8.BÖLÜM

17.9K 720 24
                                    

Selamunaleykum benim sessiz okuyucularım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selamunaleykum benim sessiz okuyucularım. Okuyan sayımız fazla ama vote ve yorumlarınız çok az. Sizleri çok seven bu yazarı mutlu etmek isterseniz...

Vote ★ verip yorum yapabilirsiniz...

Bir de arkadaşlar yeni bir kitap yayımladım. Sonsuz Kadar Sev kitabın adı. Profilimden bulabilirsiniz. Benim için çok önemli en azından şans verip okumanızı istiyorum. Değişik bir kurgu. Beğeneceğinize eminim. Okunma sayısına göre ikinci bölüm gelecek. Şimdiden hepinize kocccaman teşekkür ediyorum...

Yazarınız sizi çoook seviyor ♡♡♡

« Keyifli okumalar»

Emir koltuğun üzerine oturmuş,televizyonu açmış, önüne bir tepsiye; bir kase çorba ve bir dilim ekmek koymuş onları yiyordu. Ben ağzım açık şaşkınlıkla onu izlerken birden mutfak kapısına baktı. Elindeki kaşığı tepsinin kenarına bırakıp bana döndü.

"Ellerine sağlık. Çorba çok güzel olmuş."

"Afiyet olsun da sen ne zaman geldin? Ben hiç duymadım."

"On dakika filan oldu geleli. Baktım mutfaktan miss gibi koku geliyor ben de mutfağa girdim. Çorba köpürmüş taşmak üzereydi ,ocağı kapattım. E sabahtan beri hiçbir şey yemediğim için acıkmıştım. Bir kase çorba ve bir parça ekmek alıp karnımı doyurayım dedim. Etrafa bakındım ama seni göremedim. Sonra odandan sesini duyunca telefonla konuştuğunu anladım. Kimle konuşuyordun"hah ilk günden hesap sormaya da başlamıştı. Çok güzel. Sinirlerime hakim olup cevap verdim.

"Arkadaşım."

"Hangisi? Ben tanıyor muyum?"

"Ne yapacaksın? Bi arkadaşım işte."

"Merak ettim ki soruyorum. Bana düzgün cevap ver. Artık evli bir kadınsın ve ben de senin kocanım. Kocan olarak kimlerle konuşup görüştüğünü öğrenmek en doğal hakkım."

"Öyle mi? Sen benim hiçbir şeyim değilsin anladın mı? Bu evlilik de gerçek bir evlillik değil ve asla olmayacak. Kiminle görüştüğüm de seni ilgilendirmez."sinirle ayağı kalkıp karşıma dikildi. Sert sert gözlerimin içine bakıyordu.

"Ya bir lafı da dolandırmadan söylesen. İlla tartışma mı çıkarmak istiyorsun?"artık sesini yükseltip bağırarak konuşmaya başlamıştı.

"Sana ne benim kiminle görüşüp kiminle konuştuğumdan? Bu ne ya? İlk günden hesap mı soruyorsun bana? Kendini fazla kaptırdın bu evcilik oyununa."

"Bu bir evcilik oyunu değil ve beni sakın daha fazla sinirlendirme. Senin oyun dediğin evliliğimizi gerçeğe çevirmesini de bilirim." Ne? Beni tehdit mi etmişti? Beni korkularımla mı korkutacaktı?

"Gerçek bir evlilik yaşamak istiyorsun öyle mi? Nasıl olacakmış o iş? Bana tecavüz ederek mi? Zorla kendinin yaparak mı?"

"..." cevap vermemişti. Koltuğun üzerine gelişi güzel attığı ceketini alıp tam kapıdan çıkacakken bağırarak konuşmaya başladım.

HAYATIMIN  KÖRDÜĞÜMÜ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin