7.BÖLÜM

20K 708 31
                                    

Selamunaleykum arkadaşlar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selamunaleykum arkadaşlar...
Yeni bölümle yine karşınızdayım.
Aslında hiç de keyifli değilim. Çünkü terör olayları,patlamalar,şehit haberleri herkesi üzdüğü gibi beni de üzüyor.

Bir insan
yıllarca kardeş gibi yaşadığı insanların canına nasıl kastedebilir? Masum bebekleri,çocukları nasıl öldürebilir? Bu ülke hepimizin ülkesi ama amaçları belli olmayan bir grup ülkemizi bölmek istiyor. Ama ne yaparlarsa yapsınlar bu ülkeyi asla bölemeyecekler. Bu ülke kolay kurulmadı ki kolay yıkılsın. Rabbim zalimleri ve hainleri "KAHHAR" ismiyle kahretsin İnşAllah...

KORKMUYORUZ ve asla

KORKMAYACAĞIZ !!!

Sizlerden ricam bol bol dua etmeniz. Şehitlerimiz için,vatanımız için, ülkemizin geleceği için...

Şehitlerimize Allahtan rahmet Şehit ailelerine ve bütün vatanımıza baş sağlığı ve sabır diliyorum...

Multimedia : Seren ve gelinliği ♡

Vote ★ve yorumlarınızı bekliyorum...♡♡♡

«Keyifli okumalar»

'HAYIR' demek istiyordum. Huzursuz ve mutsuz olacağım bir evliliğe , sevmediğim ve asla sevmeyeceğim beni birşeyleri yapmaya zorlayan adama , boşu boşuna geçecek yıllarıma HAYIR...

Önce misafirlere baktım sonra kapıda telefonla konuşan anneme. Bana gözleri dolu dolu bakıyordu. Ama onun yaptığı gibi artık ben de onu umursamayacaktım. Sonra Şeyma'ya baktım. Bana 'yanlış birşey yapma' der gibi bakıyordu. Ona olumsuz anlamda kafamı sallayıp kafamı çevirdim. Emirle göz göze gelmiştim ki gözlerimi kaçırdım. Bana hem kızgın hem de merhametle bakıyordu. Ama yanlış birşey yaparsam bana yapacaklarını da biliyordum. HAYIR desem ne olacaktı ki? Evde annemle tartışmalarımız bitmeyecekti. Emirle öyle ya da böyle er ya da geç evlenecektim. Bu kaçınılmaz sondu benim için.

"Evet"dedim. Evet hayatımı mahvedebilirsiniz. Nikâh memuru Emire de aynı şeyleri söyleyip sorusunu sormuştu. Emir de

"Evet"demişti. Evet senin hayatını mahvedeceğim ve sen bana bu yetkiyi hukuken de vermiş oldun...

İkimiz de defteri imzalayıp şahitlere uzattık. Benim şahidim Şeyma Emirin ki de üniversiteden arkadaşı Oğuz du.

Memurun 'gelini öpebilirsiniz' demesiyle gözlerim kocaman açıldı. İçimden 'sana ne be adam öper ya da öpmez'desem de Emir misafirlerin alkışları eşliğinde duvağı kaldırıp dudaklarını alnıma bastırdı. Alkışlar daha da artarken Emir parmaklarını parmaklarımın arasına geçirip misafirlerin arasına götürdü. Elinin birini belime koyup diğer eliyle de elimi tuttu. Dans edecektik. Ben de diğer elimi omzuna yerleştirdiğimde dansa başladık. Dans şarkısı çok severek dinlediğim Sezen Aksu'nun şarkısıydı.

HAYATIMIN  KÖRDÜĞÜMÜ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin