6.BÖLÜM

19.1K 735 8
                                    

Selamunaleykum canlarr ...

Multimedia : Emir ♡

Nasılsınız?
Kitap sizce nasıl?
Olayların ilerleyişi nasıl?
Bu bölümden itibaren olaylar biraz daha artacak ve geçiş bölümleri bitti sayılır. Ama olaylara daha var. Daha güzel bölümlerle karşınızda olacağım İnşAllah...
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.★
Keyifli okumalar ♡♡♡

Sabah uyandığımda akşamki karnımın ağrısı daha da şiddetlenmişti. Yatağın içinde iki büklüm olmuştum. Ağrısı biraz geçince yatakta doğrulup banyoya ilerledim. Karnımın ağrısının sebebi belli olmuştu. Hasta olmuştum. Banyodaki işlerimi hallettikten sonra yatağıma ilerleyip saate baktım, daha erkendi. Çantamı da alıp aşağı indim. Papatya çayı içsem iyi olacaktı. Ketıla su koydum ve papatya kavanozu çıkardım. Ben beklerken mesaj gelmişti. Mesaj Emirdendi.

'Bugün bir yerlerde buluşup konuşalım mı?'acaba ne konuşacaktı. Aslında onunla buluşup konuşmak istemiyordum ama dün annemle konuştuğumuz evlendikten sonra nerede oturacağımızla ilgili konuyu konuşmam lazımdı.

'Tamam konuşalım ama benim şimdi işim var. Nikah için elbise bakacağım. Öğleden sonra mesaj atarım olur mu?'

'Olur,görüşürüz.'

'Görüşürüz.'deyip telefonu çantama koydum.

Kaynamış suyu çay makinesine koyup içine papatyaları attım. Demlendikten sonra iki bardak çay içip evden çıktım. Taksiye binip kafeye gittim. Kafeye gelip mutfağa girdiğimde çok güzel bir kahvaltıyla karşılaşmıştım. Çantamı sandalyeye koyup etrafı incelemeye başladım. Pudra pembesinin ve su mavisinin yoğunlukta olduğu mutfak büyük ve güzeldi. Mutfağa birinin girdiğini fark ettiğimde kapıya baktım. Şeyma gelmişti. Önce şaşırdı sonra yanıma gelip sarıldı.

"Hoşgeldin."

"Asıl sen hoşgeldin. Misafir geldi ama ev sahibi ortalarda yok."

"Sorma ya bir tepsi kurabiye yanıyordu neredeyse. Kerem müşteri çok ,kurabiyeler çabuk pişsin diye fırının derecesini artırınca yanıyordu az kalsın ama çok şükür kurtardık."

"Kerem?"

"Yanımda çalışan çırak. Lise sona gidiyor ama çok meraklıymış böyle pasta börek işine. Çırak aranıyor ilanını asar asmaz yanıma geldi. Neyse hadi kahvaltımızı yapalım da bir an önce çıkalım."

Kahvaltıyı yapıp kafeden çıktık. Tek tek mağazaları gezmeye başladık. Bir daha Şeyma ile alışverişe çıkmak mı?
Asla...Ne beğenirse zorla denettiriyordu. Beğenmedim desem bozuluyor,giymeyeceğim desem trip atıp mağazanın başka tarafına gidiyordu. Çok yorulmuştum ama giyecek birşey bulamamıştım. Yarın nikâh vardı ama giyecek birşeyim yoktu. Acaba pijamalarımla çıksam Emir evlenmekten vazgeçer miydi? Tabiki de geçmezdi. Ben ancak kendi kendimi rezil etmiş olurdum. Bu son diyerek büyük bir mağazaya girmiştik. Girer girmez beni krem rengi ve beyaz abiyelerin olduğu tarafa sürükledi. Hemen iki tanesini elime tutuşturdu. Ben kabine giderken bile seçiyordu. Elbiselerin biri krem biri beyazdı. Beyaz renk giymeyecektim onun için beyaz elbiseyi denemeden direkt kremi denedim. Belinde kemer şeklinde taşlar vardı. Göğüs kısmı taşlıydı ve etek uçlarında da dantel detayı vardı. Saçıma da kendi elimle dağınık topuz yapıp kabinden çıktım. Şeyma hâlâ birşeyler bakıyordu. Ben de boy aynasına geçip kendimi süzmeye başlamıştım. Elbise üzerime tam oturmuştu. Küçük omzum ve ince belime çok yakışmıştı. Güzel olmuştum. Şeyma yanıma gelip aynadaki yansımama baktı.

"Nasıl olmuş?"

"Çok güzel olmuşsun. Çok yakışmış."

Birden ona sarıldım ve ağlamaya başladım. Keşke böyle olmasaydı. Şu an severek evlendiğim kişinin yanımda olmasını ve bana güven veren kollarla sarılıp bana rahatlatıcı birşeyler söylemesini çok isterdim.

HAYATIMIN  KÖRDÜĞÜMÜ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin