Selamunaleyküm Canlar 😘
Evet... Büyük bir sürpriz yaparak yeni bölümden tam bir hafta sonra daha yeni bir bölümle karşınızdayım...😄😉
Bu bölüm normalde daha geç gelecekti çünkü demiştim yoğunum diye. Ama gelecek yeni bölüm de neredeyse 2 ay sonra gelecekti... Ancak o zaman müsait oluyordum. Bunun için sizi bu kadar bekletmek istemedim hemen bölümü yazıp paylaştım 😇
Biliyorsunuz yoğunum ve yoğunluğum bu hafta itibariyle daha da artacak. Sizden bol bol dua bekliyorum... Hayatım gireceğim sınavlara bağlı da diyebilirim 😵😡
Bir de uzun bir not paylaşacağım İnşAllah son kez paylaşmış olurum...
Biliyorsunuz kitabım iki aşığı anlatan romantik bir kitap değil. Bir kadın ve bir erkeğin değişik evlilik hikayesi... En azından ben böyle tanımlıyorum... Sürekli aynı şeyler yazılıyor ve ben artık bu konudan sıkıldığım için bunları yazıyorum...
Bir kere Emir tecavüzcü ya da sapık değil... Seren de geri zekalı ya da aptal bi kadın değil... İkisinin zamanla birbirini sevip aşık olması olmayacak bir şey hiç değil... Neden sürekli Emir Serene tecavüz etmiş, işkenceler etmiş, dövmüş gibi yazıyorsunuz...
Ben anlamıyorum yaa... Gerçekten anlayamıyorum... O kadar iğrenç kitaplar var, okunması çok yüksek olan. Onlara birşey söylenmiyor ama benim karakterlerim birbirine aşık olunca ağzınıza gelen hakareti sayıyorsunuz...Kitabımda üstü açık aman aman bir cinsellik sahnesi yok, tecavüz yok, ensest ilişki yok. Ama nedense kitaba saçma sapan yorumlar yapıyorsunuz...
Yok Emir Serene göre yaşlı, yok Seren çok salak hemen herşeyi kabul etti, yok bunlar birbirlerine aşık olamazlar... Neden yaa? Neden?
Ne yaşlısı Allah aşkına aralarına 5-6 yaş var. Bu çok bir yaş mı? Seren salakmış, neresi salak? Bazen insanlar bir anda bazı şeylere boyun eğerler ya da onu yaşaması gerekir. Herkesin her istediği istediği anda olmuyir herhalde. Kimse peri padişahının çocuğu değil! Ve... Emirle Seren niye birbirine aşık olmasın. Ya, tamam hiçbir şey olmadı... Birbirine çok gıcıklardı, sevmiyorlardı, anlaşamıyorlardı... Ama ateşle barut yan yana durmaz diye güzel Türkçe'min güzel bir atasözü var. Bu insanlar aynı evin içinde yaşıyor... Hergün yüz yüze bakıyorlar ve karı kocalar... Neden olmasın?
Ayhhh... Gerçekten yazdım rahatladım... Çünkü gerçekten özelden gelen mesajlara ve eski bölümlere yapılan saçma sapan yorumlara tahamülüm kalmadı...
Benim kitaplarım böyle... Beğenmiyorsan okuma! Git töre kitabı oku, kuma kitabı oku ne bileyim abi-kardeş aşkını içeren o iğrenç ilişkili kitapları oku... Benim kaliteli okuyuculara ihtiyacım var... Her yaptığımı ya da yazdığımı eleştiren başkalarının şak şakçısı olmuş insanlara değil!!!
Bunlar tabiki de herkes için geçerli değil... Onlar kendilerini çok iyi biliyorlar. Ve yine devam edeceklerse sessizce profilimi ve kitaplarımı terk etsinler... Emeğime ve bana saygı duymayan kimsenin burada işi yok...
Biraz sert oldu sanırım ama gerçekten bunalttılar...
Neyse... Biz kitabımıza ve taptaze yazarın kaleminden yeni çıkmış bölümümüze dönelim...
Bu arada şu an bunları yazıyorum ama telefon acayip kasıyor bölümü ya da kelimeleri yanlış yayınlayacak diye korkuyorum... İnşAllah bir problem çıkmaz...
Kısacası oy ve yorumlarınızı bekliyorum.( Her türlü yoruma açığım, saygı çerçevesi içinde oldukça) 😊😉😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIMIN KÖRDÜĞÜMÜ
Fiksi UmumAbim kollarını benden çekip yüzümü göğsünden kaldırarak buğulu gözlerime baktı. "Niye ağlıyorsun?" "Geldin! Yanıma geldin! Mutluluktan ağlıyorum." Tekrar saçlarımı okşarken Emir de yanıma gelip gözlerime baktı. Bakışlarım birkaç saniyeliğine Emire...