bu kadar yorulmasaydın. Hem siz niye yardımcıları gündüz çağırmıyorsunuz ki? Tamam yeni evlisiniz ama gündüz gelmesinde bir sıkıntı olmaz." Emir elini belime koyup beni iyice kendine çekti.Şakağıma bir öpücük bırakıp;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIMIN KÖRDÜĞÜMÜ
General FictionAbim kollarını benden çekip yüzümü göğsünden kaldırarak buğulu gözlerime baktı. "Niye ağlıyorsun?" "Geldin! Yanıma geldin! Mutluluktan ağlıyorum." Tekrar saçlarımı okşarken Emir de yanıma gelip gözlerime baktı. Bakışlarım birkaç saniyeliğine Emire...