2.BÖLÜM

26.2K 935 19
                                    

Selamunaleyküm Canlar 😍

Bu bölüm düzenlenen ikinci bölüm. Sabahtan beri uğraşıyorum ve gerçekten beynim yandı diyebilirim. Çok fazla hatam ve yanlışım varmış bunu fark ettim. İyi ki düzenlemeye almışım diyorum...

Neyse sizi bölümün yeni haliyle baş başa bırakıyorum. Umarım beğenirsiniz.🙏

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum 💞

Keyifli okumalar 💕




Emirin söylediği son sözle neler olduğunu anlamıştım. Niye hiç yargılamadan sorgulamadan istemeye geldiklerini, evliliği aceleye getirdiklerini ve işleri  neden hızlandırdıklarını anlamıştım. Benim hamile olduğumu düşünüyorlardı. Birileri benim onlara hamile olduğum yalanını söylemiş ve onları bu yalana inandırmıştı. Ama neden? Annem beni neden Emirle evlendirmek istiyordu?

Emir bu olanlara neden itiraz etmiyordu? Elime tutuşturduğu küçük, saçma bir not kağıdıyla ve getirdiği iki demir parçasıyla bir şeylerin üzerini kapatırcasına neden evlenmek istiyormuş gibi davranıyordu?
Beni seviyor olabilir miydi? Diyelim ki seviyordu... Ailesine beni sevdiğini ve benimle evlenmek istediğini söylese izin vermeyecekler miydi? Anne ve babasının tek çocuğuydu... Çocuklarının mutluluğu için sevdiği ve kendilerinin de yakından tanıdığı biri olarak benimle evlenmesine müsaade etmezler miydi?

Ya da başka bir seçenek daha vardı... Beni sevmiyordu... Sevip sevmemesi umrumda değildi ama sevmeyen biri neden sevmediği biriyle evlenirdi ki? Mecbur mu kaldı desem mecbur olacak hiçbir durum yoktu. Çevresinde benden çok daha güzel kızlar vardı. Sırf Emiri görmek, numarasını alabilmek için hasta olmadığı halde hastaneye giden o kadar güzel kızlar vardı ki. Anlamıyordum... Parçaları birleştirip neler olduğunu anlamaya çalışıyordum ama kafamdaki parçaların hiçbiri birbirini tamamlamıyordu. Bütün bu olanların ne mantıkla alakası ne de mantıklı bir açıklaması vardı. Niye böyle bir yalan söylemişti? Niye bu yalan için başkasını değil beni seçmişti? Bu saçma olayı bitirecektim ama önce neler olduğunu öğrenmem lazımdı. Böyle bir evliliğe mecbur değildim ama en azından Emirden mantıklı bir açıklama duyana kadar susacaktım. Yarın çalıştığı hastaneye gidip bu saçmalığı sonlandıracaktım.

Konuşmanın üzerine kimse bir şey söylememiş biraz daha oturup düğünle ilgili birkaç şey konuştuktan sonra gitmişlerdi. Annem yemeğe kalmaları için ısrar etmişti ama hazırlıklara başlayacakları için kalmamışlardı. Anneme de şaşırmıştım... Bana hamile iması yapılmıştı hatta hamileymişim gibi bir konuşma geçmişti ama annem hiçbir tepki göstermemiş ağzını bile açmamıştı. Kızına hamile muamelesi yapılmış ama annem ' siz ne diyorsunuz?'  ' benim kızım öyle bir şey yapmaz'  dememişti.

Dış kapıyı kapatıp annemin peşinden salona girdim.

"Burada az önce ne oldu farkında mısın?" Koltuğa oturup başını ovuşturarak bana baktı.

"Seni istemeye geldiler, nişanını yaptık. Olan bu."

"Olan bu mu? Emir Kadın Doğum doktoru dedi. Anne bu ne demek biliyor musun? Ailesi  bana resmen hamile muamelesi yaptı. Benim hamile olduğumu düşünüyorlar. Biri onlara yalan söylemiş."

"Biz Emirle konuştuk. Emir ailesine böyle bir şey söylemezse seninle evlenemeyeceğini bunun için ailesine yalan  söylemek zorunda kaldığını söyledi bana."

"Hira teyzeler beni niye istemesin ki? Hadi diyelim istemiyorlar... Emir niye başkasıyla evlenmedi?"

"Seni seviyor ki seninle evlenmek istedi. Bu kadar çok soru sorma yeter artık. Nişanlandın, hafta sonu da düğünün var. Bitti..." deyip  Leyla teyzemi çağırdı.

HAYATIMIN  KÖRDÜĞÜMÜ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin