10.BÖLÜM

17.9K 659 38
                                    


Selamunaleykum Canlarr ♡♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Selamunaleykum Canlarr ♡♡

Yeni bölümle yine karşınızdayım...
Umarım beğenirsiniz :)))

Bugün biraz uğraştırdı beni bu bölüm çünkü upuzun yazmaya çalıştım.

Seviliyorsunuz

★Vote★ ve yorumlarınızı bekliyorum.

~ Keyifli okumalar~

Gözlerimi açtığımda hava karanlıktı. Saate baktığımda gece 03.46 ydı. Normalde bu saatte hayatta kalkmazdım ama karnımın gurultusu uyandırmıştı beni. İlk defa gece acıkmıştım. Yataktan kalkıp üzerime sabahlığımı geçirdim. Mutfağa inip akşamdan kalan yemeklere baktım. Biraz pilav ve köfte kalmıştı yanına bir bardak da ayran alıp masaya oturdum. Karnımı doyurduktan sonra bulaşıkları makineye yerleştirip mutfaktan çıktım. Odama çıkacakken merdivenlerin başında bir karaltı gördüm. O korkuyla çığlık atmaya başladım. Karaltı bana git gide yaklaşıyordu ama ben yerimden kımıldayamıyordum. Bir el ağzımı kapattı.

"Korkma ,benim." Emirdi. Elini ağzımdan çekince bu sefer sinirden bağırmaya başladım.

"Ya manyak mısın sen? Niye öyle sesiz sessiz geliyorsun? Bu koridorun ışığı yok mu?"

"Tamam,sakin ol."

"Nasıl korktum haberin var mı? Sen niye bu saatte ayaktasın?"

"Telefonumu aşağıda unutmuşum yeni farkettim. Onu almaya indim. Lamba var ama patlamış herhalde çünkü az önce düğmeyi oynattım ama ışık yanmadı. Sen niye uyumadın?"

"Uyudum ama acıkmışım. Yemek yemeğe inmiştim."

"Tamam ,hadi sen git yat. İyi geceler."deyip arkasını döndü.

"Yatamam."dememle bana döndü.

"Neden?"

"Ben karanlıktan korkarım. Aslında bu korkumu yenmiştim ama gündüz izlersem korkmam diye izlediğim korku filimleri yüzünden tekrardan korkmaya başladım."

"Hem korkaksın hem de korku filmi mi izliyorsun?"

"Off... Bir üniversitedeyken bir arkadaşımla iddiaya girmiştim. Kim kaybederse diğerinin yerine iki hafta not tutacak ve disiplini göze alarak onun yerine de imza atacaktı. E sonuç itibariyle ben kazandım ve iki hafta okula gitmedim."

"E şimdi ne olacak?" utansam da bunu söylemek zorundaydım yoksa beni zor ve uykusuz bir gece bekliyordu.

"Emir... Bu gece benimle yatsan?"

"Ne?"aklından farklı şeyler geçirdiğine adım kadar emindim ama hemen lafı toparladım.

"Yanlış anlama. Aynı odada kalalım ama sen koltukta yatacaksın ben de yatağımda."

HAYATIMIN  KÖRDÜĞÜMÜ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin