"Parçaları kaybolmuş puzzle gibi ınsanlar;
kiminin aklı,kiminin beyni ve çoğunun kalbi yok..."Azranın ağzından;
Melek ve Kaan benim öyle ani çıkışmama baya bi korksalar da hiçbirşey demedim.Kaan suratıma baktı ve
-"Azra iyi misin"dedi.
-"Haa evet Kaan şu an hamuda kalkacağım"
-"Neden Azra o kadar enerjik misin ayrıca ben olmasaydım sen orda sabaha kadar kilitli kalırdın"
-"İyilik yaptın kak başıma "
-"Bi teşekkürü hak ediyorum"
-"Haa o mesele teşekkür"diye mırıldandım.
-"Duyamadım"
-"İlla bi gıcıklık yap sen"
-"Off Kaan tamam teşekkürler"
-"Aferin yavaş yavaş öğreniyorsun"demesiyle benim sinirlerim tepeme çıktı.
Meleğin elinden aldığım domatesi Kaanın arabasına attım.Tezek gibi cama yapıştı.Araba durdu ve Kaan içinden çıktı ve camı gösterdi.
-"Bunu yarın ödeyeceksin"
-"Bekle ödetirsin hem arabana o renk yakıştı"diyip havalı havalı yürümeye başladım.
İç sesim ne kadar porshe lan o diye höykürsede zorla susturdum.Evin kapısını açacağım sırada
-"Sana da pantolonundaki renk yakışmış"demesiyle beynimden vurulmuşa döndüm.
Hayır bugün olamazsın demi hadi canım olmamış olsun.Meleğin bana eğilip-"Birtanem boyacın geldi evde kimse yok mu"
-"Ev müsait değil birtanem geri gönderemiyormuyuz"
-"Malesef "
Kaana bıçaklı kasap görmüş inek gibi baktım.O anda yüzünde p*ç bir sırıtış belirdi.Meleğin ayağından aldığım terligi Kaana fırlattım.Arabasına binip gözden kayboldu.Yarın nasıl bakacaktım yüzüne...
-"Azra yaptın yapacağını "diyip kahkaha atmaya başladı.Onla birlikte bende gulmeye başladım.
-"Melek elinde domatesin ne işi vardı"
-"Yemek yapıyordum Azra"
-"İyi bakalim-"
-"Azra "
-"Efendim Melek"
-"Git terligimi getir"dedi.Sinirle bahçeye çıktım ve terligini aldım donerken de terliğe kızmayı ihmal etmedim.
"Sen neden o kadar uzağa gittin"diyip işi dövmeye çevirdim.O anda içeriden Meleğin sesi geldi.
-"Rahat bırak terliğimi Azra bende senin Tacettinlerini parçalarım"
-"Yok ya ben bunları gelin alcam"ayrıca bu nerden görüyordu ki o anda elinde bıçakla mutfak penceresinde Meleği gördüm ve şirince sırıttım.(Tacettin benim panduflarım :D)
Yemeği yedik .Bugün uzun bi gündü yatağıma girdim ve uyumaya çalıştım.Kafamda dolanan şey uyumamı engelliyor.Beni kilitleyen kimdi ve benden ne istiyordu.
Sabah alarmın sesi beynimin içinde öterken ...Kafamı kaldırmadan komidinin üstünde saat aramaya başladım.Tabi ararken aşağı oje cüzdan telefon derken herşey düştü.
Sonunda pes edip kafamı kaldırdım.Gerizekalı Melek ben saati kapatıp geri yatmayım diye masanın üstüne koymuş oflaya oflaya panduflarımı giydim ve saati kapatıp bide tokatladıktan sonra banyoya girdim.
Yaklaşık yarım saat sonra. Banyodan çıktım.Üstüme okul formamı giyip saçlarımı tepeden at kuyruğu yaptım.Melek sonunda güzel bir kahvaltı hazırlamış.Kahvaltı yaptık be okulun yolunu tuttuk.
Okul dolabıma eşyalarımı yerleştirmek için açtığımda aşağı bir zarf düştü.Zarfı elime aldım ve içini açtım.İçinden siyah bir kağıt düştü.Baktığımda hiçbirşey yazmıyordu.Zarfı biraz daha salladigimda içinden kalem çıktı ve icinde kaleme yapışılı olan kağıt kağıtta
"Kalemi kağıda tut"Kalemi kağıda tuttuğumda
"Artık bizden kaçamayacaksınız sonunuz geldi"
= Bir dost =Ne demek oluyor bu kimyapar böyle bir şeyi tamam da bu kadar korku verici bir notuna altına bir dost yazdı?
Neden? neden? neden?
-"Azra kesin bunu Kaan yaptırıyor"diye parlak bi fikir sundu MELEK
-"Haklısın Melek kesin onlar yaptırıyor"
-"Bırakalım Azra bakalım daha neler yaptıracaklar"
Melekle beraber sınıfa girdik.Kaanın yeri boş olunca aynı anda zipladik.Siniftakiler bize malmışız gibi bakınca hevesimiz kaçtı.Melekle beraber oturduk.Sıkıcı birgün bizi bekliyordu.
Kaanın ağzından ;
Sabah o alarmın iğrenç sesiyle uyandım.Kapımda bekleyen Ayşe anneye kendi kendime göz devirdim.Allahım kendi kendime göz devirmeye başladım ben hep o Azranın yüzünden...
-"Kaan kalk oğlum bak hadi baban kahvaltıda seni bekliyor birşey konuşacakmış"
-"Ne konuşacakmış"
-"Bilmiyorum oğluşum hadi kalk"
Neden Ayşe anneye kızamıyorum.Ayşe anne bana annem öldüğünde annelik yapan kadın...
Kahvaltıya babamın yanına indim.
-"Oooo Kaan bey uyanırmıydın"
-"Kapıma Ayşe anneyi dikersen uyanırım baba"
-"Neyse konumuz bu değil"
-"Dinliyorum baba"
-"Biliyosun uzun zaman önce düşmanımız vardı"
-"Ne olmuş"
-"Kısa zaman önce kızların yaşadığını öğrendim.Biliyosun annelerini öldürttüğüm zman kızları bulamamıştık"
-"Buldun mu o kızları"
-"Evet bugün adamlarım kaçıracaklar"
-"Ben gidiyorum o zaman okula"
-"Gitme yanımda dur sen"
-"Ben ne yapacağım senin yanında"
-"Sorun çıkartırlarsa ikna edeceksin"
-"Kızlara şimdiden acıyorum"
Azranın ağzından ;
Sonunda aşkım birtanem bebeğim bana hoparlörlerden el sallıyor ve bommm zil çaldı.Ben öyle çıkış ziliyle aşk yaşarken Meleğin kafamı delmesi bizo birbirimizfen kopardı.
-"Sana ödetirim amam Melek bunu"
-"Yakala da ödet Azroooo"diyip koşmaya başladı.
Okulun kapısından çıkarken yakaladım salağı kafasına 2-3 patlattım.Kol kola girdik ve giderken duvara çarpmam beni durdurdu...
Votelerinizi bekliyorum.Beğenmediğimiz veya beğendiğiniz yerleri vote olarak atabilirsiniz öpüldünüz 😘😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOD ADI BY MAFYA #wattsy 2016
Teen Fiction#Dikkat Bağımlılık Içerir# !!!""""Klasik bir mafya hikayesi değildir"""!!! "Kapak tasarımı için Fetv63 e teşekkürler" -"Kırgınım sana pislik!"dedim nefretimi belli ederek -"Neden ne yaptım sana Azra neden kaçıyorsun benden"bide soruyor pislik! -"Hay...